troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.755
- Πόντοι
- 5.506
αχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχασημερα θα εχει πολλα με λιγα
παρτε ξηροκαρπια και ουισκακι να απολαυσουμε το θεαμα
πηρα και 3 πακετα τσιγαρα
αχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχασημερα θα εχει πολλα με λιγα
παρτε ξηροκαρπια και ουισκακι να απολαυσουμε το θεαμα
το 1142 εχει την περιγραφη σουαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
πηρα και 3 πακετα τσιγαρα
ειμαι στο βουνο αντισταση....το 1142 εχει την περιγραφη σου
μεικτα κλιμακια ηδη σε ψαχνουν
μην κατεβειςειμαι στο βουνο αντισταση....
αλλα σημερα μεσανυχτα θα κατεβω πασαλιμανι για το παρτυ της προκρισης...
η βανα εναν εφαγε αλλα εριξε πολλους....μην κατεβεις
θα φατε τοσα γκολ οσους γκομενους ειχε η βανα μπαρμπα απο τοτε που ητανε στα γιαννενα
γιατι τον μπαναρες τον παιχτη ρε τρουμπ..?ειμαι στο βουνο αντισταση....
αλλα σημερα μεσανυχτα θα κατεβω πασαλιμανι για το παρτυ της προκρισης...
:S :S :Sγιατι τον μπαναρες τον παιχτη ρε τρουμπ..?![]()
εσύ ακόμα να αυτοκτονήσεις ρε τρομπασημερα θα εχει πολλα με λιγα
παρτε ξηροκαρπια και ουισκακι να απολαυσουμε το θεαμα
θα τον γαμησει η βανα μπαρμπα αυτον αδερφε...αστον να γελαμεεσύ ακόμα να αυτοκτονήσεις ρε τρομπα
βρε τον ανγκελο που χει την τριχα κανγκελοεσύ ακόμα να αυτοκτονήσεις ρε τρομπα
τοσιαξαβρε τον ανγκελο που χει τηντριχαπουτσα κανγκελο