You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.420
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.840
- Πόντοι
- 28.246
Όσα χρειαστουν...ρε μαλακες ποσα ματς ντερμπι ομως μεχρι το τελος της σεζον? :S :S :S

Μέχρι τώρα είναι 8 πρωτάθλημα, 2 κύπελλο, 2 ευρωπαϊκά.
raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 42.981
- Like
- 26.698
- Πόντοι
- 5.006
Όσα χρειαστουν...
Μέχρι τώρα είναι 8 πρωτάθλημα, 2 κύπελλο, 2 ευρωπαϊκά.
στο κυπελλο πρεπει να κανει ροτεισον

Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.420
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.840
- Πόντοι
- 28.246
Θα το κάνει. Αρχής γενομενης από το παιχνίδι της Κυριακής.στο κυπελλο πρεπει να κανει ροτεισον![]()
Καλά θα κάνει να επιστρατεύσει και κάνα δυο παιδιά από την δεύτερη ομάδα...
raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 42.981
- Like
- 26.698
- Πόντοι
- 5.006
Θα το κάνει. Αρχής γενομενης από το παιχνίδι της Κυριακής.
Καλά θα κάνει να επιστρατεύσει και κάνα δυο παιδιά από την δεύτερη ομάδα...
το ματς της κυριακης ειναι πολυ δυσκολο

Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.420
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.840
- Πόντοι
- 28.246
Από πολλές απόψεις, το ξέρω. Αλλά δεν μπορείς να κάνεις και αλλιώς...το ματς της κυριακης ειναι πολυ δυσκολο![]()
Jim25jim
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 11 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 18.494
- Κριτικές
- 110
- Like
- 22.208
- Πόντοι
- 26.336
Να δώσω συγχαρητήρια για την επική πρόκριση του Ολυμπιακού με (2-2) συνολικό σκόρ επι της αρσεναλ και πολλά μπράβο στους φίλους Ολυμπιακούς του νήματος των παππούληδων![]()


Ράγκναρ Λόθμπροκ
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 8 Ιουν 2016
- Μηνύματα
- 11.394
- Like
- 7.121
- Πόντοι
- 1.206
στο κυπελλο πρεπει να κανει ροτεισον![]()
Τάκη,την Κυριακή δεν θα δω El Clasico.
Mόνο Μπαοκ-Ξάνθη.
raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 42.981
- Like
- 26.698
- Πόντοι
- 5.006
Τάκη,την Κυριακή δεν θα δω El Clasico.
Mόνο Μπαοκ-Ξάνθη.
θα γινει τελικα?
γιατι ειχαν πει οτι θα αναβληθουν τα καρναβαλια φετος...
Jim25jim
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 11 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 18.494
- Κριτικές
- 110
- Like
- 22.208
- Πόντοι
- 26.336
θα γινει τελικα?
γιατι ειχαν πει οτι θα αναβληθουν τα καρναβαλια φετος...:S

whois
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Απρ 2007
- Μηνύματα
- 4.413
- Like
- 480
- Πόντοι
- 36
Διαβαστε κ ξυπνηστε..
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.646
- Like
- 57.291
- Πόντοι
- 12.756
εντάξει μαν δεν θα τα κατεβάσουμε κιόλας ότι είναι ας γίνει...δύσκολη σκληρή ομάδα σκληροί φίλαθλοι θα τα δούμε από κοντά ολα..
raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 42.981
- Like
- 26.698
- Πόντοι
- 5.006
τυπε πιστευω να δειξεις αυτοσυγκρατηση μεσα στο γηπεδο...μην γινει κανα ντου και τιμωρηθει η ομαδα...αυτα καλο ειναι να μην γινονται... :S
whois
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Απρ 2007
- Μηνύματα
- 4.413
- Like
- 480
- Πόντοι
- 36
ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΓΡΑΦΕΙΣ..εντάξει μαν δεν θα τα κατεβάσουμε κιόλας ότι είναι ας γίνει...δύσκολη σκληρή ομάδα σκληροί φίλαθλοι θα τα δούμε από κοντά ολα..
ΕΙΠΑ ΕΓΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΜΕ???
ΝΑ ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΤΕ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΟΤΙ ΠΕΡΝΑΜΕ ΑΕΡΑ ΓΡΑΦΩ..
whois
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Απρ 2007
- Μηνύματα
- 4.413
- Like
- 480
- Πόντοι
- 36
ΝΤΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΣΤΟ ΓΚΟΛ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΣΕΝΑΛ..τυπε πιστευω να δειξεις αυτοσυγκρατηση μεσα στο γηπεδο...μην γινει κανα ντου και τιμωρηθει η ομαδα...αυτα καλο ειναι να μην γινονται... :S
ΜΕ ΤΗΝ ΓΟΥΛΒΣ ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ..ΕΞΩ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ..
raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 42.981
- Like
- 26.698
- Πόντοι
- 5.006
ΝΤΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΣΤΟ ΓΚΟΛ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΣΕΝΑΛ..
ΜΕ ΤΗΝ ΓΟΥΛΒΣ ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ..ΕΞΩ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ..
εξω απο το ναο καλο ειναι να γινονται που και που

raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 42.981
- Like
- 26.698
- Πόντοι
- 5.006
Κ για να μην ξεχνιομαστε..
ΚΑΤΙ ΗΞΕΡΕ Ο ΜΑΡΤΙΝΣ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕ ΤΗΝ ΦΛΟΡΕΤΑ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ..
ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΟ ΜΗΝ ΑΡΠΑΞΕΙ Κ ΤΙΣ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ..
δεν χωραει ο φουρτουνης στα σημαντικα ματς...ο σκυλος ο βαλμπουνα εχει 19 ασιστ μεχρι τωρα!!!!!

19 ασιστ δεν κανει ο μαντζαρης ουτε σε ολη την χρονια να πουμε.... :S
raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 42.981
- Like
- 26.698
- Πόντοι
- 5.006
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 274
- Εμφανίσεις
- 13K
- Απαντήσεις
- 135
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 78
- Εμφανίσεις
- 31K
- Απαντήσεις
- 91
- Εμφανίσεις
- 35K