Να κανουμε αιτημα να βαλει η μανα σου ταπα στο μουνι της να μην βγαλει αλλο μαλακα σαν και εσενα.Καν'τε κανα αίτημα στην ουεφα να λήγουν τα παιχνίδια σας στο ημίχρονο.Θα'χατε περάσει ήδη
Ερυθρός-ΟΣΦΠ 0-1
ΟΣΦΠ-Μπάγερν 1-1
Μπάγερν-ΟΣΦΠ 0-0
Τότεναμ-ΟΣΦΠ 1-2
8 βαθμοί μάνι μάνι.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 42.981
- Like
- 26.698
- Πόντοι
- 5.006
Παιδιά μην ασχολείστε με το πουλί, είναι γνωστή περιφερομενη κιλοτα του σαιτ.. Μόλις είδε την κλήρωση ονειρευόταν 7αρες και 8αρες από τότεναμ και μπαγερν αλλά ο θρύλος τον ξεφτυλισε και έφτασε να πανηγυρίζει μέχρι και τις απλές ήττες μέσα σε Λονδίνο και Μόναχο..
PoutsaKaggelo
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Αυγ 2019
- Μηνύματα
- 101
- Like
- 49
- Πόντοι
- 1
Έχει κανεις άκρες να με βάλει μέσα στο γηπεδο ;;
Ezra
Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Απρ 2009
- Μηνύματα
- 810
- Like
- 511
- Πόντοι
- 86
Παιδιά μην ασχολείστε με το πουλί, είναι γνωστή περιφερομενη κιλοτα του σαιτ.. Μόλις είδε την κλήρωση ονειρευόταν 7αρες και 8αρες από τότεναμ και μπαγερν αλλά ο θρύλος τον ξεφτυλισε και έφτασε να πανηγυρίζει μέχρι και τις απλές ήττες μέσα σε Λονδίνο και Μόναχο..
τον ξεφτυλισε
εφαγε μονο 9 γκολ στα 3 εκτος θριαμβος blizardeye
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 27 Δεκ 2013
- Μηνύματα
- 85.685
- Κριτικές
- 48
- Like
- 33.421
- Πόντοι
- 29.086
Έχει κανεις άκρες να με βάλει μέσα στο γηπεδο ;;
Ζητείστε από τον κ. raopau.

troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.755
- Πόντοι
- 5.506
εχεις μια 300ρου να δωσεις να παω γηπεδο θειε?Ζητείστε από τον κ. raopau.![]()
blizardeye
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 27 Δεκ 2013
- Μηνύματα
- 85.685
- Κριτικές
- 48
- Like
- 33.421
- Πόντοι
- 29.086
εχεις μια 300ρου να δωσεις να παω γηπεδο θειε?
Πένομαι, παιδί μου.
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.755
- Πόντοι
- 5.506
σε αγαπαω σε εκτιμαω και σε σεβομαι θειε αλλα θα φατε ΠΟΥΤΣΑ!!!!Πένομαι, παιδί μου.

geoMan
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 30.118
- Κριτικές
- 16
- Like
- 19.130
- Πόντοι
- 9.345
χτες το πουλι σας εκανε γερη νιλα
ειχανε βγει κατι στραβοστομηδες στο 0-2 να πουλησουν μαγκια
τους λεει το πουλι: μην ειστε κοροιδα, εχω εμπειρια απο ευρωπη, 4-5 θα φατε παλι
μετα την 4αρα σκορπισανε ολοι οπως σκορπατε οταν τρωτε τις φαπες στα μπαχαλα
το θεμα είναι αν την επαιξες τη προβλεψη να τα κονομήσεις τυπε

bihtis
Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 1.701
- Κριτικές
- 7
- Like
- 387
- Πόντοι
- 36
το πουλί δεν έχει άλλη δουλειά από το να ασχοληθεί με Ολυμπιακό , δεν κοιτάει την καμπούρα του που ο ΠΟΑ ΠΑΟ έχει καταντήσει μια ανυπόληπτη ομαδούλα της φάπας ακόμα και από τις μικρότερες ελληνικές ομάδες.. κοιτάει τον ολυμπιακό που ομολογουμένως έχει παίξει αρκετά καλά απέναντι σε ομάδες αξίας εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ και τεράστιας φανέλας όπως η Μπάγιερν.. Ο Ολυμπιακός είναι η μόνη ομάδα που παίζει Ευρώπη περνώντας τρεις προκριματικούς γύρους και με σημαντικές πιθανότητες να περάσει και στο Γιουρόπα σαν τρίτος.. καταλαβαίνω την πούτσα που τρώνε καθημερινά αλλά τι να κάνουμε η αλήθεια πονάει.
ntns_pnpls
Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Οκτ 2005
- Μηνύματα
- 25
- Like
- 5
- Πόντοι
- 0
3-0 χαλαρα την Κυριακη η Θρυλαρα!!!
ntns_pnpls
Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Οκτ 2005
- Μηνύματα
- 25
- Like
- 5
- Πόντοι
- 0
Βλεπω καραρευση του ΠΑΟΚ λογω εδρας
ntns_pnpls
Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Οκτ 2005
- Μηνύματα
- 25
- Like
- 5
- Πόντοι
- 0
Ειναι καλυτερος ο ολυμπιακος
Με ενα 50αρι σε βαζω εγω πεταλο,χωρις μα και μου,6 η ωρα θα εισαι μεσαΈχει κανεις άκρες να με βάλει μέσα στο γηπεδο ;;
PoutsaKaggelo
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Αυγ 2019
- Μηνύματα
- 101
- Like
- 49
- Πόντοι
- 1
Με 15 μπαίνω τυπε τι 50αρικο σε στούντιο θα παω
Nταξει ψηλε μπες με 15Με 15 μπαίνω τυπε τι 50αρικο σε στούντιο θα παω
gp07
Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Σεπ 2007
- Μηνύματα
- 1.814
- Like
- 343
- Πόντοι
- 36
Με ενα 50αρι σε βαζω εγω πεταλο,χωρις μα και μου,6 η ωρα θα εισαι μεσα
Έχει παραγίνει το κακό με το χαρτζηλίκι στην πόρτα. Μαζέψτε το λίγο , μάγκες. Με αγάπη το λέω.
raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 42.981
- Like
- 26.698
- Πόντοι
- 5.006
τον ξεφτυλισεεφαγε μονο 9 γκολ στα 3 εκτος θριαμβος
![]()
Πωπω φίλε άστα να πανε, φάγαμε 9 γκολ σε 3 εκτός έδρας ματς... Η τότεναμ βέβαια έφαγε 9 γκολ σε 3 εντός έδρας ματς, αλλά εντάξει εσύ είσαι και αυτιστικό...

nikos231
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Ιαν 2018
- Μηνύματα
- 1.410
- Like
- 2.251
- Πόντοι
- 456
Τυπε η διαφορα σας ειναι οτι η τοτεναμ εχει 10 βαθμους και εσεις 1!Πωπω φίλε άστα να πανε, φάγαμε 9 γκολ σε 3 εκτός έδρας ματς... Η τότεναμ βέβαια έφαγε 9 γκολ σε 3 εντός έδρας ματς, αλλά εντάξει εσύ είσαι και αυτιστικό...![]()
raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 42.981
- Like
- 26.698
- Πόντοι
- 5.006
Τυπε η διαφορα σας ειναι οτι η τοτεναμ εχει 10 βαθμους και εσεις 1!
Μηπως επειδή αυτοί παίζανε τελικό τσουλου πριν 6 μήνες? Δηλαδή τι ήθελες να γίνει, να έχω εγω 10 και αυτοί 1 βαθμό?
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 274
- Εμφανίσεις
- 13K
- Απαντήσεις
- 135
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 78
- Εμφανίσεις
- 31K
- Απαντήσεις
- 91
- Εμφανίσεις
- 35K