Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 46 άτομα (0 μέλη και 46 επισκέπτες)

8/2/1981

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Απρ 2018
Μηνύματα
1.186
Κριτικές
3
Like
4.932
Πόντοι
736
Το γνωριζαμε απο την αρχη της σεζον οτι η διοικηση αποφασισε να φτιαξει μια καινουργια ομαδα να διαδεχθει την πιο πετυχημενη ομαδα της δεκαετιας στη Ευρωπη.
Εγχειρημα δυσκολο και χρονοβορο,θελει υπομονη γιατι μια τετοια προσπαθεια θα εχει και πολλες δυσκολες μερες.
Η αποφαση δυσκολη ειδικα οταν λεγεσε Ολυμπιακος αλλα τουλαχιστον ολοι ηταν τιμιοι και δεν ταζαν λαγους.
Απο την αλλη πλευρα εχουμε μια ομαδα με τον καλυτερο Ελληνα προπονητη  :2funny:, ροστερ ετοιμο για φαιναλ φορ :2funny: :2funny: :2funny:.,οι κατοσταρες πανε και ερχονται και τον εθισμενο στην νικοτινη να μας κανει να γελαμε οποτε ανοιγει το στομα του.
Καλο χειμωνα σουργελα.
 

lefteris38

Μέλος
Εγγρ.
14 Νοε 2005
Μηνύματα
3.676
Like
843
Πόντοι
96
Θα μας τρελανουνε φετος....
Πω πω ξεψωλιασμα στις πελατισες παλι...
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
ρε το κανάλι του χοντρού πήρε άδεια η οχι ακόμα?
φυσικα...δικο μας ειναι το κρατος οποτε θελουμε βγαινουμε αερα.
απλα ο ροπαο δεν ειναι ετοιμος για την εκπομπη λογου ακομα και ο βαγγελας το καθυστερει λιγο
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
φυσικα...δικο μας ειναι το κρατος οποτε θελουμε βγαινουμε αερα.
απλα ο ροπαο δεν ειναι ετοιμος για την εκπομπη λογου ακομα και ο βαγγελας το καθυστερει λιγο
έχεις στείλει κόκκινο βιογραφικό?
αντε ρε μλκ και περιμένω να με καλέσει να αναλάβω διευθηντής προγράμματος.
 

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
φυσικα...δικο μας ειναι το κρατος οποτε θελουμε βγαινουμε αερα.
απλα ο ροπαο δεν ειναι ετοιμος για την εκπομπη λογου ακομα και ο βαγγελας το καθυστερει λιγο

θα μετακομίσει η εκπομπή του Τάκη θείο?  :think: :think:
 

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
αυτα που ένε για την επενδυση στο ελληνικο ειναι μαλακιες θειο....
το αγορασε ο βαγγελας για πλατο του ροπαο

θείο μετά βλέπω να κάνει λάιβ εκπομπή με το νήμα του γαύρου στο μπου! :grin: :2funny:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.651
Like
30.686
Πόντοι
6.256
Παλι μαλακα με εκανε αυτη η ομαδα...νεκρανασταση ή υπαρχει ελπιδα;Θα δουμε....
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom