sasakis
Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Ιουλ 2009
- Μηνύματα
- 976
- Like
- 2
- Πόντοι
- 6
Απλά δεν τα μοίρασες σωστά!3 γκολ δεν μπηκανε?![]()
μιλαμε για μεγαλα ντηλ 

γαμω τον αμπαλο το λαγο...1 γκολ ακομα ηθελα για ταμειο!!Απλά δεν τα μοίρασες σωστά!![]()


Άλλο ένα έπρεπε να το βάλουμε...γαμω τον αμπαλο το λαγο...1 γκολ ακομα ηθελα για ταμειο!!![]()
![]()
![]()

κουφαλα δεν σου αρεσε και εσενα ο τζιμπουρΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ ΜΟΥΝΙΑ ΘΑ ΤΟ ΠΙΕΙΤΕ ΟΛΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΠΑΤΟ.
ΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΟΟΟΟΟΟΟ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
θυμαμαι πριν δυο μηνες που μου ελεγες οτι δεν τον ηθελες και να μην ξαναπαιξει!!ευτυχως που καποιοι εβαλαν μυαλο!!!! 
ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ ΜΟΥΝΙΑ ΘΑ ΤΟ ΠΙΕΙΤΕ ΟΛΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΠΑΤΟ.
ΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΟΟΟΟΟΟΟ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
βγαζετε γλωσσα ρε πουτανακια της καρπαζιας??????εσεις ρε? οι τελευταιοι των τελευταιων? ρε κανονιστε να μην πεσετε σε καμια δ εθνικη και μετα χαρειτε..προσωπικα νιωθω σαν να εχασα απο καβαλα τπτ περισσοτερο..με την κωλομαδα μου τα βαζω δεν ασχολουμαι με μπουρδελα.και σαν γαυρος ενα ντερμπι αναγνωριζω σ αυτη τη χωρα και με ενα φανατιζομαι.το κλασσικο....αντε γεια

ναι αλλα σημερα τα πηρες εσυετσι μπραβο..οπως τα περνετε καθε φορα..στη μαπα
Κλαψε πουστη!!!ετσι μπραβο..οπως τα περνετε καθε φορα..στη μαπα

Κλαψε πουστη!!!
Αν μπω στα πλευ-οφ θα σε ξαναχυσω..![]()
![]()
![]()


ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΙΠΕΣ ΠΟΥΣΤΡΑΚΙ
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ ΜΠΕΙΤΕ σιγα μην το καταλαβαινες ρε καθυστερημενε![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΙΠΕΣ ΠΟΥΣΤΡΑΚΙ
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ ΜΠΕΙΤΕ
ΚΛΑΨΕ ΖΩΟ

