Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.712
- Κριτικές
- 42
- Like
- 50.159
- Πόντοι
- 28.246
Το θέμα είναι σε τελειωμένα παιχνίδια να τον βάζει ο μαλακας που είναι στον πάγκο να φυλάει τους βασικούς του ψηλούς από το κακο.Τον πηραμε γιατι δεν πιανει θεση ξενου, και γιατι θελουμε ενα πενταρι για αγγαρεια να τρωει ξυλο στο ελληνικο πρωταθλημα ή να ξεκουραζει βασικους στα τελειωμενα ματς της ευρωλιγκας οταν ειμαστε μπροστα 20+. Ασε που θα ερχεται στο ΣΕΦ να τον βλεπει και ο Γιαννης μια στο τοσο και θα μας κανει τσαμπα διαφημιση![]()
Δεν κάνει για κάτι άλλο ο Κωστάκης. Για τα μποσικα είναι και το Ελληνικό διαβατήριο του.
Δεν φοβομαστε κανεναν, μονο τον κακο μας εαυτο