Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 73 άτομα (3 μέλη και 70 επισκέπτες)

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.499
Like
15.972
Πόντοι
3.556
To τωρινο γηπεδο ειναι προκατ που φτιαχτηκε οπως οπως για να προλαβει ο Κοκκαλης τους Ολυμπιακους αγωνες και να παρει τις επιδοτησεις απο το κρατος....ο μονος τροπος να φτιαχτει συγχρονο μεγαλης χωρητικοτητας γηπεδο ειναι να γκρεμιστει το τωρινο.

Τα 250 εκ ευρω απο οσο εχω καταλαβει απο αυτα που εχουν ακουστει μεχρι τωρα δεν θα ειναι μονο για το γηπεδο αλλα για ολα τα εργα που απαιτουνται οπως περιβαλλοντας χωρος,δρομοι,εμπορικες χρησεις κτλ....

Προφανως τα λεφτα θα βρεθουν απο δανειο που θα παρει ο Χοντρος με εγγυητη τον ιδιο και θα αποβεστουν με χορηγιες,εισιτηρια,ονοματοδοσια κτλ....

Μην τρελαθουμε οτι δεν χρειαζομαστε νεο γηπεδο....δεν ειναι δυνατον το 2026 η μεγαλυτερη ομαδα της χωρας να πηγαινει με ενα ξεπερασμενο γηπεδο με χωρητικοτητα μολις 33000 θεσεων!!!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Και δεν χαιρεσαι;Μπορει τοτε να παρουμε κανεναν προπονητη της προκοπης!!!:confused::confused::confused:
Το αρχικό ήταν μικρό. Σε αυτό συμφωνώ.

Απλά με τόσο μεγάλο δάνειο «, προβλέπω ο χοντρός επενδυτής να κατσικωνεται για χρόνια και να μη ξεκουναει. Προβλέπω να γδύνει την ομάδα στο διηνεκές προκειμένου να τσιμπάει επιτόκια και να αρμέγει ότι ταλέντο βγάλουμε κατά τύχη.

Ότι κάνει και τώρα, μόνο που μετά θα το κάνει με συμβολαιογραφική πράξη
 
  • Like
Αντιδράσεις: geoMan

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.848
Πόντοι
28.246
Όπως και να έχει , και με το κίνδυνο να βγουν οι συν οπαδοί γαύροι να με κράξουν , πιστεύω το γήπεδο γίνεται παραπάνω για λόγους εγωισμού, επιθυμίας του παχύδερμου να εδραιώσει την υστεροφημία του και παρά για τις ανάγκες της ομάδας,
Σου απάντησε ο Χελ σχετικά με τις ανάγκες τις ομάδας...
στα υπόλοιπα έπεσες μεσα. Συνδυασμός είναι.
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.499
Like
15.972
Πόντοι
3.556
Σου απάντησε ο Χελ σχετικά με τις ανάγκες τις ομάδας...
στα υπόλοιπα έπεσες μεσα. Συνδυασμός είναι.
Ναι.

Βέβαια και το ελληνικό κράτος έχει μερίδιο ευθύνης σε αυτή τη βλακεία.

Έγιναν οι ολυμπιακοί, και με κάθε σεβασμό στο Βόλο, τον Ηρακλή και που αλλού, αντί να φτιαχτούν κανονικά και μεγάλα γήπεδα για τις μεγάλες ομάδες της χώρας (που θα μπορούσαν να τα συντηρήσουν και να έχει και το δημόσιο κέρδη), φτιάχτηκαν ακίνητα που μαραζώνουν. Πεταμένα λεφτά
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.848
Πόντοι
28.246
Ναι.

Βέβαια και το ελληνικό κράτος έχει μερίδιο ευθύνης σε αυτή τη βλακεία.

Έγιναν οι ολυμπιακοί, και με κάθε σεβασμό στο Βόλο, τον Ηρακλή και που αλλού, αντί να φτιαχτούν κανονικά και μεγάλα γήπεδα για τις μεγάλες ομάδες της χώρας (που θα μπορούσαν να τα συντηρήσουν και να έχει και το δημόσιο κέρδη), φτιάχτηκαν ακίνητα που μαραζώνουν. Πεταμένα λεφτά
Άκου μέχρι το 3:20. Δεν χρειάζεται παραπάνω, τα νεύρα θα σου σπάσουν. Η τελευταία κουβέντα που λέει ο Κυρ Κώστας σχετικά με το ύψος του γηπέδου, τι καταλαβαίνεις; Θα γίνει νέος πόλεμος χοντρού, Κούλη λέω εγώ. :coffee:

 

bruce wayne

Σεβαστός
Εγγρ.
1 Αυγ 2021
Μηνύματα
1.642
Κριτικές
2
Like
5.194
Πόντοι
1.056
το έργο θα έχει διάρκεια 1,5 έτος με δύο μάξιμουμ ???????????

τοσο γρηγορά ρε παιδια πως γινεται αυτο
 

rsotos7

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2022
Μηνύματα
2.698
Κριτικές
27
Like
8.420
Πόντοι
3.446
Άραγε το γηπεδο θα μας ανήκει πλεον;;Θυμάμαι το είχαμε μισθώσει από το κράτος για 49 χρόνια και το 50% το είχε ο Λαυρεντιαδης.
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.499
Like
15.972
Πόντοι
3.556
Άκου μέχρι το 3:20. Δεν χρειάζεται παραπάνω, τα νεύρα θα σου σπάσουν. Η τελευταία κουβέντα που λέει ο Κυρ Κώστας σχετικά με το ύψος του γηπέδου, τι καταλαβαίνεις; Θα γίνει νέος πόλεμος χοντρού, Κούλη λέω εγώ. :coffee:

Σίγουρα.

Αλλά ίσως οι επιχειρηματίες, παγκοσμίως, θα έπρεπε να μείνουν στο επιχειρείν και όχι να αγοράζουν κανάλια και να το παίζουν κράτος.
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.272
Like
19.172
Πόντοι
2.606
Και οι άλλοι γράφουν. Απλά οι άλλοι, κάνουν ρεπορτάζ σύμφωνα με τις δικές τους εκτιμήσεις. Σαν τις συζητήσεις που κάνουμε εμείς εδώ.

Ο Κυρ Κώστας έχει άκρες αλλιώτικες, τόσα χρόνια στο κουρμπέτι, αλίμονο.
του ταιζουν πληροφοριες απο την παε για να του χαιδευει δουνε λαβειν
 
  • Like
Αντιδράσεις: Zebu

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.272
Like
19.172
Πόντοι
2.606
Το γήπεδο είναι 20 χρονών, ολοκαίνουργιο πρακτικά (όταν μιλάμε για γήπεδο )

Αν θυμάμαι καλά , όταν είχε γίνει το γήπεδο, μιλούσαμε για απόσβεση 25 χρόνων.

Όπως και να έχει , και με το κίνδυνο να βγουν οι συν οπαδοί γαύροι να με κράξουν , πιστεύω το γήπεδο γίνεται παραπάνω για λόγους εγωισμού, επιθυμίας του παχύδερμου να εδραιώσει την υστεροφημία του και παρά για τις ανάγκες της ομάδας,

Τα 250 μυρια που θα βρεθούν ; Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ή δανεισμός; Με τα επιτόκια εκεί που έχουν πάει, θα κοστίζει πολύ στην ομάδα , με τον κίνδυνο να γίνει βαρίδι (βλέπε νέο μεσταγια στη Βαλενθια )
τι μας νοιαζει ποιοι ειναι οι λογοι στα παπαρια μας αμα ξεπλενει και κανα καραβι κοκα εμεις το γηπεδο θελουμε :rockon:
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.272
Like
19.172
Πόντοι
2.606

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.848
Πόντοι
28.246
Σίγουρα.

Αλλά ίσως οι επιχειρηματίες, παγκοσμίως, θα έπρεπε να μείνουν στο επιχειρείν και όχι να αγοράζουν κανάλια και να το παίζουν κράτος.
Αυτός είναι ο κανόνας όταν θέλεις να γίνεις ισχυρός και να μην μπορεί να σε κουνήσει κανένας.
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.499
Like
15.972
Πόντοι
3.556
τι μας νοιαζει ποιοι ειναι οι λογοι στα παπαρια μας αμα ξεπλενει και κανα καραβι κοκα εμεις το γηπεδο θελουμε :rockon:
Είναι καθαρά τα χέρια του Οβελίξ, διδάσκει ήθος όπου πάει
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.687
Like
57.411
Πόντοι
12.756
Να πας πει ο Τάκης τι γίνεται χάντμπολ και πολο ανδρών.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.848
Πόντοι
28.246
Άραγε το γηπεδο θα μας ανήκει πλεον;;Θυμάμαι το είχαμε μισθώσει από το κράτος για 49 χρόνια και το 50% το είχε ο Λαυρεντιαδης.
Δεν υπάρχει περίπτωση να ξεκίναγε κάτι ο Μαρινάκης, και να μην έχει λυθεί το ζήτημα Λαυρεντιάδη. Πρώτα πιστεύω έχει εξασφαλίσει αυτά τα ζητήματα και μετά κάνει ενέργειες και ανακοινώσεις.

Όσο για το αν θα ανήκει στον Ολυμπιακό. Ό ίδιος έχει πει ότι όπως και το Ρέντη το έχει δωρίσει στον Ολυμπιακό έτσι θέλει και για το Καραισκάκη. Μάλιστα είχε ζητήσει το 50% του Λαυρεντιάδη που είναι κατασχεμένο, να το αγοράσει ο Ολυμπιακός και να ανήκει στον Ολυμπιακό.
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.499
Like
15.972
Πόντοι
3.556
Δεν υπάρχει περίπτωση να ξεκίναγε κάτι ο Μαρινάκης, και να μην έχει λυθεί το ζήτημα Λαυρεντιάδη. Πρώτα πιστεύω έχει εξασφαλίσει αυτά τα ζητήματα και μετά κάνει ενέργειες και ανακοινώσεις.

Όσο για το αν θα ανήκει στον Ολυμπιακό. Ό ίδιος έχει πει ότι όπως και το Ρέντη το έχει δωρίσει στον Ολυμπιακό έτσι θέλει και για το Καραισκάκη. Μάλιστα είχε ζητήσει το 50% του Λαυρεντιάδη που είναι κατασχεμένο, να το αγοράσει ο Ολυμπιακός και να ανήκει στον Ολυμπιακό.

Το να ανήκει στον ολυμπιακό όταν ο ολυμπιακός χρωστάει το δάνειο στον Οβελίξ δε λέει και πολλά. Ίσα ίσα θα το παίξει και χουβαρντάς σε αντίθεση με τον Κόκκαλη που το είχε στην κατασκευαστική.

Πανε 25 χρόνια αλλά θυμάμαι πως το γήπεδο δεν ήταν του ολυμπιακού λόγω κάποιου νόμου που δεν το επέτρεπε. Το έγραφε και πρωταθλητής, εκτός αν ήταν το τυπικό σανό που μας τάιζαν

Εγώ πιστευω ότι ο χοντρός θα παίξει πουστια.
 

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.259
Like
908
Πόντοι
96
Το να ανήκει στον ολυμπιακό όταν ο ολυμπιακός χρωστάει το δάνειο στον Οβελίξ δε λέει και πολλά. Ίσα ίσα θα το παίξει και χουβαρντάς σε αντίθεση με τον Κόκκαλη που το είχε στην κατασκευαστική.

Πανε 25 χρόνια αλλά θυμάμαι πως το γήπεδο δεν ήταν του ολυμπιακού λόγω κάποιου νόμου που δεν το επέτρεπε. Το έγραφε και πρωταθλητής, εκτός αν ήταν το τυπικό σανό που μας τάιζαν

Εγώ πιστευω ότι ο χοντρός θα παίξει πουστια.
Το γήπεδο ανήκει στην Ολυμπιακή επιτροπή για αυτό και υπήρχε η ρήτρα των 49 ετών στην παραχώρηση του οικοπέδου με δέσμευση την ανακατασκευή του χώρου- γηπεδου...το ότι πρόεδρος της Ελληνικής ΔΟΕ τώρα είναι ο κουμπάρος του Ισίδωρος Κούβελος είναι μάλλον συμπτωση.....
 

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.259
Like
908
Πόντοι
96
Έχω βέβαια στεναχωρηθεί για άλλο λόγο βέβαια....ο τρακης έχασε τον βαλαντσιουνας ..πήγε Ζαλγκίρις ....προλαβαίνει είναι ελεύθερος ο Δημήτρης Κοκολάκης
 

Vegito

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2019
Μηνύματα
102
Κριτικές
22
Like
1.063
Πόντοι
990
Μπάρμπα Zelico ήρθε πίσω στην Αθήνα…

Χτυπούνε οι καμπάνες για Nunn & Κωνσταντίνα ( Σλουκα )

Montero στην Ισπανία όλους τους πάει τρένο…

Του χρόνου με τον Θρύλο θα ράψουμε το 5ο
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Έχω βέβαια στεναχωρηθεί για άλλο λόγο βέβαια....ο τρακης έχασε τον βαλαντσιουνας ..πήγε Ζαλγκίρις ....προλαβαίνει είναι ελεύθερος ο Δημήτρης Κοκολάκης
Έχει μπέσα ο τύπος. Είπε θα φορέσει πράσινα. Τα φόρεσε τελικά…
 

Vegito

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2019
Μηνύματα
102
Κριτικές
22
Like
1.063
Πόντοι
990
Ειναι μεγάλη προσθήκη όπως και να το κάνουμε. Και η πτωτική πορεία που αναφέρω είναι και επειδή πριν ήταν στο θεό. Εγώ δε θα γύρναγα, επειδή στο μυαλό μου θα είχα πιο πολλά να χάσω. Όπως δε θα γύρναγα σαν Τζόρνταν ή Σουμαχερ κοκ. Επίσης η ισορροπία με τον πρεζακια θα είναι περίεργη. Δεν είναι σαν τον πατέρα/θείο του αυτός, δε ξέρω πως θα πάνε. Όπως και να έχει, είναι από τους μεγαλύτερους προπονητές που έχει βγάλει το ευρωπαϊκό μπάσκετ, και σαν γαύρος θα προτιμούσα τον Τούρκο


Για το Ζοσέ, πιστεύω μπορεί να τα καταφέρει. Η Ρεάλ έχει παίκτες , αλλά θέλει κάποιον να τους βάλει σε μια σειρά, να διαχειριστεί όλες τις ντίβες. Ο Μουρίνιο θα φέρει πειθαρχία σίγουρα. Ή ο Μουρίνιο ή ο Ανσελοτι είναι οι μόνες λύσεις
Ακριβώς όπως τα λες αδερφέ
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom