Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 37 άτομα (4 μέλη και 33 επισκέπτες)

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
καντε λιγο ησυχια ρε μαγκες..υπαρχουν και βαζελοι που βλεπουν τσουλου αποψε... :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
δεν υπαρχουν πια...επαιξαν οτι ειχαν και δεν ειχαν (1 ευρω) στην 8αρα της μπαγερν και τωρα θα μεινουν νηστικοι
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
ο καντεμης ο ροπαο ρε φιλε....
αντεξαμε 70ν λεπτα χωρις γκολ μολις μπηκε φαγαμε 2
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.991
Like
26.712
Πόντοι
5.006
παρε και το δευτερο τωρα που θες και σβηστο  :2on1:

ξεκαθαρη ατυχια, πανω που το γυροφερναμε... :S
τεσπα, επαγγελματικη ηττα....ουτως ή αλλως μετα το 65 το μυαλο ηταν στο ματς με τον ατρομητο...
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
ΜΠΡΑΒΟ ΘΡΥΛΕ!!!!!
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΤΟ ΑΡΕΝΑ.
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ.
ΜΠΡΑΒΟ.
κριμα που χασαμε στην σερβια και η 3 θεση ειναι μακρυα
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.374
Κριτικές
1
Like
7.134
Πόντοι
1.406
ξεκαθαρη ατυχια, πανω που το γυροφερναμε... :S
τεσπα, επαγγελματικη ηττα....ουτως ή αλλως μετα το 65 το μυαλο ηταν στο ματς με τον ατρομητο...
εφαγες το σανο σου γιατι παει δεκα η ωρα?
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
εμεινές με το πουλί στο χέρι?  :S
απαραδεκτο να πετυχαινεις το θρηνο με μεριαδες και μπομπ μαρλευ στην αμυνα και να μην πας για το 9-0 να γραψεις ιστορια
αξιοι της μοιρας τους οι φριτζηδες
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom