Ρε τρελα πουλας?Συμφωνώ με αυτά που λες τυπε... Αλλά το θέμα είναι ότι είναι ΤΟΥΡΚΟΣ! δηλαδή τι θέλουμε, να έβγαινε ο Τούρκος και να έβριζε τον ερντογαν και την τουρκια??!! Αν ήταν Έλληνας η άλλη εθνικότητα και υποστήριζε τον πόλεμο της Τουρκίας να καταλάβω γιατί τον διώξαμε... Αλλά ένας Τούρκος να υποστηρίζει τον πόλεμο της Τουρκίας, που ακριβώς ειναι το παράλογο?
Αμάχους και παιδιά σκότωνε και ο Μπους όταν μπουκαρε χωρίς κανένα λόγο στο Ιράκ... Αμα ήταν να διώχναμε και τους Αμερικανούς που είχαμε στο μπάσκετ τότε...
Ο Αμερκανος μιλαει για γκριζες ζωνες στο Αιγαιο?
Ο Αμερικανος αιματοκυλησε ττην Κυπρο?
Γιατι αμα ειναι στα αρχιδια μας οι Κουρδοι σημερα θα ειναι στα αρχιδια τους οι ξενοι για εμας αυριο.