Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 55 άτομα (0 μέλη και 55 επισκέπτες)

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
καραγκιόζηδες στην άμυνα,ανύπαρκτοί απο τη μέση και μπροστά.
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.718
Πόντοι
5.006
απαραδεκτο να πετυχαινεις το θρηνο με μεριαδες και μπομπ μαρλευ στην αμυνα και να μην πας για το 9-0 να γραψεις ιστορια
αξιοι της μοιρας τους οι φριτζηδες

παλι ειδες τζαμπα τσαμπιολιγκ ρε μπαγασα  :babycry:
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
απαραδεκτο να πετυχαινεις το θρηνο με μεριαδες και μπομπ μαρλευ στην αμυνα και να μην πας για το 9-0 να γραψεις ιστορια
αξιοι της μοιρας τους οι φριτζηδες
οτι και να ναι εσύ τον ήπιες κανονικά.
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
απαραδεκτο να πετυχαινεις το θρηνο με μεριαδες και μπομπ μαρλευ στην αμυνα και να μην πας για το 9-0 να γραψεις ιστορια
αξιοι της μοιρας τους οι φριτζηδες
ο καλιτζακης του επαιρνε πιπες οταν ηταν 3 χρονων
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
παλι ειδες τζαμπα τσαμπιολιγκ ρε μπαγασα  :babycry:
καλά και εσύ που είδες τι κατάλαβες το δέυτερο δκόλ γελοιό βαριόντουσαν να γυρίσουν πίσω οι παιχταράδες λές και κεντάνε μπροστα.
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.718
Πόντοι
5.006
ρε παπαρα σιγα μην ξερω απεξω το προγραμμα  :2funny: :2funny: :2funny:
αλλωστε ο στοχος τωρα ειναι 5αρα στης μπουγατσες

η φιλοξενια θα ειναι αψογη τυπε...ηδη εχουμε αγορασει παιδικα καρεκλακια για τον γκεοργκυ στην σουιτα
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.375
Κριτικές
1
Like
7.138
Πόντοι
1.406
ΜΠΡΑΒΟ ΘΡΥΛΕ!!!!!
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΤΟ ΑΡΕΝΑ.
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ.
ΜΠΡΑΒΟ.
κριμα που χασαμε στην σερβια και η 3 θεση ειναι μακρυα
με 0 βαθμους ανταγωνιστικη?  :think:
 

Απολλύων

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Αυγ 2013
Μηνύματα
6.872
Like
6.252
Πόντοι
2.356
Περιμενουμε με αγωνια δηλωσεις Καραπαπα...
 

Συνημμένα

  • 76901515_672375859953992_7930960907985747968_n.jpg
    76901515_672375859953992_7930960907985747968_n.jpg
    52 KB · Εμφανίσεις: 22

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.375
Κριτικές
1
Like
7.138
Πόντοι
1.406
δεν εχουμε 0 ρε μπετουγια  :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff:
και με διπλο στην αγγλια περναμε κιολας.
ανταγωνιστικη φυσικα δεν ειναι μονο τα αποτελεσματα
εχεις παρει βαθμο?
σορρυ αλλα δεν ειμαι πουλι να παρακολουθω τι κανεις.
λαικα,σε γραφω στ αρχιδια μου  :grin:
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
εχεις παρει βαθμο?
σορρυ αλλα δεν ειμαι πουλι να παρακολουθω τι κανεις.
λαικα,σε γραφω στ αρχιδια μου  :grin:
το γαυρο στην ευρωπη δεν τον βλεπεις ως αθλητικο θεαμα
ειναι αντι για θεατρο
αντι να πας στο δελφιναριο η να δεις τη ντενιση στο σμυρνη μου αγαπημενη
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
το γαυρο στην ευρωπη δεν τον βλεπεις ως αθλητικο θεαμα
ειναι αντι για θεατρο
αντι να πας στο δελφιναριο η να δεις τη ντενιση στο σμυρνη μου αγαπημενη
η παναθα πουλι? σαν να βλεπεις σινεμα?
ροδα τσαντα και κοπανα?
 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
το γαυρο στην ευρωπη δεν τον βλεπεις ως αθλητικο θεαμα
ειναι αντι για θεατρο
αντι να πας στο δελφιναριο η να δεις τη ντενιση στο σμυρνη μου αγαπημενη
πουλι χρωστας 10αρικο :S
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom