Το γνωριζαμε απο την αρχη της σεζον οτι η διοικηση αποφασισε να φτιαξει μια καινουργια ομαδα να διαδεχθει την πιο πετυχημενη ομαδα της δεκαετιας στη Ευρωπη.
Εγχειρημα δυσκολο και χρονοβορο,θελει υπομονη γιατι μια τετοια προσπαθεια θα εχει και πολλες δυσκολες μερες.
Η αποφαση δυσκολη ειδικα οταν λεγεσε Ολυμπιακος αλλα τουλαχιστον ολοι ηταν τιμιοι και δεν ταζαν λαγους.
Απο την αλλη πλευρα εχουμε μια ομαδα με τον καλυτερο Ελληνα προπονητη
, ροστερ ετοιμο για φαιναλ φορ
.,οι κατοσταρες πανε και ερχονται και τον εθισμενο στην νικοτινη να μας κανει να γελαμε οποτε ανοιγει το στομα του.
Καλο χειμωνα σουργελα.
Εγχειρημα δυσκολο και χρονοβορο,θελει υπομονη γιατι μια τετοια προσπαθεια θα εχει και πολλες δυσκολες μερες.
Η αποφαση δυσκολη ειδικα οταν λεγεσε Ολυμπιακος αλλα τουλαχιστον ολοι ηταν τιμιοι και δεν ταζαν λαγους.
Απο την αλλη πλευρα εχουμε μια ομαδα με τον καλυτερο Ελληνα προπονητη
, ροστερ ετοιμο για φαιναλ φορ
.,οι κατοσταρες πανε και ερχονται και τον εθισμενο στην νικοτινη να μας κανει να γελαμε οποτε ανοιγει το στομα του.Καλο χειμωνα σουργελα.
