Glyfomounix
Μέγας
- Εγγρ.
- 5 Απρ 2022
- Μηνύματα
- 7.499
- Like
- 15.972
- Πόντοι
- 3.556
Το αρχικό ήταν μικρό. Σε αυτό συμφωνώ.To τωρινο γηπεδο ειναι προκατ που φτιαχτηκε οπως οπως για να προλαβει ο Κοκκαλης τους Ολυμπιακους αγωνες και να παρει τις επιδοτησεις απο το κρατος....ο μονος τροπος να φτιαχτει συγχρονο μεγαλης χωρητικοτητας γηπεδο ειναι να γκρεμιστει το τωρινο.
Τα 250 εκ ευρω απο οσο εχω καταλαβει απο αυτα που εχουν ακουστει μεχρι τωρα δεν θα ειναι μονο για το γηπεδο αλλα για ολα τα εργα που απαιτουνται οπως περιβαλλοντας χωρος,δρομοι,εμπορικες χρησεις κτλ....
Προφανως τα λεφτα θα βρεθουν απο δανειο που θα παρει ο Χοντρος με εγγυητη τον ιδιο και θα αποβεστουν με χορηγιες,εισιτηρια,ονοματοδοσια κτλ....
Μην τρελαθουμε οτι δεν χρειαζομαστε νεο γηπεδο....δεν ειναι δυνατον το 2026 η μεγαλυτερη ομαδα της χωρας να πηγαινει με ενα ξεπερασμενο γηπεδο με χωρητικοτητα μολις 33000 θεσεων!!!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Και δεν χαιρεσαι;Μπορει τοτε να παρουμε κανεναν προπονητη της προκοπης!!!![]()
Απλά με τόσο μεγάλο δάνειο «, προβλέπω ο χοντρός επενδυτής να κατσικωνεται για χρόνια και να μη ξεκουναει. Προβλέπω να γδύνει την ομάδα στο διηνεκές προκειμένου να τσιμπάει επιτόκια και να αρμέγει ότι ταλέντο βγάλουμε κατά τύχη.
Ότι κάνει και τώρα, μόνο που μετά θα το κάνει με συμβολαιογραφική πράξη

