You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.651
- Like
- 57.302
- Πόντοι
- 12.756
ετσι μαν μαζί σου δεν εχεις άδικο...Και λίγα λέω για το αρχιδι που είναι πρώην πρόεδρος του Ολυμπιακού και φτιάχνει το γήπεδο της κούλας και την ίδια ώρα ξεσπιτωνει τις ακαδημίες μας γιατί έχει κόντρα με τον Μαρινάκη..κακό ψόφο να έχει ο κωλογερος.
raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 42.991
- Like
- 26.705
- Πόντοι
- 5.006
Όταν το σκουπίδι σας έφερνε Τζιοβάνι,Ριβάλντο,Γκαλέτι,Κοβάσεβιτς κλπ τρέχατε για φανέλες.Τώρα τί να πάρετε,του Ελ γιαχαμπίμπι;
Σαλτα και γαμησου ρε σκουπίδι που ήρθες μετά από 15 χρόνια για να μας πεις για τον Τζιοβάνι και τον ριβαλντο.. Όταν τους φέρναμε και σας γαμουσαμε, μας λέγατε για την παράγκα του κοκκαλη... Τώρα 15 χρόνια μετά θυμήθηκες ότι ειναι παιχταραδες
Ράγκναρ Λόθμπροκ
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 8 Ιουν 2016
- Μηνύματα
- 11.394
- Like
- 7.121
- Πόντοι
- 1.206
Σαλτα και γαμησου ρε σκουπίδι που ήρθες μετά από 15 χρόνια για να μας πεις για τον Τζιοβάνι και τον ριβαλντο.. Όταν τους φέρναμε και σας γαμουσαμε, μας λέγατε για την παράγκα του κοκκαλη... Τώρα 15 χρόνια μετά θυμήθηκες ότι ειναι παιχταραδες
Άστο μωρέ το ναυάγιο...
Anemodoura
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 20.397
- Like
- 49.136
- Πόντοι
- 10.131
Σκληρή απάντηση του Ολυμπιακού, στον αριβίστα Κόκκαλη (pics)
Πως απάντησε ο Ολυμπιακός στον Σωκράτη Κόκκαλη και στην επιστολή της ΙΝΤΡΑΚΑΤ που του ζητά ένα κομμάτι του αθλητικού κέντρου του Ρέντη; Σηκώνοντας το γάντι της πρόκλησης. Και βάζοντας τα γεγονότα στην πραγματική τους διάσταση.
Πως απάντησε ο Ολυμπιακός στον Σωκράτη Κόκκαλη και στην επιστολή της ΙΝΤΡΑΚΑΤ που του ζητά ένα κομμάτι του αθλητικού κέντρου του Ρέντη; Σηκώνοντας το γάντι της πρόκλησης. Και βάζοντας τα γεγονότα στην πραγματική τους διάσταση.
raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 42.991
- Like
- 26.705
- Πόντοι
- 5.006
Για τον κοκκαλη δεν είπα ποτέ κάτι κακή κουβέντα μέχρι τώρα γιατι η κόντρα του με τον βαγγελα δεν έβλαπτε τον σύλλογο.. Μετά από αυτή την κίνηση όμως, συγκαταλέγεται πλέον στους εχθρούς του θρύλου και θα μας βρει απέναντι του..
Ας αναθεωρήσει έστω και την ύστατη στιγμή γιατί τώρα στα γεράματα και χωρίς την δύναμη του παρελθόντος, σίγουρα δεν είναι σοφη κίνηση να πάει κόντρα στον λαό του θρύλου...
Ας αναθεωρήσει έστω και την ύστατη στιγμή γιατί τώρα στα γεράματα και χωρίς την δύναμη του παρελθόντος, σίγουρα δεν είναι σοφη κίνηση να πάει κόντρα στον λαό του θρύλου...
Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.630
- Like
- 30.654
- Πόντοι
- 6.256
Στο μεταξυ απολυσανε και τον Ποτσετινιο παλι πριν απο το δικο μας παιχνιδι οπως με τη Μπαγερν...και μια στο εκ πιθανοτητα να υπηρχε να κανουμε κατι καλο εξανεμιστηκε.
Ράγκναρ Λόθμπροκ
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 8 Ιουν 2016
- Μηνύματα
- 11.394
- Like
- 7.121
- Πόντοι
- 1.206
Στο μεταξυ απολυσανε και τον Ποτσετινιο παλι πριν απο το δικο μας παιχνιδι οπως με τη Μπαγερν...και μια στο εκ πιθανοτητα να υπηρχε να κανουμε κατι καλο εξανεμιστηκε.
Την γαμήσαμε!
Περα από την πλάκα είναι για πιο ψηλά ο Ποκετίνο...
BAKALIS74
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Ιουν 2012
- Μηνύματα
- 5.102
- Like
- 2.479
- Πόντοι
- 506
Για τον κοκκαλη δεν είπα ποτέ κάτι κακή κουβέντα μέχρι τώρα γιατι η κόντρα του με τον βαγγελα δεν έβλαπτε τον σύλλογο.. Μετά από αυτή την κίνηση όμως, συγκαταλέγεται πλέον στους εχθρούς του θρύλου και θα μας βρει απέναντι του..
Ας αναθεωρήσει έστω και την ύστατη στιγμή γιατί τώρα στα γεράματα και χωρίς την δύναμη του παρελθόντος, σίγουρα δεν είναι σοφη κίνηση να πάει κόντρα στον λαό του θρύλου...
Είναι μεγάλος αλήτης, και μόνο που πήγε με τον συριζα είναι εχθρός του ολυμπιακού εδώ και χρόνια, όπως και το μαλακιστήρι ο γιος του, κάνει ζημιά στον ολυμπιακό επειδή έχει άλλον ιδιοκτήτη από αυτόν.
Βρε μαλακισμενο αυτα ειναι οικογενειακα και δεν τα λεμε παραεξω,αντε και γαμησου τωρα,λες και δεν ξερουμε ποιος εφερε ποιους.Όταν το σκουπίδι σας έφερνε Τζιοβάνι,Ριβάλντο,Γκαλέτι,Κοβάσεβιτς κλπ τρέχατε για φανέλες.Τώρα τί να πάρετε,του Ελ γιαχαμπίμπι;
BAKALIS74
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Ιουν 2012
- Μηνύματα
- 5.102
- Like
- 2.479
- Πόντοι
- 506
Και λίγα λέω για το αρχιδι που είναι πρώην πρόεδρος του Ολυμπιακού και φτιάχνει το γήπεδο της κούλας και την ίδια ώρα ξεσπιτωνει τις ακαδημίες μας γιατί έχει κόντρα με τον Μαρινάκη..κακό ψόφο να έχει ο κωλογερος.
Sad_man
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Αυγ 2017
- Μηνύματα
- 10.055
- Like
- 3.713
- Πόντοι
- 606
Σαλτα και γαμησου ρε σκουπίδι που ήρθες μετά από 15 χρόνια για να μας πεις για τον Τζιοβάνι και τον ριβαλντο.. Όταν τους φέρναμε και σας γαμουσαμε, μας λέγατε για την παράγκα του κοκκαλη... Τώρα 15 χρόνια μετά θυμήθηκες ότι ειναι παιχταραδες
Φαντάσου ότι και μ'αυτούς θέλατε παράγκα και Γκαγκάτση για να παίρνετε τα πρωταθλήματα.
Sad_man
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Αυγ 2017
- Μηνύματα
- 10.055
- Like
- 3.713
- Πόντοι
- 606
σφουγγοτρολαριος
Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Μαΐ 2017
- Μηνύματα
- 298
- Like
- 146
- Πόντοι
- 1
Ο μαρινακης καιγεται να παρει το πρωταθλημα ολυμπιακος φετος για να εχει ευκολοτερη κληρωση στα προκριματικα ο ολυμπιακος και να παιξει 2 γυρους αντι για 3 που θα παιξει ο δευτεραθλητης.
Και μιας και η ελλαδα ειναι πιθανον να πεσει χαμηλοτερα κατα μια θεση στην uefa απο την σαιζον 2021-2022 και ο πρωταθλητης θα παιζει 3 γυρους.
Επι κοκκαλη ο ολυμπιακος ειχε δορυφορο τον παοκ του μπατατουδη με μεταγραφες καφες,οκκας,βενετιδης και το μετοχικο κεφαλαιο της εταιρειας του μπατατουδη ουσιαστικα ηταν του κοκκαλη.Και αυτην την εποχη ο παοκ πηρε 2 κυπελλα 2001,2003
Ο μαρινακης θα βαλει λεφτα και στο μπασκετ το καλοκαιρι μιας και εκει απο φετος υπαρχει οικονομικο οφελος απο φετος.Μπηκαν βιλερμπαν και ζενιτ αγιας πετρουπολης στην ευρωλιγκα και επεσε πολυ χρημα απο ολες τις ομαδες.
Και μιας και η ελλαδα ειναι πιθανον να πεσει χαμηλοτερα κατα μια θεση στην uefa απο την σαιζον 2021-2022 και ο πρωταθλητης θα παιζει 3 γυρους.
Επι κοκκαλη ο ολυμπιακος ειχε δορυφορο τον παοκ του μπατατουδη με μεταγραφες καφες,οκκας,βενετιδης και το μετοχικο κεφαλαιο της εταιρειας του μπατατουδη ουσιαστικα ηταν του κοκκαλη.Και αυτην την εποχη ο παοκ πηρε 2 κυπελλα 2001,2003
Ο μαρινακης θα βαλει λεφτα και στο μπασκετ το καλοκαιρι μιας και εκει απο φετος υπαρχει οικονομικο οφελος απο φετος.Μπηκαν βιλερμπαν και ζενιτ αγιας πετρουπολης στην ευρωλιγκα και επεσε πολυ χρημα απο ολες τις ομαδες.
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.651
- Like
- 57.302
- Πόντοι
- 12.756
Με έξτρα «όπλο» τον κόσμο του, ο Ολυμπιακός «πάτησε» με 3-0 σετ τον ΠΑΟΚ στο κλειστό του Ρέντη, για τον πρώτο ημιτελικό του League Cup. Με τους «ερυθρόλευκους» να κάνουν με χαρακτηριστική άνεση το πρώτο και, μάλιστα, μεγάλο βήμα για την πρόκριση στους τελικούς του θεσμού. 
Τα σετ: 25-16, 25-21, 25-23

Τα σετ: 25-16, 25-21, 25-23
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.755
- Πόντοι
- 5.506
Με έξτρα «όπλο» τον κόσμο του, ο Ολυμπιακός «πάτησε» με 3-0 σετ τον ΠΑΟΚ στο κλειστό του Ρέντη, για τον πρώτο ημιτελικό του League Cup. Με τους «ερυθρόλευκους» να κάνουν με χαρακτηριστική άνεση το πρώτο και, μάλιστα, μεγάλο βήμα για την πρόκριση στους τελικούς του θεσμού.
Τα σετ: 25-16, 25-21, 25-23

troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.755
- Πόντοι
- 5.506
Η ενδεκάδα του Ολυμπιακού: Σα, Γκασπάρ, Σεμέδο, Μεριά, Τσιμίκας, Καμαρά, Μπουχαλάκης, Ποντένσε, Λοβέρα, Σουντανί, Γκερέρο.![]()

barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.515
- Like
- 29.449
- Πόντοι
- 5.506
Μπιρλας
Μέγας
- Εγγρ.
- 21 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 14.065
- Like
- 16.713
- Πόντοι
- 3.656
θελουν διευθυνση...τι θα τους δωσει??το χαρτοκουτι? :S(με πτυει)Γράφτηκες μέλος μπρο;
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 274
- Εμφανίσεις
- 13K
- Απαντήσεις
- 135
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 78
- Εμφανίσεις
- 31K
- Απαντήσεις
- 91
- Εμφανίσεις
- 35K
