Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 75 άτομα (2 μέλη και 73 επισκέπτες)

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
:s&m_3:
Μαλάκια σας τυπε, πως ξεχάσατε και δεν ράψατε το 7ο αστέρι πέρυσι.. Κάνατε τρομερή χρόνια στη Ευρώπη!!!  :2funny:
απο εσας καλυτερη
πραγμα που επιβεβαιωθηκε μετα και στους βαρετους τελικους που φαγατε την 9826134095495928371698173509857η πουτσα
 

nikolakis66

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.068
Κριτικές
4
Like
900
Πόντοι
376
εμενα μου αρεσει που περσι κοροιδευες οτι μας αφησες να παιζουμε με τον προμηθεα τελικους κι εσυ επεσες μονος σου Β εθνικη καταστρεφοντας για παντα το ελληνικο μπασκετ

το μπασκετ το κατεστρεψε ο βαζελακοπουλος που δεν εβαζε τους καλυτερους διαιτητες να παιζουν.παρολο που η πρακτικη αυτη ηταν παρανομη συνεχιζε να μην βαζει τους καλυτερους διαιτητες.  γιατι ο πρόεδρός σου δεν ζητησε να σφυριζουν αυτοι; μηπως γιατι ετσι ηξερε οτι θα ειχε την "καλυτερη" ομαδα;
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.991
Like
26.711
Πόντοι
5.006
απο εσας καλυτερη
πραγμα που επιβεβαιωθηκε μετα και στους βαρετους τελικους που φαγατε την 9826134095495928371698173509857η πουτσα

Τυπε ποτέ βλέπεις να ξεκινησεις την τακτική του ποδοσφαίρου? Δηλαδη να τερματίζεις 10ος-12ος και κάθε φορά που κερδίζεις καμία φενερ η Αρμάνι, να λες για την βαριά φανέλα της παναθας?
Από φέτος η θα το αφήσεις για του χρόνου?
:think:
 

nikos231

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιαν 2018
Μηνύματα
1.410
Like
2.251
Πόντοι
456
Τυπε ποτέ βλέπεις να ξεκινησεις την τακτική του ποδοσφαίρου? Δηλαδη να τερματίζεις 10ος-12ος και κάθε φορά που κερδίζεις καμία φενερ η Αρμάνι, να λες για την βαριά φανέλα της παναθας?
Από φέτος η θα το αφήσεις για του χρόνου?
:think:
τυπε ακομα δεν καταλαβαινω πως μιλάς ενω είσαι στην α2 και στην ευρωλιγκα που σας πουλησαν το σανο οι γουρλωματηδες οτι θα σας κανουν ομαδα φετος και δεν προλαβαίνετε να μετράτε τις 20αρες!  :think: :think: :think:
 

gp07

Μέλος
Εγγρ.
20 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.814
Like
343
Πόντοι
36
Μαζεύτηκαν πάλι τρύπιοι στα τελευταία ποστ εδώ μέσα.
Παραβλέπω και τους αφήνω ατυφέκιστους καθότι ανύπαρκτοι και ανάξιοι λόγου και συνεχίζω. Έπεσε το μάτι μου εδώ και το παραθέτω σαν τροφή για σκέψη. Τις καλημέρες μου..

 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
ΠΡΟΣΟΧΗ !

διαβαστε το παρακατω αρθρο χωρις να τρωτε η να πινετε κατι για να μην πνιγειτε απο τα γελια και να μην κανετε μαδομουνι την οθονη του υπολογιστη απο το σπρει γελιου

[size=20pt]Ο Ολυμπιακός καταγγέλλει σήψη στο πρωτάθλημα: Αδήριτη ανάγκη να παρέμβει η κυβέρνηση[/size]


:2funny:
 

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
ΠΡΟΣΟΧΗ !

διαβαστε το παρακατω αρθρο χωρις να τρωτε η να πινετε κατι για να μην πνιγειτε απο τα γελια και να μην κανετε μαδομουνι την οθονη του υπολογιστη απο το σπρει γελιου

[size=20pt]Ο Ολυμπιακός καταγγέλλει σήψη στο πρωτάθλημα: Αδήριτη ανάγκη να παρέμβει η κυβέρνηση[/size]


:2funny:


:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
μόλις το είδα κι' εγώ...
καλά ξεκίνησε το σκ!
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
θα σας γαμησουμε αδηριτα ....
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
Με την επιστολή η ερυθρόλευκη Π.Α.Ε. παρουσιάζει αναλυτικά την πραγματική εικόνα του αθλήματος, αναφέρεται στη σήψη και στην απαξίωση στην οποία έχει οδηγηθεί το πρωτάθλημα και επισημαίνει τις τεράστιες ευθύνες της Ε.Π.Ο. για τη διαφθορά που κυριαρχεί, ειδικά στο χώρο της διαιτησίας.

μαλακες τα νεφρα μου
θα πεθανω 2 φορες σημερα

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:  :2funny:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
θα φατε μια αδηριτη πουτσα που θα ειναι ολη δικια σας...
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
Ταυτόχρονα ο Ολυμπιακός, αναδεικνύει την εγκαθίδρυση στη διαιτησία ενός συστήματος, που καταφανώς επιχειρεί να χειραγωγήσει αγώνες και αποτελέσματα, υπερασπίζεται με νύχια και με δόντια συγκεκριμένα επιχειρηματικά – ποδοσφαιρικά συμφέροντα, κινείται με δύο μέτρα και δυο σταθμά απέναντι σε σοβαρότατες περιπτώσεις παράβασης των Κανόνων του Παιχνιδιού και συντηρεί με κάθε τρόπο μια λογική διαχωρισμού των ομάδων που παίρνουν μέρος στο πρωτάθλημα «σε παιδιά και αποπαίδια».

μα...μα...μαλα...μαλακες...
δε...δεν μπο... δεν μπορω να ανασανω

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
ερχετε αστρονομικο αδηριτο γαμησι...
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
Οι «ερυθρόλευκοι» δεν μένουν, όμως, μόνο στις διαπιστώσεις. Προχωρούν ένα βήμα παραπέρα και επισημαίνουν την αδήριτη ανάγκη να παρέμβει η κυβέρνηση, δια του αρμόδιου Υφυπουργού, ώστε να αντιμετωπιστεί άμεσα η σημερινή κατάσταση και να διαμορφωθούν οι όροι για ένα νέο τοπίο στη διοίκηση και στη λειτουργία του ελληνικού ποδοσφαίρου, τονίζοντας ότι είναι έτοιμοι να συμβάλλουν στην κατεύθυνση αυτή.
Σε διαφορετική περίπτωση, διευκρινίζουν, με έμφαση, προς κάθε κατεύθυνση ότι δεν είναι διατεθειμένοι να συνεχίσουν να παίρνουν μέρος σε ένα πρωτάθλημα που δεν διασφαλίζει ούτε το ελάχιστο της ισονομίας των ομάδων και οι διοργανώσεις του οποίου είναι απολύτως απαξιωμένες και χειραγωγούμενες».


ας μας εξηγησει καποιος γαυρος που τα ξερει απο μεσα
αυτο παει να πει οτι θα πανε αδριατικη λιγκα η οτι θα πεσουν Β εθνικη και στη μπαλα;
:2funny:
ρε το μαλακα τον καραπαπα μου εφτιαξε το ΣΚ
:2funny:
 

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
ερχετε αστρονομικο αδηριτο γαμησι...

θείο, σόρρυ κιόλας, αλλά αυτά είναι κινήσεις πανικού.
δεν λέγονται και δεν γίνονται σοβαρά.
φοβάται τίποτα ο Βαγγέλας?
κανάλια πήρε, εφημερίδες πήρε, κρατίδιο πήρε, τι άλλο θέλει πχια από την ζωή μας?
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
λογικο...ποιος θελει να αντιμετωπισει την αρμαδα του δωνη
με κλειδωμενη την 3η θεση η παναθα ειναι ανικητη
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
θα σας μοιρασει αδηριτα τσιμπουκια ο θρυλος....
να ειστε ολες εκει
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
...και να περασουμε στο συντομο ανεκδοτο της ημερας...
ο ολυμπιακος καταγγελει παραγκα στο ποδοσφαιρο
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΑΧ
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom