Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 83 άτομα (1 μέλη και 82 επισκέπτες)

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506
θείο τι τα έκανες τόσα χρήματα? :S
με εχει γαμησει το πουλι και ο θειος στο δωσιμο για το καπνισμα....
την τελευταια εβδομαδα μονο εδωσα 3560000 εκατομμυρια σε προστιμα
 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
με εχει γαμησει το πουλι και ο θειος στο δωσιμο για το καπνισμα....
την τελευταια εβδομαδα μονο εδωσα 3560000 εκατομμυρια σε προστιμα
τι καπνιζεις??βαρελια πετρελαιο?
 

whois

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2007
Μηνύματα
4.413
Like
480
Πόντοι
36
Πάντα ένα σκουπίδι ήταν ο Κόκκαλης δεν περιμέναμε το σημερινό για να καταλάβουμε ποιος είναι....μιλάμε για τον άνθρωπο που πούλησε το μισό γήπεδο στον Λαυρεντιάδη, που άφησε στη ΠΑΕ 50 εκ χρέη και που διέλυσε τη ΚΑΕ όταν δεν ήθελε πια να βάζει λεφτά.

Δεν πειράζει όμως γιατί η ζωή του έχει ξεπληρώσει και με το παραπάνω όλες τις αρχιδιες του...
Κ ΑΥΤΑ,ΑΛΛΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΤ ΕΜΕ ΤΑ ΕΞΗΣ:
1..ΤΟ ΥΠΕΡΣΤΗΣΙΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΝΤΑΛΟΝΑ..

2..ΕΦΕΡΕ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ-ΡΑΤΖΑ,3 ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΕΦ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ ΣΤΟΝ 5ο ΤΕΛΙΚΟ,ΠΟΥ ΜΕ ΤΟ ΣΦΥΡΙΓΜΑ ΤΗΣ ΛΗΞΗΣ ΠΗΔΗΞΑΝ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΤΡΑΠΕΖΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ Κ ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΚΩΛΟΔΑΧΤΥΛΑ..
ΚΑΠΑΚΙ ΕΦΕΡΕ Κ ΤΟ ΑΛΛΟ ΣΙΧΑΜΑ ΤΟΝ ΣΟΥΜΠΟΤΙΤΣ..

3..ΤΕΛΙΚΟΣ ΚΥΠΕΛΛΟΥ 2001 ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ ΜΕ ΖΜΠΑΟΥΓΚ(2-4)..

ΜΕ 25 ΒΑΘΜΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ πριν ν αρχισει το ματσακιον Κ ΕΝΩ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΞΕΚΩΛΙΑΣΕΙ ΔΙΣ(ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΔΗΛΑΔΗ)..1-0 ΣΤΟ ΟΑΚΑ,2-4 ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ..

ΣΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΣΗΚΩΣΑ(5η ΦΟΡΑ ΣΕΡΙ)ΜΕ 12 ΠΟΝΤΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΖΕΛΑ,17 ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΛΑ & 27 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΟΥ-ΒΟΥ-ΒΟΥΛΓΑΡΟΥΣ..

ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΠΤΑΙΣΜΑΤΑ..

ΥΓ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ ΠΕΘΑΜΕΝΟΣ..
Η ΓΡΑΜΜΗ ΑΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΞΑΥΛΩΜΕΝΗ..
ΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΝΑ ΠΑΘΕΙ???
ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΗΣ Ο ΒΙΟΣ ΤΟΥ..
Η ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΤΟΥ,ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΤΩΝ ΟΜΟΙΩΝ ΤΟΥ..
1,20m ΕΠΙ 2m ΤΣΙΜΠΑΝΕ ΟΛΟΙ..
ΑΥΤΟΞΕΦΤΙΛΙΣΤΗΚΕ-ΑΥΤΟΑΝΑΙΡΕΘΗΚΕ..
ΑΗΔΙΑ..
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.920
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.909
Πόντοι
17.085
Άντε μαλάκες όλοι. 32 χιλιάδες ευκαιρίες γαμώ το κερατό τους, βλαμμένα.
 

maldi

Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2010
Μηνύματα
930
Κριτικές
9
Like
90
Πόντοι
6
[move]ΓΚΑΥΛΑ ΜΕΓΑΛΗ !!!!!!!!!!!  :fuck2: :fuck2: :fuck2:  [/move]
 

Sad_man

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Αυγ 2017
Μηνύματα
10.055
Like
3.713
Πόντοι
606
Τρελή σφαγή,μόνο 7 λεπτά καθυστέρηση.Να διακοπεί άμεσα το πρωτάθλημα
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.920
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.909
Πόντοι
17.085
Μιλάμε για ομαδική μαλάκυνση. Έβαλε και τον Μασούρα ο άλλος. Τον αρχιχασογκόλη.
Μπαμ έκανε το παιχνίδι ότι πήγαινε για κάζο μ' αυτήν την ανικανότητά μας. Τα νεύρα μας σπάνε κάθε φορά.
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
με εχει γαμησει το πουλι και ο θειος στο δωσιμο για το καπνισμα....
την τελευταια εβδομαδα μονο εδωσα 3560000 εκατομμυρια σε προστιμα
το 1142 εχει αναλυτικη περιγραφη σου
σε ψαχνουν με μικτα κλιμακια
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.991
Like
26.705
Πόντοι
5.006
Σήμερα στις 18:00 όλοι Ρέντη μπας και κάνουμε μια ιστορική πρόκριση στο χάντμπολ....

υγ: οποιος μπορεί ας ανεβάσει ένα χάρτη "από χαρτόκουτο κάτω από γέφυρα εθναρχου  μακαρίου προς Ρέντη" για να βρει τον δρόμο και ο φίλος τρουμπ...  :hi:
 

maldi

Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2010
Μηνύματα
930
Κριτικές
9
Like
90
Πόντοι
6
Επόμενη στάση: Μπειραιάς   :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig:
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
χθες οι διαιτητες δωσανε άλλο 1 βαθμο στον θρυλο με το κολλητο χερι-υποτιθεμενο πεναλντι (2 τετοια σωστα δεν δοθηκαν την ιδια μερα στο παοκ λαρισα) και 2 οι βαθμοι δωρο με το πεναλντι που δεν δοθηκε στον οφη συνολο +3 για τον μεγαλο θρυλο ως τωρα, ευτυχως χθες που ακυρωσαν το γκολ του σφιντερσκι ως δηθεν φαουλ του ματος που επεσε ΜΕΤΑ την επαφη του με την μπαλα πανω σε αντιπαλο δεν επηρεασε και τον παοκ.

να δουμε ποσους βαθμούς θα μαζεψει ο θρυλος των γηπέδων παλι φετος με τους διαιτητες 5-10??? το κακο με παλιοτερα που δεν υπηρχε βαρ και μας ακυρωναν στον παοκ κατι απίστευτα οφσαηντ επειδή φορούσαμε ασπρόμαυρα εχει περιοριστεί αλλα δεν εχει εξαφανιστεί, όπως υπηρχαν 10 διαιτητες που δεν ειδαν καλα την φαση τωρα θα υπαρχουν και 3 βαριστες που δεν ειδαν καλα 10 φορες την φαση στο οσφπ οφη!!!! η ξευτιλα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom