Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 81 άτομα (2 μέλη και 79 επισκέπτες)

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
πουλι χρωστας 10αρικο :S
καθεσε και ακους τον χαροκαμενο και εσυ ρε μπιρλα...που η τελευταια του επιτυχια ηταν που εκανε χατ τρικ ο μπουζουκης στο εσωτερικο διεθνες διπλο της παναθας ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΙ Vs ΑΝΥΠΑΝΤΡΟΙ
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
καθεσε και ακους τον χαροκαμενο και εσυ ρε μπιρλα...που η τελευταια του επιτυχια ηταν που εκανε χατ τρικ ο μπουζουκης στο εσωτερικο διεθνες διπλο της παναθας ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΙ Vs ΑΝΥΠΑΝΤΡΟΙ
για να λεμε τα συκα συκα και τη σκαφη σκαφη η τελευταια φορα που στραγγιξαν τα αρχιδια μου ηταν στο 0-3 μεσα στο λυομενο που ο τασος μαγουλας περιεγραφε καυλωμενος για να γινει η απονομη και πηρε τα 3 του καραμπελα
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.991
Like
26.711
Πόντοι
5.006
καθεσε και ακους τον χαροκαμενο και εσυ ρε μπιρλα...που η τελευταια του επιτυχια ηταν που εκανε χατ τρικ ο μπουζουκης στο εσωτερικο διεθνες διπλο της παναθας ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΙ Vs ΑΝΥΠΑΝΤΡΟΙ

τωρα το πουλι θα σου πει για κατι γκολ της παναθας στην ευρωπη τοτε που ο δομαζος ειχε κοτσιδα
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
τωρα το πουλι θα σου πει για κατι γκολ της παναθας στην ευρωπη τοτε που ο δομαζος ειχε κοτσιδα
εδω εσεις μου λετε για το 73 - 38 στο μπασκετ που τοτε στους κανονες ηταν το μπει δε μπει
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.991
Like
26.711
Πόντοι
5.006
εδω εσεις μου λετε για το 73 - 38 στο μπασκετ που τοτε στους κανονες ηταν το μπει δε μπει

βαλε ακομα μια φορα τις δηλωσεις του ανδριανοπουλου τυπε, ο οποιος δεν πολεμησε στον α παγκοσμιο πολεμο γιατι ηταν ηλικιωμενος... :hi:
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
βαλε ακομα μια φορα τις δηλωσεις του ανδριανοπουλου τυπε, ο οποιος δεν πολεμησε στον α παγκοσμιο πολεμο γιατι ηταν ηλικιωμενος... :hi:
ο ιδρυτης σας μας επαιρνε τσιμπουκια
αυτο δεν ξεγραφει και τωρα που παιζει ταβλι με τον αγιο πετρο
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.991
Like
26.711
Πόντοι
5.006
ο ιδρυτης σας μας επαιρνε τσιμπουκια
αυτο δεν ξεγραφει και τωρα που παιζει ταβλι με τον αγιο πετρο

o ιδρυτης μας μονος του ειχε περισσοτερα πρωταθληματα απο ολους σας μαζι...απο τοτε ημασταν μονοι μας και ολοι σας
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
o ιδρυτης μας μονος του ειχε περισσοτερα πρωταθληματα απο ολους σας μαζι...απο τοτε ημασταν μονοι μας και ολοι σας
ο ιδρυτης σας ηταν βασικος στο 8-2
απο τοτε του εμεινε ψυχολογικο και μας λιβανιζε παντου
 

GSAKKI

Μέλος
Εγγρ.
28 Νοε 2010
Μηνύματα
2.776
Κριτικές
1
Like
211
Πόντοι
36
Έχει ελπίδες ο οσφπ τώρα;
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256

docrx8

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Φεβ 2008
Μηνύματα
249
Κριτικές
22
Like
481
Πόντοι
291
ποσο μαλακες ...μεσα απο ενα πληκτρολογιο....τς..τς..τς
 

msakis

Μέγας
Εγγρ.
14 Δεκ 2017
Μηνύματα
7.782
Κριτικές
20
Like
12.690
Πόντοι
4.546
Έχει ελπίδες ο οσφπ τώρα;

Μαθηματικά εάν κερδίσει τα τελευταία δυο ματσάκια και ΔΕΝ κερδίσει η Τότεναμ κάποιο από τα δικά της (διόλου απίθανο) έχει ελπίδες ακόμα και για την δεύτερη θέση!
Όσον αφορά την 3η πολύ εύκολα κερδίζοντας τους Σέρβους εντός!

*ΔΕΝ είμαι γαύρος.. όσοι παρακολουθείτε τις αναρτήσεις μου θεωρώ λίγο πολύ γνωρίζετε τα οπαδικά μου πιστεύω.
  :hi:
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
Πηρες τα αρχιδια μου και σημερα και παρολαυτα βγαζεις γλωσσιτσα...τυπικο ενος αναρχιδου μαλακα.
ποια αρχιδια σου πηρα ρε φιογκο;
δηλαδη εαν ελεγα πριν το ματς οτι θα χασεις 100-0 κι εσυ τελικα εχανε 90-0 θα μου ελεγες οτι πηρα τα αρχιδια σου;
του κλωτσου και του μπατσου εισαι στον ομιλο
σε γαμανε και οι γυφτοι
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom