You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Διαγραμμένο μέλος 85965
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 3.283
- Κριτικές
- 5
- Like
- 1.328
- Πόντοι
- 216

0-2 γαμωπουστες
Διαγραμμένο μέλος 85965
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 3.283
- Κριτικές
- 5
- Like
- 1.328
- Πόντοι
- 216
κανατε το μεγαλο λαθος
δεν προηγουνται τοσο νωρις σε τετοιες εδρες
ερχεται τσουναμι γκολ απο τοτεναμ
παρε πιπα εσυ και πηγαινε στο πικπα
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.755
- Πόντοι
- 5.506
ΠΑΡΕ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΡΕ ΒΡΩΜΟΠΟΥΛΟκανατε το μεγαλο λαθος
δεν προηγουνται τοσο νωρις σε τετοιες εδρες
ερχεται τσουναμι γκολ απο τοτεναμ
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.755
- Πόντοι
- 5.506
πως το ειπε ςαυτο με τα πολλα λιγα ρε?κανατε το μεγαλο λαθος
δεν προηγουνται τοσο νωρις σε τετοιες εδρες
ερχεται τσουναμι γκολ απο τοτεναμ
αντε βαφτε κανα καγκελο.εξαφανιστικατε για παντα απο τον ποδοσφαιρικο χαρτη και σας σουταραμε εμεις
NICK TRIVE
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 6 Μαρ 2014
- Μηνύματα
- 35.484
- Κριτικές
- 53
- Like
- 9.375
- Πόντοι
- 26.006
Εντελώς απαράδεκτοι.
Αντί να κρατήσουν την τριάρα για την Κυριακή ....
Τη μισή απόδοση θέλω την Κυριακή ρε πούστη μου, τη μισή
Αντί να κρατήσουν την τριάρα για την Κυριακή ....
Τη μισή απόδοση θέλω την Κυριακή ρε πούστη μου, τη μισή
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.755
- Πόντοι
- 5.506
κλειδωσε η τριτη θεσηεπειδη ειστε ερασιτεχνες στην ευρωπη
αυτες οι δουλειες γινονται λαου λαου
0-0 μεχρι το 85 και στο τελος βαζεις ενα γκολ και τους ξεραινεις
τωρα θα σας γαμησουνε
4-5 θα φατε
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.755
- Πόντοι
- 5.506
ενα ενα νικολα.....Εντελώς απαράδεκτοι.
Αντί να κρατήσουν την τριάρα για την Κυριακή ....
Τη μισή απόδοση θέλω την Κυριακή ρε πούστη μου, τη μισή
σιγα μην δωσουμε και την σημασια που δινουμε στην τοτεναμ στης μπουγατσες που μαθανε μπαλα χτες
Mitsos_35
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Σεπ 2019
- Μηνύματα
- 658
- Κριτικές
- 2
- Like
- 410
- Πόντοι
- 26
Εντελώς απαράδεκτοι.
Αντί να κρατήσουν την τριάρα για την Κυριακή ....
Τη μισή απόδοση θέλω την Κυριακή ρε πούστη μου, τη μισή
Κλασικα πριν απο καθε μεγαλο ντερμπι παει εξουθενομενος ο οσφπ
Και μετα αναρωτιουνται τα τελευταια χρονια γιατι δεν μπορει να κερδισει ευκολα τον τελειωμενο ΠΑΟ απο ολες της πλευερες,κοιταξτε ποσες φορες εχει παιξει τσαμπιονς λιγκ ο οσφπ πριν ματσ με βαζελο...καθε χρονο σχεδον τα ιδια
Διαγραμμένο μέλος 85965
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 3.283
- Κριτικές
- 5
- Like
- 1.328
- Πόντοι
- 216
επειδη ειστε ερασιτεχνες στην ευρωπη
αυτες οι δουλειες γινονται λαου λαου
0-0 μεχρι το 85 και στο τελος βαζεις ενα γκολ και τους ξεραινεις
τωρα θα σας γαμησουνε
4-5 θα φατε
4-5 ψωλες τη μερα τρως εσυ.
περισσοτερα κομπλεξ και απο τα παοκια θα σας δημιουργησουμε σκουπιδια
το πουλί
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Νοε 2014
- Μηνύματα
- 18.277
- Like
- 622
- Πόντοι
- 246
hold your horses επταγκολε4-5 ψωλες τη μερα τρως εσυ.
περισσοτερα κομπλεξ και απο τα παοκια θα σας δημιουργησουμε σκουπιδια
geoMan
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 30.119
- Κριτικές
- 16
- Like
- 19.136
- Πόντοι
- 9.345
κανατε το μεγαλο λαθος
δεν προηγουνται τοσο νωρις σε τετοιες εδρες
ερχεται τσουναμι γκολ απο τοτεναμ

troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.755
- Πόντοι
- 5.506
πουλι παρτο χαμπαρι...ειμαστε ολυμπιακος του 21ου αιωνα και εσυ μας λες για της τακτικες του πουσκας το 60.....hold your horses επταγκολε
σας εχουμε κανει δουλες μας
Ράγκναρ Λόθμπροκ
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 8 Ιουν 2016
- Μηνύματα
- 11.394
- Like
- 7.121
- Πόντοι
- 1.206
Το κρατάς τώρα το αποτέλεσμα,και προφανώς δεν χαλαρώνεις λόγω μπαογκ.
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.651
- Like
- 57.301
- Πόντοι
- 12.756
ρε ποιος τον γαμαει κοίτα την ομάδα μας και άσε τους βιασμενους...πουλι παρτο χαμπαρι...ειμαστε ολυμπιακος του 21ου αιωνα και εσυ μας λες για της τακτικες του πουσκας το 60.....
σας εχουμε κανει δουλες μας
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.755
- Πόντοι
- 5.506
οχι ρε αδερφε....με ποναει που περιπου 7 μυρια γαυροι χυνουν το πουλι....κριμα ειναιρε ποιος τον γαμαει κοίτα την ομάδα μας και άσε τους βιασμενους...
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 274
- Εμφανίσεις
- 13K
- Απαντήσεις
- 135
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 78
- Εμφανίσεις
- 31K
- Απαντήσεις
- 91
- Εμφανίσεις
- 35K
α