Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 48 άτομα (0 μέλη και 48 επισκέπτες)

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
τωρα ξεκιναει το πρωτο σοβαρο παιχνιδι της σεζον για την αρμαδα του πολο :

υγ: ο τρουμπακης δεν δικαιουται να δει το ματς, γιατι δεν εχει δωσει στον ερασιτεχνη ουτε τον πυρετο του  :vomit:
φετος τυπε ειμαστε πολυ τυχεροι που βλεπουμε την καλυτερη ομαδα ολων των εποχων.... :rockon:
και να φανταστεις φτιαξαμε τετοια ομαδα χωρις να εχει δωσει ουτε 1 ευρω ο τσιφουτης ο τρουμπακης :S

Έτσι τυπε...καθάρισε ο χοντρός στο πόλο.Να τα λέμε αυτά...
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.699
Like
57.456
Πόντοι
12.756
Πρόσεχε πως μιλάς στον φτωχομπινε πλην συμπαθή Τρουμπακη μην σου σκίσω τα ράμματα....
αφήστε ήσυχο ρε νιαμου τον τρουμπ εχετε γαμηθει να λέτε ότι είναι τσιφουτης και δε δίνει μια για τον ερασιτέχνη...έχει κάνει έμβασμα μια 50 χιλιάδες ευρώ... :headbaning1: :headbaning1: :headbaning2:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
αφήστε ήσυχο ρε νιαμου τον τρουμπ εχετε γαμηθει να λέτε ότι είναι τσιφουτης και δε δίνει μια για τον ερασιτέχνη...έχει κάνει έμβασμα μια 50 χιλιάδες ευρώ... :headbaning1: :headbaning1: :headbaning2:
θα κλεισουμε μια μερα τον σολων για παρτη σου
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.516
Like
29.449
Πόντοι
5.506
αφήστε ήσυχο ρε νιαμου τον τρουμπ εχετε γαμηθει να λέτε ότι είναι τσιφουτης και δε δίνει μια για τον ερασιτέχνη...έχει κάνει έμβασμα μια [size=30pt]50 χιλιάδες ευρώ Ζιμπάμπουε[/size]... :headbaning1: :headbaning1: :headbaning2:


Το σιαξα.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
αφήστε ήσυχο ρε νιαμου τον τρουμπ εχετε γαμηθει να λέτε ότι είναι τσιφουτης και δε δίνει μια για τον ερασιτέχνη...έχει κάνει έμβασμα μια 50 χιλιάδες ευρώ... :headbaning1: :headbaning1: :headbaning2:

50 χιλιάδες ευρώ; Είδες για να τρώει από τα συσσίτια και να κοιμάται σε χαρτοκουτες πως μαζεύονται τα λεφτά; :S :S :S
 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
50 χιλιάδες ευρώ; Είδες για να τρώει από τα συσσίτια και να κοιμάται σε χαρτοκουτες πως μαζεύονται τα λεφτά; :S :S :S
αυτοι ειναι που ψοφανε και μετα λενε "ρακοσυλλεκτης με 1μιση εκατομμυριο στην τραπεζα κοιμοταν στα παγκακια"...
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.699
Like
57.456
Πόντοι
12.756
θα παρουμε το χελ μαζί να πληρώσει το τραπέζι που είναι φορτωμενος..τσίμπημα καμια 70 καλαμάκια μισα χοιρινά μισά κοτόπουλο και καμιά δεκαριά σαλάτες και πατάτες και ένα κιβώτιο μπυρες και είμαστε οκ. :headbaning2:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
αυτοι ειναι που ψοφανε και μετα λενε "ρακοσυλλεκτης με 1μιση εκατομμυριο στην τραπεζα κοιμοταν στα παγκακια"...
φιλε μπιρλα σε καλω για κοκτειλ στην βιλα μου
 

Συνημμένα

  • villa_resort708.jpg
    villa_resort708.jpg
    101 KB · Εμφανίσεις: 58

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
θα παρουμε το χελ μαζί να πληρώσει το τραπέζι που είναι φορτωμενος..τσίμπημα καμια 70 καλαμάκια μισα χοιρινά μισά κοτόπουλο και καμιά δεκαριά σαλάτες και πατάτες και ένα κιβώτιο μπυρες και είμαστε οκ. :headbaning2:
ετσι αδερφε χαλαρα θα το παμε
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
θα παρουμε το χελ μαζί να πληρώσει το τραπέζι που είναι φορτωμενος..τσίμπημα καμια 70 καλαμάκια μισα χοιρινά μισά κοτόπουλο και καμιά δεκαριά σαλάτες και πατάτες και ένα κιβώτιο μπυρες και είμαστε οκ. :headbaning2:

Σιγα μην πτωχευσω για να φατε εσεις οι καταβοθρες να πουμε... :S :S :S
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
Σιγα μην πτωχευσω για να φατε εσεις οι καταβοθρες να πουμε... :S :S :S
ενα αλλο μεγαλο ψεμα και παραπληροφορηση που κυκλοφορει εδω μεσα ειναι οτι ο αδερφος ατζελο τρωει πολυ...

φτανει πια με τα φεικ νιους
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom