Όταν τα λέτε αυτά τι ακριβώς εννοέιτε; Μήπως, για παράδειγμα θέτε τον Φαν Ντάικ για την άμυνα; Έχει ακόμα έναν χρόνο συμβόλαιο. Που και ελεύθερος να ήτανε θα του τα δίνανε τα 20 εκατομμύρια που παίρνει τον χρόνο στη αραπιά. Ή μήπως πχ, ο Πιρόλα δεν σας κάνει; Γιατί και αυτόν η μανούλα του, στον Ολυμπιακό τον έμαθε.
Εδώ μιλάμε ο χοντρούλιακας δεν ανεβαίνει πάνω από 4 εκατομμύρια και αυτά μετά από διαπραγματεύσεις, μιας και ξεκινάει από τα δυόμιση, αυτό δεν σας πειράζει δηλαδή.
Και αν δώσει κανένα τάληρο, θα είναι ως πριμ υπογραφής σε κανέναν
@Annapurna (δηλαδή μαιντανό) για να κάνει το κομμάτι του. Ακριβός στο πίτουρο και φτηνός στ'αλεύρι δηλαδή.