troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.755
- Πόντοι
- 5.506
[size=25pt]Ολυμπιακός στα χείλη και χαμός στο Πικαντίλι! [/size]



τυπε με πασοκ καπνιζαμε και στην εντατικητο δικο σου δεν το πληρωσα...
πες τα χρυσοστομε...αλλα παλι με χρονια με καιρουςτυπε με πασοκ καπνιζαμε και στην εντατικη![]()
μπαινεις εδω γραφεις τις μαλακιες σου και αναρωτιεμαι γιατι το κανεις......... για δες εδω πανιβλακα το κολημενο χερι του παιχτη του πανιωνιου..... και μην το ξεχασω βλακα αποψε ειστε τοτεναμ μην το ξεχασεις..........χθες οι διαιτητες δωσανε άλλο 1 βαθμο στον θρυλο με το κολλητο χερι-υποτιθεμενο πεναλντι (2 τετοια σωστα δεν δοθηκαν την ιδια μερα στο παοκ λαρισα) και 2 οι βαθμοι δωρο με το πεναλντι που δεν δοθηκε στον οφη συνολο +3 για τον μεγαλο θρυλο ως τωρα, ευτυχως χθες που ακυρωσαν το γκολ του σφιντερσκι ως δηθεν φαουλ του ματος που επεσε ΜΕΤΑ την επαφη του με την μπαλα πανω σε αντιπαλο δεν επηρεασε και τον παοκ.
να δουμε ποσους βαθμούς θα μαζεψει ο θρυλος των γηπέδων παλι φετος με τους διαιτητες 5-10??? το κακο με παλιοτερα που δεν υπηρχε βαρ και μας ακυρωναν στον παοκ κατι απίστευτα οφσαηντ επειδή φορούσαμε ασπρόμαυρα εχει περιοριστεί αλλα δεν εχει εξαφανιστεί, όπως υπηρχαν 10 διαιτητες που δεν ειδαν καλα την φαση τωρα θα υπαρχουν και 3 βαριστες που δεν ειδαν καλα 10 φορες την φαση στο οσφπ οφη!!!! η ξευτιλα.
Ολυμπιακός (Πέδρο Μαρτίνς): Σα, Τσιμίκας, Μεριά, Σεμέδο, Ομάρ, Γκιγέρμε, Μπουχαλάκης, Καμαρά, Μασούρας, Ποντένσε, Ελ Αραμπί
![]()
![]()

Μην κουραστειτε...Ολυμπιακός (Πέδρο Μαρτίνς): Σα, Τσιμίκας, Μεριά, Σεμέδο, Ομάρ, Γκιγέρμε, Μπουχαλάκης, Καμαρά, Μασούρας, Ποντένσε, Ελ Αραμπί
![]()
![]()
Μπα....θα βγω για ποτακι...καναπεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε κακομοιρηδες
γιατι? τι σε νοιαζει απο διοργανωση που δεν θα δεις ποτε?Μπα....θα βγω για ποτακι...
Το τελικο θα μαθω..
γιατι? τι σε νοιαζει απο διοργανωση που δεν θα δεις ποτε?

σαλτα γαμησου ρεΤουμπεκιασου μπόμπο
Ποδοσφαιρική εκτίμηση είναι, που συμμεριζονται και οι περισσότεροι γαυροι σήμερα.
ΜΠΟΜΠΟ!!!!Τουμπεκιασου μπόμπο
Ποδοσφαιρική εκτίμηση είναι, που συμμεριζονται και οι περισσότεροι γαυροι σήμερα.

εκλεισε τα 12 και παει στο δεκατριο ο παιχτηςΜΠΟΜΠΟ!!!!
![]()
![]()
![]()