το πουλί
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Νοε 2014
- Μηνύματα
- 18.277
- Like
- 622
- Πόντοι
- 246
γιατι αμα το κερδιζες θα μου εδινες τα 1760;πουλι χρωστας 10αρικο :S
γιατι αμα το κερδιζες θα μου εδινες τα 1760;πουλι χρωστας 10αρικο :S
καθεσε και ακους τον χαροκαμενο και εσυ ρε μπιρλα...που η τελευταια του επιτυχια ηταν που εκανε χατ τρικ ο μπουζουκης στο εσωτερικο διεθνες διπλο της παναθας ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΙ Vs ΑΝΥΠΑΝΤΡΟΙπουλι χρωστας 10αρικο :S
τι λες ρε αμπαλε?η παναθα πουλι? σαν να βλεπεις σινεμα?
ροδα τσαντα και κοπανα?

θα τα εκανε δωρεα στο ΠΑΟ αλαιβγιατι αμα το κερδιζες θα μου εδινες τα 1760;

για να λεμε τα συκα συκα και τη σκαφη σκαφη η τελευταια φορα που στραγγιξαν τα αρχιδια μου ηταν στο 0-3 μεσα στο λυομενο που ο τασος μαγουλας περιεγραφε καυλωμενος για να γινει η απονομη και πηρε τα 3 του καραμπελακαθεσε και ακους τον χαροκαμενο και εσυ ρε μπιρλα...που η τελευταια του επιτυχια ηταν που εκανε χατ τρικ ο μπουζουκης στο εσωτερικο διεθνες διπλο της παναθας ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΙ Vs ΑΝΥΠΑΝΤΡΟΙ
καθεσε και ακους τον χαροκαμενο και εσυ ρε μπιρλα...που η τελευταια του επιτυχια ηταν που εκανε χατ τρικ ο μπουζουκης στο εσωτερικο διεθνες διπλο της παναθας ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΙ Vs ΑΝΥΠΑΝΤΡΟΙ
εδω εσεις μου λετε για το 73 - 38 στο μπασκετ που τοτε στους κανονες ηταν το μπει δε μπειτωρα το πουλι θα σου πει για κατι γκολ της παναθας στην ευρωπη τοτε που ο δομαζος ειχε κοτσιδα
εδω εσεις μου λετε για το 73 - 38 στο μπασκετ που τοτε στους κανονες ηταν το μπει δε μπει

ο ιδρυτης σας μας επαιρνε τσιμπουκιαβαλε ακομα μια φορα τις δηλωσεις του ανδριανοπουλου τυπε, ο οποιος δεν πολεμησε στον α παγκοσμιο πολεμο γιατι ηταν ηλικιωμενος...![]()
ο ιδρυτης σας μας επαιρνε τσιμπουκια
αυτο δεν ξεγραφει και τωρα που παιζει ταβλι με τον αγιο πετρο
ο ιδρυτης σας ηταν βασικος στο 8-2o ιδρυτης μας μονος του ειχε περισσοτερα πρωταθληματα απο ολους σας μαζι...απο τοτε ημασταν μονοι μας και ολοι σας
για τι πραγμα ακριβως?Έχει ελπίδες ο οσφπ τώρα;
για εναν καλυτερο κοσμο σιγουραΈχει ελπίδες ο οσφπ τώρα;
εσενα πρεπει να σε εχει πηδηξει καποιος ολυμπιακος!!!για εναν καλυτερο κοσμο σιγουρα
για το τσαμπιο λιγκ μαλλον οχι
για εναν καλυτερο κοσμο σιγουρα
για το τσαμπιο λιγκ μαλλον οχι
εσυ που μιλας ..εισαι οργανωμενος καπου ????εσενα πρεπει να σε εχει πηδηξει καποιος ολυμπιακος!!!
Έχει ελπίδες ο οσφπ τώρα;

ποια αρχιδια σου πηρα ρε φιογκο;Πηρες τα αρχιδια μου και σημερα και παρολαυτα βγαζεις γλωσσιτσα...τυπικο ενος αναρχιδου μαλακα.