You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 42.993
- Like
- 26.719
- Πόντοι
- 5.006
απαραδεκτο να πετυχαινεις το θρηνο με μεριαδες και μπομπ μαρλευ στην αμυνα και να μην πας για το 9-0 να γραψεις ιστορια
αξιοι της μοιρας τους οι φριτζηδες
παλι ειδες τζαμπα τσαμπιολιγκ ρε μπαγασα

baros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 84.911
- Κριτικές
- 31
- Like
- 15.861
- Πόντοι
- 7.265
οτι και να ναι εσύ τον ήπιες κανονικά.απαραδεκτο να πετυχαινεις το θρηνο με μεριαδες και μπομπ μαρλευ στην αμυνα και να μην πας για το 9-0 να γραψεις ιστορια
αξιοι της μοιρας τους οι φριτζηδες
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
ρε παπαρα σιγα μην ξερω απεξω το προγραμματελευταια αγωνιστικη ειναι ο αστερας ρε ντεμεκ πειραιωτη :S

αλλωστε ο στοχος τωρα ειναι 5αρα στης μπουγατσες
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
ο καλιτζακης του επαιρνε πιπες οταν ηταν 3 χρονωναπαραδεκτο να πετυχαινεις το θρηνο με μεριαδες και μπομπ μαρλευ στην αμυνα και να μην πας για το 9-0 να γραψεις ιστορια
αξιοι της μοιρας τους οι φριτζηδες
baros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 84.911
- Κριτικές
- 31
- Like
- 15.861
- Πόντοι
- 7.265
καλά και εσύ που είδες τι κατάλαβες το δέυτερο δκόλ γελοιό βαριόντουσαν να γυρίσουν πίσω οι παιχταράδες λές και κεντάνε μπροστα.παλι ειδες τζαμπα τσαμπιολιγκ ρε μπαγασα![]()
raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 42.993
- Like
- 26.719
- Πόντοι
- 5.006
ρε παπαρα σιγα μην ξερω απεξω το προγραμμα![]()
![]()
αλλωστε ο στοχος τωρα ειναι 5αρα στης μπουγατσες
η φιλοξενια θα ειναι αψογη τυπε...ηδη εχουμε αγορασει παιδικα καρεκλακια για τον γκεοργκυ στην σουιτα
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
η φιλοξενια θα ειναι αψογη τυπε...ηδη εχουμε αγορασει παιδικα καρεκλακια για τον γκεοργκυ στην σουιτα

tomahok
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 21.375
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.138
- Πόντοι
- 1.406
με 0 βαθμους ανταγωνιστικη?ΜΠΡΑΒΟ ΘΡΥΛΕ!!!!!
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΤΟ ΑΡΕΝΑ.
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ.
ΜΠΡΑΒΟ.
κριμα που χασαμε στην σερβια και η 3 θεση ειναι μακρυα
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
δεν εχουμε 0 ρε μπετουγιαμε 0 βαθμους ανταγωνιστικη?![]()

και με διπλο στην αγγλια περναμε κιολας.
ανταγωνιστικη φυσικα δεν ειναι μονο τα αποτελεσματα
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
αριδαια -παοκ 0-0Περιμενουμε με αγωνια δηλωσεις Καραπαπα...
tomahok
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 21.375
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.138
- Πόντοι
- 1.406
εχεις παρει βαθμο?δεν εχουμε 0 ρε μπετουγια![]()
![]()
![]()
και με διπλο στην αγγλια περναμε κιολας.
ανταγωνιστικη φυσικα δεν ειναι μονο τα αποτελεσματα
σορρυ αλλα δεν ειμαι πουλι να παρακολουθω τι κανεις.
λαικα,σε γραφω στ αρχιδια μου
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
τεταρτη βραδυ αλλαξες παλι ομαδα πουλι....με τοτεναμ ποτε παιζετε;
![]()
μιζερια και κακομοιρια
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
τοτεναμ ρε μπινε....εχεις παρει βαθμο?
σορρυ αλλα δεν ειμαι πουλι να παρακολουθω τι κανεις.
λαικα,σε γραφω στ αρχιδια μου![]()
κανε οτι θες εσυ γραψε με...
Eraser..
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 25 Δεκ 2016
- Μηνύματα
- 35.248
- Like
- 33.067
- Πόντοι
- 6.256
η φιλοξενια θα ειναι αψογη τυπε...ηδη εχουμε αγορασει παιδικα καρεκλακια για τον γκεοργκυ στην σουιτα

Αυτό θέλω πολύ να το δω, αν τολμήσει να κατέβει δλδ...
το πουλί
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Νοε 2014
- Μηνύματα
- 18.277
- Like
- 622
- Πόντοι
- 246
το γαυρο στην ευρωπη δεν τον βλεπεις ως αθλητικο θεαμαεχεις παρει βαθμο?
σορρυ αλλα δεν ειμαι πουλι να παρακολουθω τι κανεις.
λαικα,σε γραφω στ αρχιδια μου![]()
ειναι αντι για θεατρο
αντι να πας στο δελφιναριο η να δεις τη ντενιση στο σμυρνη μου αγαπημενη
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
η παναθα πουλι? σαν να βλεπεις σινεμα?το γαυρο στην ευρωπη δεν τον βλεπεις ως αθλητικο θεαμα
ειναι αντι για θεατρο
αντι να πας στο δελφιναριο η να δεις τη ντενιση στο σμυρνη μου αγαπημενη
ροδα τσαντα και κοπανα?
Μπιρλας
Μέγας
- Εγγρ.
- 21 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 14.065
- Like
- 16.713
- Πόντοι
- 3.656
πουλι χρωστας 10αρικο :Sτο γαυρο στην ευρωπη δεν τον βλεπεις ως αθλητικο θεαμα
ειναι αντι για θεατρο
αντι να πας στο δελφιναριο η να δεις τη ντενιση στο σμυρνη μου αγαπημενη
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 274
- Εμφανίσεις
- 13K
- Απαντήσεις
- 135
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 78
- Εμφανίσεις
- 31K
- Απαντήσεις
- 91
- Εμφανίσεις
- 35K