hitman21
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 14.972
- Κριτικές
- 2
- Like
- 760
- Πόντοι
- 246
με πουστρακια που κανουν τις μαιμουδες παιζωβασικα στα αρχιδια μου σε γραφω και να μπεις γτ θα εχω πρωταθλημα..αντε παιξε με τα αυτοκινητακια σου τωρα
με πουστρακια που κανουν τις μαιμουδες παιζωβασικα στα αρχιδια μου σε γραφω και να μπεις γτ θα εχω πρωταθλημα..αντε παιξε με τα αυτοκινητακια σου τωρα
θα εχω πρωταθλημα..

ρε την κοκκινη την ειχε ξεχασει σπιτι του, μονο κιτρινες εβγαζεναι ο πουστης ουτε ενα πεναλτυ δεν σας εδωσε.μονο ενα γκολ οφσαιντ μετρησε.
ετσι μπραβο..οπως τα περνετε καθε φορα..στη μαπα
και μετά ήρθε και το


Φωτεινή, χρόνια πολλά για τη γιορτή σουΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ ΜΟΥΝΙΑ ΘΑ ΤΟ ΠΙΕΙΤΕ ΟΛΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΠΑΤΟ.
ΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΟΟΟΟΟΟΟ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Φωτεινή, χρόνια πολλά για τη γιορτή σου

Του ευλογημένου λέει θρεντ.επιτελους ο Σκοτεινος. ο δημιουργος του ευλογημενου κιτρινομαυρου thread.
σκοτεινε που ειναι ρε ο ζιροου, ο στρατηγος, ο αλεφαντος και ο πλεζουρας?
Καλά για αρχή ρίξε κανα πούτσο γιατί κοντεύεις να γαμήσεις το πληκτρολόγιο... ψάξε πρώτα να δεις άμα είναι τρανσπόρτερ όμως γιατί δε θα σου κάτσει καλά μετάεσένα,ήσουν που σουν....αποχάζεψες απο τη πούτσα......και σου πα...τα χυσάκια με μέτροοο.........
αα ναι.....ο μήτρογλου που θα καθάριζε σήμερα....έκοψε απόδειξη?γιατί θέλω να τη περάσω και στην εφορία......![]()
![]()
![]()
![]()
Καλά για αρχή ρίξε κανα πούτσο γιατί κοντεύεις να γαμήσεις το πληκτρολόγιο... ψάξε πρώτα να δεις άμα είναι τρανσπόρτερ όμως γιατί δε θα σου κάτσει καλά μετά

ε ρε συνασπισμο λαγοι με τελευταιους...χαχαχα......αμα λέω εγώ ότι μπούκωσες απ τα χύσια του σκόσκο και λολάθηκες...........
φέτααααααααααα.................θα δοκιμάσεις και του Σισέ σύντομα......![]()
![]()
κι όπως σε βλέπω στη φωτό ...τα θέλεις πολύ........πονηρούλη ;)
ε ρε κατι γελιοι πως εχουν καταντησει..αγορι μου ο γαυρος και τελευταιος να φτασει δεν προκειται να γλυφεται με αλλους..ΕΙΣΤΕ ΟΡΝΙΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕ κοιτατε που εχετε φτασει αυτοκτονιστε