Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 71 άτομα (2 μέλη και 69 επισκέπτες)

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506
χαρισαμε ενα γκολ να το κανουμε ενδιαφερον
 

ririkonav

Ανώτατος
Εγγρ.
2 Απρ 2007
Μηνύματα
6.140
Κριτικές
49
Like
7.103
Πόντοι
11.445
ο καλυτερος αμυντικος της Αφρικης .... :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506
ολυμπιακος στεκεται σαν κορυφαια ομαδα της πρεμιερ λιγκ....
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506
μην γκρινιαζετε γαμω τα θεια μου
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
Tον θέλεις και συ τον τραμπούκο σου, σε τρώει ο κώλος.....
ακουτε τι σας λεει το πουλι και μην πετατε στα συννεφα
στο β' θα σας βιασουνε οπως ο ηθοποιος τον ταξιτζη
 

panagos7

Πορνοστάρ
Εγγρ.
5 Δεκ 2014
Μηνύματα
4.532
Κριτικές
54
Like
7.899
Πόντοι
9.036
Έχασα τα γκολ ήταν ωραία?
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506
το πουλι σας ειπε οτι προηγηθηκατε νωρις
στο β' θα σας βιασουνε
ρε βρωμοπουλο ουτε τον αρη δεν μπορεις να κερδισεις.....
ποσο σε γαμαει ο θρυλος στην μιζερη ζωη σου?

πες, να πουμε στον βαγγελα να σου κανει δωρο τωρα της γιορτες μια μπαλα
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506
ακουτε τι σας λεει το πουλι και μην πετατε στα συννεφα
στο β' θα σας βιασουνε οπως ο ηθοποιος τον ταξιτζη
την βανα που ελεγες την ξεχασες η σε κωλοδαχτυλιασε και κανεις το πουλι παπια?
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
ρε βρωμοπουλο ουτε τον αρη δεν μπορεις να κερδισεις.....
ποσο σε γαμαει ο θρυλος στην μιζερη ζωη σου?

πες, να πουμε στον βαγγελα να σου κανει δωρο τωρα της γιορτες μια μπαλα [size=15pt]πινέλο και ένα 5κιλο μπογιά.[/size]


Το σιαξα.
 

ririkonav

Ανώτατος
Εγγρ.
2 Απρ 2007
Μηνύματα
6.140
Κριτικές
49
Like
7.103
Πόντοι
11.445
αμα δεν μπουμε με τσαμπουκα , τα βλεπω δυσκολα τα πραματα . Κανονικα 7 πρεπει να ριξουμε οπως η Bayern αλλα με τετοιες παπαριες στην αμυνα ... :S
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom