Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 69 άτομα (2 μέλη και 67 επισκέπτες)

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.103
Κριτικές
174
Like
119.042
Πόντοι
46.423
Και αν δώσει κανένα τάληρο, θα είναι ως πριμ υπογραφής σε κανέναν @Annapurna (δηλαδή μαιντανό) για να κάνει το κομμάτι του. Ακριβός στο πίτουρο και φτηνός στ'αλεύρι δηλαδή.

Πες του χοντρού ότι και με τεσσεράμισι υπογράφω εγώ.

:cheesy:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Πες του ότι και με τεσσεράμισι υπογράφω εγώ.

:cheesy:
Και πεντακόσια να μου δώσει πριμ εμένα, υπέγραψα και με το στυλό στην κωλοτρυπίδα.

Σε γάμησα, περίμενε τον επόμενο χρηματοδότη. :tooth:
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.103
Κριτικές
174
Like
119.042
Πόντοι
46.423
Αυτός ο σκατοκωλογλειφτης ο Νικολακόπουλος είναι ότι χειρότερο στην δημοσιογραφία

Βλαμμένος είναι.

Όλο αμπελοφιλοσοφίες είναι για να δικαιολογεί το μισθό του.

Καμιά φορά ακούγονται και σκυλιά απο πίσω να γαβγίζουν ...

:cheesy:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Βλαμμένος είναι.

Όλο αμπελοφιλοσοφίες είναι για να δικαιολογεί το μισθό του.
Ναι, αλλά αυτουνού βγαίνουν τα 8/10 τα ρεπορτάζ. Τσανάκας και Σταματέλος είναι που δεν πετυχαίνουν ούτε λέξη από τα ρεπορτάζ τους. Και ο συμπαθής για εμένα, Ηρακλής Αντύπας δεν πετυχαίνει όποτε κάνει τα ρεπορτάζ της προετοιμασίας κυρίως, κάνωντας την άδεια του Κυρ Κώστα.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.103
Κριτικές
174
Like
119.042
Πόντοι
46.423
Ναι, αλλά αυτουνού βγαίνουν τα 8/10 τα ρεπορτάζ. Τσανάκας και Σταματέλος είναι που δεν πετυχαίνουν ούτε λέξη από τα ρεπορτάζ τους. Και ο συμπαθής για εμένα, Ηρακλής Αντύπας δεν πετυχαίνει όποτε κάνει τα ρεπορτάζ της προετοιμασίας κυρίως, κάνωντας την άδεια του Κυρ Κώστα.

Τι του βγαίνουν ;;;

Κάθε μέρα γράφει και για άλλο στόπερ.

Στα 20 στόπερ που θα γράψει θα πετύχει ένα ...
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Τι του βγαίνουν ;;;

Κάθε μέρα γράφει και για άλλο στόπερ.

Στα 20 στόπερ που θα γράψει θα πετύχει ένα ...
Και οι άλλοι γράφουν. Απλά οι άλλοι, κάνουν ρεπορτάζ σύμφωνα με τις δικές τους εκτιμήσεις. Σαν τις συζητήσεις που κάνουμε εμείς εδώ.

Ο Κυρ Κώστας έχει άκρες αλλιώτικες, τόσα χρόνια στο κουρμπέτι, αλίμονο.
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.500
Like
15.972
Πόντοι
3.556
Βλαμμένος είναι.

Όλο αμπελοφιλοσοφίες είναι για να δικαιολογεί το μισθό του.

Καμιά φορά ακούγονται και σκυλιά απο πίσω να γαβγίζουν ...

:cheesy:
Μόνο τον διαβάζω σπάνια έχω ακούσει

Μια ζωή να χρυσώνει το χάπι, και να πάει να μας βγάλει παικταρα τον κάθε μαλακα που βγάζει μια κάθετη πάσα, μια φορά στα 8 ματς.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Τα στοιχήματα στον μπαρμπέρη Εβαν. Να λες πάλι καλά που δεν στο έκοψε και τελείως. :tooth:

(Του είχε τάξει ότι αν πάρουμε την Ευρωλίγκα θα τον αφήσει να κάνει ό,τι θέλει στο μούσι του)

untitled_152347.jpg
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.103
Κριτικές
174
Like
119.042
Πόντοι
46.423
 

bruce wayne

Σεβαστός
Εγγρ.
1 Αυγ 2021
Μηνύματα
1.642
Κριτικές
2
Like
5.194
Πόντοι
1.056

Αναλυτικά, όσα θα φέρει το «Νέο Καραϊσκάκης» και παρουσιάστηκαν:​

• Αύξηση της χωρητικότητας σε περισσότερες από 50.000 θέσεις.
• Το μεγαλύτερο και πλέον υπερσύγχρονο ποδοσφαιρικό γήπεδο της Ελλάδας.
• Τεχνολογικά αθλητική προηγμένη εγκατάσταση, με τη βιωσιμότητα και την περιβαλλοντική υπευθυνότητα στον πυρήνα του σχεδιασμού της.
• ⁠Ευέλικτο και πολυλειτουργικό γήπεδο, σχεδιασμένο να φιλοξενεί κορυφαία αθλητικά γεγονότα, διεθνείς πολιτιστικές διοργανώσεις και εκδηλώσεις ψυχαγωγίας παγκόσμιας εμβέλειας.
• ⁠Το έργο συνιστά μια σημαντική ευκαιρία για τη βελτιστοποίηση της κυκλοφορίας και την αποτελεσματικότερη διαχείριση των μετακινήσεων και των ροών επισκεπτών στην ευρύτερη περιοχή.
• Ασφαλής και άνετη διακίνηση θεατων (νεα κλιμακοστάσια, κυλιόμενες σκάλες,ασανσέρ)
• Μοναδικοί χώροι και παροχές που θα κάνουν τον επισκέπτη να ζει μια σπουδαία αθλητική και πολιτιστική εμπειρία.
 
  • Like
Αντιδράσεις: ledis7
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.259
Κριτικές
47
Like
17.803
Πόντοι
13.116
Όταν τα λέτε αυτά τι ακριβώς εννοέιτε; Μήπως, για παράδειγμα θέτε τον Φαν Ντάικ για την άμυνα; Έχει ακόμα έναν χρόνο συμβόλαιο. Που και ελεύθερος να ήτανε θα του τα δίνανε τα 20 εκατομμύρια που παίρνει τον χρόνο στη αραπιά. Ή μήπως πχ, ο Πιρόλα δεν σας κάνει; Γιατί και αυτόν η μανούλα του, στον Ολυμπιακό τον έμαθε.

Εδώ μιλάμε ο χοντρούλιακας δεν ανεβαίνει πάνω από 4 εκατομμύρια και αυτά μετά από διαπραγματεύσεις, μιας και ξεκινάει από τα δυόμιση, αυτό δεν σας πειράζει δηλαδή.

Και αν δώσει κανένα τάληρο, θα είναι ως πριμ υπογραφής σε κανέναν @Annapurna (δηλαδή μαιντανό) για να κάνει το κομμάτι του. Ακριβός στο πίτουρο και φτηνός στ'αλεύρι δηλαδή.
ε όχι και δεν ανεβαίνει πάνω από τα 4 ....
6 εκ. ο Μπιελ , και 8 ο Στρεφέτσας ...ο τελευταίος παίζει να είναι από την Αρτα...
από τη στιγμή που θα φτιάξουμε γήπεδο, πάω πάσο,
αλλά τουλάχιστον να είναι κανονικοί ποδοσφαιριστές αυτοί που έρχονται....κι ας είναι και τζάμπα, όπως ο Ταρεμι ή ο Ελ Καβλί, δε με χαλάει....
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
ε όχι και δεν ανεβαίνει πάνω από τα 4 ....
6 εκ. ο Μπιελ , και 8 ο Στρεφέτσας ...ο τελευταίος παίζει να είναι από την Αρτα...
από τη στιγμή που θα φτιάξουμε γήπεδο, πάω πάσο,
αλλά τουλάχιστον να είναι κανονικοί ποδοσφαιριστές αυτοί που έρχονται....κι ας είναι και τζάμπα, όπως ο Ταρεμι ή ο Ελ Καβλί, δε με χαλάει....
Ναι, ξέχασα να αναφέρω και τα χατήρια μανατζαραίων που πρέπει να κάνει. Να με συμπαθάς. Και τώρα που το θυμήθηκα, να είναι και παίχτες της Ριο Άβε. Εκεί δίνουμε πολλά και είμαστε και κιμπάρηδες και στα μπόνους και ποσοστά μεταπώλησης.

Στην τελευταία πρόταση τα είπες όλα...
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Ναι, ξέχασα να αναφέρω και τα χατήρια μανατζαραίων που πρέπει να κάνει. Να με συμπαθάς. Και τώρα που το θυμήθηκα, να είναι και παίχτες της Ριο Άβε. Εκεί δίνουμε πολλά και είμαστε και κιμπάρηδες και στα μπόνους και ποσοστά μεταπώλησης.

Στην τελευταία πρόταση τα είπες όλα...
Το έχω γράψει εδώ και μήνες... μεχρι να φτιαχτεί το νέο Καραϊσκάκης ξεχάστε σοβαρες μεταγραφές.

Άμα φτιαξει γηπεδαρα με 250 εκ δικά του λεφτα τοτε δεν έχω κανένα πρόβλημα να πάει πίσω αγωνίστηκα η ομαδα για 2-3 χρόνια...
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.991
Like
26.711
Πόντοι
5.006
Το έχω γράψει εδώ και μήνες... μεχρι να φτιαχτεί το νέο Καραϊσκάκης ξεχάστε σοβαρες μεταγραφές.

Άμα φτιαξει γηπεδαρα με 250 εκ δικά του λεφτα τοτε δεν έχω κανένα πρόβλημα να πάει πίσω αγωνίστηκα η ομαδα για 2-3 χρόνια...
και αμα πεθανει σε 2-3 χρονια ο βασκος πατερας μας, τι θα κανουμε τοτε???:confused::confused::confused:
τωρα ειναι ευκαιρια να παρουμε το γιουροπα!!!!:rockon:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Το έχω γράψει εδώ και μήνες... μεχρι να φτιαχτεί το νέο Καραϊσκάκης ξεχάστε σοβαρες μεταγραφές.

Άμα φτιαξει γηπεδαρα με 250 εκ δικά του λεφτα τοτε δεν έχω κανένα πρόβλημα να πάει πίσω αγωνίστηκα η ομαδα για 2-3 χρόνια...
Ας είναι και με λεφτά του Ολυμπιακού η κατασκευή, και πάλι δεν υπάρχει πρόβλημα, λογικό είναι. Φτάνει που μας το είπανε έστω από έξω απ' έξω.
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.991
Like
26.711
Πόντοι
5.006
Ας είναι και με λεφτά του Ολυμπιακού η κατασκευή, και πάλι δεν υπάρχει πρόβλημα, λογικό είναι. Φτάνει που μας το είπανε έστω από έξω απ' έξω.
θα τσοντάρει και ο τρουμπακης κατι ψιλά είπε
:coffee::coffee::coffee:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
θα τσοντάρει και ο τρουμπακης κατι ψιλά είπε
:coffee::coffee::coffee:
Μην το γελάς. Από τον Τσουκαλά, που δεν έχει δώσει φράγκο ούτε για τα ταξίδια εκτός έδρας, έχει δώσει περισσότερα ο Τρουμπ. :coffee:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Θε πέσει όλο κάτω και ξανά από τη αρχή!

«Αυτό που έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον είναι ότι, όπως διευκρινίστηκε στη συγκεκριμένη διαδικασία, δεν πρόκειται να ανακατασκευαστεί το φαληρικό γήπεδο, αλλά θα γκρεμιστεί και κατασκευαστεί εκ νέου»!

:rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon:




 
  • Ουάου
Αντιδράσεις: ledis7

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.500
Like
15.972
Πόντοι
3.556
Θε πέσει όλο κάτω και ξανά από τη αρχή!

«Αυτό που έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον είναι ότι, όπως διευκρινίστηκε στη συγκεκριμένη διαδικασία, δεν πρόκειται να ανακατασκευαστεί το φαληρικό γήπεδο, αλλά θα γκρεμιστεί και κατασκευαστεί εκ νέου»!

:rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon:




Το γήπεδο είναι 20 χρονών, ολοκαίνουργιο πρακτικά (όταν μιλάμε για γήπεδο )

Αν θυμάμαι καλά , όταν είχε γίνει το γήπεδο, μιλούσαμε για απόσβεση 25 χρόνων.

Όπως και να έχει , και με το κίνδυνο να βγουν οι συν οπαδοί γαύροι να με κράξουν , πιστεύω το γήπεδο γίνεται παραπάνω για λόγους εγωισμού, επιθυμίας του παχύδερμου να εδραιώσει την υστεροφημία του και παρά για τις ανάγκες της ομάδας,

Τα 250 μυρια που θα βρεθούν ; Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ή δανεισμός; Με τα επιτόκια εκεί που έχουν πάει, θα κοστίζει πολύ στην ομάδα , με τον κίνδυνο να γίνει βαρίδι (βλέπε νέο μεσταγια στη Βαλενθια )
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Το γήπεδο είναι 20 χρονών, ολοκαίνουργιο πρακτικά (όταν μιλάμε για γήπεδο )

Αν θυμάμαι καλά , όταν είχε γίνει το γήπεδο, μιλούσαμε για απόσβεση 25 χρόνων.

Όπως και να έχει , και με το κίνδυνο να βγουν οι συν οπαδοί γαύροι να με κράξουν , πιστεύω το γήπεδο γίνεται παραπάνω για λόγους εγωισμού, επιθυμίας του παχύδερμου να εδραιώσει την υστεροφημία του και παρά για τις ανάγκες της ομάδας,

Τα 250 μυρια που θα βρεθούν ; Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ή δανεισμός; Με τα επιτόκια εκεί που έχουν πάει, θα κοστίζει πολύ στην ομάδα , με τον κίνδυνο να γίνει βαρίδι (βλέπε νέο μεσταγια στη Βαλενθια )
To τωρινο γηπεδο ειναι προκατ που φτιαχτηκε οπως οπως για να προλαβει ο Κοκκαλης τους Ολυμπιακους αγωνες και να παρει τις επιδοτησεις απο το κρατος....ο μονος τροπος να φτιαχτει συγχρονο μεγαλης χωρητικοτητας γηπεδο ειναι να γκρεμιστει το τωρινο.

Τα 250 εκ ευρω απο οσο εχω καταλαβει απο αυτα που εχουν ακουστει μεχρι τωρα δεν θα ειναι μονο για το γηπεδο αλλα για ολα τα εργα που απαιτουνται οπως περιβαλλοντας χωρος,δρομοι,εμπορικες χρησεις κτλ....

Προφανως τα λεφτα θα βρεθουν απο δανειο που θα παρει ο Χοντρος με εγγυητη τον ιδιο και θα αποβεστουν με χορηγιες,εισιτηρια,ονοματοδοσια κτλ....

Μην τρελαθουμε οτι δεν χρειαζομαστε νεο γηπεδο....δεν ειναι δυνατον το 2026 η μεγαλυτερη ομαδα της χωρας να πηγαινει με ενα ξεπερασμενο γηπεδο με χωρητικοτητα μολις 33000 θεσεων!!!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

και αμα πεθανει σε 2-3 χρονια ο βασκος πατερας μας, τι θα κανουμε τοτε???:confused::confused::confused:
τωρα ειναι ευκαιρια να παρουμε το γιουροπα!!!!:rockon:
Και δεν χαιρεσαι;Μπορει τοτε να παρουμε κανεναν προπονητη της προκοπης!!!:confused::confused::confused:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom