Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 101 άτομα (5 μέλη και 96 επισκέπτες)

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.712
Κριτικές
42
Like
50.159
Πόντοι
28.246
Τον πηραμε γιατι δεν πιανει θεση ξενου, και γιατι θελουμε ενα πενταρι για αγγαρεια να τρωει ξυλο στο ελληνικο πρωταθλημα ή να ξεκουραζει βασικους στα τελειωμενα ματς της ευρωλιγκας οταν ειμαστε μπροστα 20+. Ασε που θα ερχεται στο ΣΕΦ να τον βλεπει και ο Γιαννης μια στο τοσο και θα μας κανει τσαμπα διαφημιση :tooth:
Το θέμα είναι σε τελειωμένα παιχνίδια να τον βάζει ο μαλακας που είναι στον πάγκο να φυλάει τους βασικούς του ψηλούς από το κακο.

Δεν κάνει για κάτι άλλο ο Κωστάκης. Για τα μποσικα είναι και το Ελληνικό διαβατήριο του.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.712
Κριτικές
42
Like
50.159
Πόντοι
28.246
Λίγο περισσότερο ύψος να είχε ...

Όμως είναι σαΐτα.

Μακάρι να τον κρατήσει.
Αυτην την στιγμή ισα που εχει τους 8 γηγενείς για την ΟΥΕΦΑ. Θα τον κρατήσει, άμα συνεχίσει έτσι

Και συνεχίζει να κάνει τα κέφια του Βασκού. Ορμάει να κλέψει και μόλις το έκανε και έβγαλε τον Ουκρανό παλι τετ α τετ. Το έχασε ο Γιαρεμτσουκ.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.654
Like
30.687
Πόντοι
6.256
Άμα δηλαδή αυτός ο Αντινο κανειι 7 εκ ευρώ ο Πνευμονιδης ποσα κανει;

Σαράντα;
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.712
Κριτικές
42
Like
50.159
Πόντοι
28.246
Άμα δηλαδή αυτός ο Αντινο κανειι 7 εκ ευρώ ο Πνευμονιδης ποσα κανει;

Σαράντα;
Να με συμπάθας. Προσπέρασε το αν δεν κάνεις κέφι....

Το κακό είναι οτι πληρώνεις και την σχολή που τον έβγαλε. Από Αργεντινή είναι....
Μαλακίες.... για πανοπροικια. Το ξέρω.

Και που να κάτσει στο τραπέζι για τον Ματέους της Φλαμένγκο.... Ο οποίος είναι ακόμα καλύτερος.
 

Αναφυλαξίας3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.060
Like
2.489
Πόντοι
456
Το θέμα είναι σε τελειωμένα παιχνίδια να τον βάζει ο μαλακας που είναι στον πάγκο να φυλάει τους βασικούς του ψηλούς από το κακο.

Δεν κάνει για κάτι άλλο ο Κωστάκης. Για τα μποσικα είναι και το Ελληνικό διαβατήριο του.
Να ρωτήσω κάτι εσας που παρακολουθείτε γιατί το έχω απορία:
Γενικά δεν υπάρχουν πια αξιόλογοι ψηλοί στην αγορά;
Γιατί τόσα χρόνια δεν εχω δει να μπορούμε να πάρουμε έναν καλο ψηλό να έχεις γεμάτη ρακέτα ρε παιδί μου. Με Μιλουτινοφ δεν τρόμαξε κανείς.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.712
Κριτικές
42
Like
50.159
Πόντοι
28.246
Να ρωτήσω κάτι εσας που παρακολουθείτε γιατί το έχω απορία:
Γενικά δεν υπάρχουν πια αξιόλογοι ψηλοί στην αγορά;
Γιατί τόσα χρόνια δεν εχω δει να μπορούμε να πάρουμε έναν καλο ψηλό να έχεις γεμάτη ρακέτα ρε παιδί μου. Με Μιλουτινοφ δεν τρόμαξε κανείς.
Το θεμα είναι και πόσα δίνεις.
Άλλο ένα θέμα είναι και τι δίνουν οι άλλοι στον ίδιο.
Ως παράδειγμα. (Δεν είναι ψηλός) Στον Μίσιτς του δωσανε και μετοχές της ομάδας μαζί με 15 μύρια για τρία χρόνια.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.712
Κριτικές
42
Like
50.159
Πόντοι
28.246
Πάλι ασίστ Πνευμονιδης, Λιατσικουρας γκολ....

Του χοντρουλιακα τα μάτια σχηματίζουν δολλάρια, ευρώ και λίρες τώρα.
 

Αναφυλαξίας3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.060
Like
2.489
Πόντοι
456
Το θεμα είναι και πόσα δίνεις.
Άλλο ένα θέμα είναι και τι δίνουν οι άλλοι στον ίδιο.
Ως παράδειγμα. (Δεν είναι ψηλός) Στον Μίσιτς του δωσανε και μετοχές τις ομάδας μαζί με 15 μύρια για τρία χρόνια.
Αραπρωτίστως χρηματικό το θέμα.
Θενκς.
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.298
Κριτικές
67
Like
39.033
Πόντοι
10.656
Να ρωτήσω κάτι εσας που παρακολουθείτε γιατί το έχω απορία:
Γενικά δεν υπάρχουν πια αξιόλογοι ψηλοί στην αγορά;
Γιατί τόσα χρόνια δεν εχω δει να μπορούμε να πάρουμε έναν καλο ψηλό να έχεις γεμάτη ρακέτα ρε παιδί μου. Με Μιλουτινοφ δεν τρόμαξε κανείς.
και στατιστικα να το δεις, οσο ανεβαινει το υψος, τοσο μειωνονται οι επιλογες. Αρα ανθρωποι που ειναι ΚΑΙ ικανοι στο αθλημα ΚΑΙ εχουν ~2.15 υψος, δεν υπαρχουν σε αφθονια. Και ειδικα σε μια χωρα σαν την ελλαδιτσα, που εχει τοσο μικρο πληθυσμο, σπανια βγαινουν τοσο ψηλοι παικτες, που να ξερουν και λιγο μπασκετ.

Αν λοιπον υπαρχει ελευθερος ενας ανω του μετριου ψηλος, το ΝΒΑ αυτοματα τον τσιμπαει ακομα και για δευτερο-τριτο. Και οι μισθοι στο ΝΒΑ ειναι πολλαπλασιοι απο αυτους της Ευρωλιγκας, ακομα και για τους παγκιτες. Αρα, ελαχιστοι ψηλοι που ειναι ικανοι κυκλοφορουν στην ευρωπαικη αγορα. Οι περισσοτερες ομαδες εχουν μετριοτητες σε αυτην την θεση, τα "σκουπιδια" που δεν θα μπορουσαν να σταθουν στο ΝΒΑ. Ελαχιστες οι εξαιρεσεις.
Αραπρωτίστως χρηματικό το θέμα.
Θενκς.
συνδιασμος χρηματικου ανταγωνισμου και πληθυσμιακης ελλειψης με αυτα τα χαρακτηριστικα.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.654
Like
30.687
Πόντοι
6.256
Αυτην την στιγμή ισα που εχει τους 8 γηγενείς για την ΟΥΕΦΑ. Θα τον κρατήσει, άμα συνεχίσει έτσι

Και συνεχίζει να κάνει τα κέφια του Βασκού. Ορμάει να κλέψει και μόλις το έκανε και έβγαλε τον Ουκρανό παλι τετ α τετ. Το έχασε ο Γιαρεμτσουκ.
Ο Πνευμονιδης,ο οποίος μου θυμίζει πολύ τον Στελαρα, έπρεπε να παίζει από πέρυσι στην θέση του απαραδεκτου Βέλντε όπως και ο Παπακανελλος... βλέπουμε και τον Λιατσικουρα που βγάζει ματιά.

Αλλά έχει τα κολλήματα του και ο Μεντιλιμπαρ....
 

Αναφυλαξίας3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.060
Like
2.489
Πόντοι
456
και στατιστικα να το δεις, οσο ανεβαινει το υψος, τοσο μειωνονται οι επιλογες. Αρα ανθρωποι που ειναι ΚΑΙ ικανοι στο αθλημα ΚΑΙ εχουν ~2.15 υψος, δεν υπαρχουν σε αφθονια. Και ειδικα σε μια χωρα σαν την ελλαδιτσα, που εχει τοσο μικρο πληθυσμο, σπανια βγαινουν τοσο ψηλοι παικτες, που να ξερουν και λιγο μπασκετ.

Αν λοιπον υπαρχει ελευθερος ενας ανω του μετριου ψηλος, το ΝΒΑ αυτοματα τον τσιμπαει για δευτερο-τριτο. Και οι μισθοι στο ΝΒΑ ειναι πολλαπλασιοι απο αυτους της Ευρωλιγκας, ακομα και για τους παγκιτες. Αρα, ελαχιστοι ψηλοι που ειναι ικανοι κυκλοφορουν στην ευρωπαικη αγορα. Οι περισσοτερες ομαδες εχουν μετριοτητες σε αυτην την θεση, τα "σκουπιδια" που δεν θα μπορουσαν να σταθουν στο ΝΒΑ. Ελαχιστες οι εξαιρεσεις.
Μια εξαίρεση και για μας τόσα χρόνια, τι ζητάω ο γαύρος;;;
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.712
Κριτικές
42
Like
50.159
Πόντοι
28.246
Αραπρωτίστως χρηματικό το θέμα.
Θενκς.
Ανάλογα και τον παίχτη Κάι τα θέλω του και τι ζητάει.

Ο Φούρνιε, ως παράδειγμα, ηρθε με πολύ λιγότερα. Αν έβγαζε τον εαυτό του λίγο, όχι πολύ, σε πλειστηριασμο θα έπαιρνε περισσότερα από ο,τι παιρνει σε εμάς. Αλλά αυτός δεν ήθελε απλά να γυρίσει στην Ευρώπη να διεκδικήσει, αλλά αποκλειστικά για τον Ολυμπιακό.

Υπάρχουν και άλλα παραδείγματα τέτοια.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.712
Κριτικές
42
Like
50.159
Πόντοι
28.246
Ο Πνευμονιδης,ο οποίος μου θυμίζει πολύ τον Στελαρα, έπρεπε να παίζει από πέρυσι στην θέση του απαραδεκτου Βέλντε όπως και ο Παπακανελλος... βλέπουμε και τον Λιατσικουρα που βγάζει ματιά.

Αλλά έχει τα κολλήματα του και ο Μεντιλιμπαρ....
Δες τον καλά, να τον χαρείς όσο παίξει φέτος την χρονιά που έρχεται...
Από το επόμενο καλοκαίρι, λογικά, δεν θα τον ξανά δεις ούτε αυτόν....
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.298
Κριτικές
67
Like
39.033
Πόντοι
10.656
Μια εξαίρεση και για μας τόσα χρόνια, τι ζητάω ο γαύρος;;;
και ο Σακιλ στο prime του να ερχοταν, το μπασκετ θελει δεμενη ομαδα και προπονητη, οχι μοναδες. Αμα δεν βρουν τα αρχιδια στα κρισιμα ματς οι ηγετες (και συμφωνα με το συγχρονο μπασκετ, τα "βρωμοχερα"), οτι πενταρι και να φερεις απατος θα πας, το πολυ πολυ να σηκωσεις περισσοτερα ριμπαουντ.
Και εφοσον δεν αλλαξαμε προπονητη, το συστημα παραμενει ιδιο. Δεν θα ταιζουμε τον ψηλο επ'αοριστον, ο ψηλος θα ανοιγει χωρους, θα κερναει καμια ασσιστ, και θα συμμετεχει στο πασινγκ γκειμ. Ιδανικα, να εχει καλο ποσοστο σε βολες.
 

Αναφυλαξίας3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.060
Like
2.489
Πόντοι
456
Και εφοσον δεν αλλαξαμε προπονητη, το συστημα παραμενει ιδιο. Δεν θα ταιζουμε τον ψηλο επ'αοριστον, ο ψηλος θα ανοιγει χωρους, θα κερναει καμια ασσιστ, και θα συμμετεχει στο πασινγκ γκειμ. Ιδανικα, να εχει καλο ποσοστο σε βολες.
α) αν παίζει και δεν ειναι τραυματίας
β) αν δεν είναι ανέτοιμος γιατί μόλις επανήλθε απο τραυματισμό
γ) αν βρεθεί ακριβώς κάτω από το καλάθι για να βάλει κανένα πόντο γιατί από τα δύο μέτρα δεν βάζει τίποτα.

Μπορεί να είμαι λάθος, αλλά όχι εντελώς λάθος.
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.298
Κριτικές
67
Like
39.033
Πόντοι
10.656
γ) αν βρεθεί ακριβώς κάτω από το καλάθι για να βάλει κανένα πόντο γιατί από τα δύο μέτρα δεν βάζει τίποτα.
ο Μιλου μια χαρα mid-range σουτ εχει. Αλλα για να φτασεις στο σημειο να μεινει ο ψηλος με την μπαλα στα χερια μακρια απτο καλαθι, σημαινει οτι εφαγες ολη την επιθεση κανοντας μαλακιες.

Οπως και να εχει, εγω απλα θυμιζω οτι και στις τελευταιες ευρωλιγκες που σηκωσαμε, δεν ειχαμε βαρβατα πενταρια.
Με τον Χαινς παιζαμε που ηταν 1.98 υψος, αλλα ειχε αρχιδια απο μπετον, και μετα το χαος... Παουελ, Αντιτς περομ περομ :confused: σερπαντινι :confused::confused: παπαδοπουλο :confused::confused::confused: Αλλα ειχαμε πριντεζη σπανουλη με τις ψωλες καυλωμενες, ειχαμε παπ στα καλα του...

Τελος παντων, μη το ζοριζουμε. Με οτι εχουμε θα πορευτουμε, ελπιζουμε να ειναι "ετοιμος" για λιγα ποιοτικα λεπτα και ο Φαλ μεχρι τα κρισιμα ματς το Μαιο, και οτι ειναι να γινει θα γινει :priest: Δεν φοβομαστε κανεναν, μονο τον κακο μας εαυτο
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.077
Κριτικές
8
Like
32.444
Πόντοι
4.936
Ο Πνευμονιδης,ο οποίος μου θυμίζει πολύ τον Στελαρα, έπρεπε να παίζει από πέρυσι στην θέση του απαραδεκτου Βέλντε όπως και ο Παπακανελλος... βλέπουμε και τον Λιατσικουρα που βγάζει ματιά.

Αλλά έχει τα κολλήματα του και ο Μεντιλιμπαρ....
Παιδιά ακούστε τον Hell έχει μάτι... Ο άνθρωπος έλεγε πέρυσι τέτοια εποχή ότι ο Κωστούλας δεν ήταν για την πρώτη ομάδα και μετά από 10 μήνες πωλήθηκε για 35 εκατομμύρια
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom