paparotriftoulas
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 13 Σεπ 2014
- Μηνύματα
- 12.301
- Κριτικές
- 67
- Like
- 39.038
- Πόντοι
- 10.656
βαλαμε και μεις φασαιους τελικα

βαλαμε και μεις φασαιους τελικα

ολα κρινονται εκ του απποτελεσματος ομωςΓιατι χολερα εχει ο Ντοντα Χωλ;
Θα ψάχνουμεολα κρινονται εκ του απποτελεσματος ομως
ειναι ο χολ το ονομα ισαξιο απόσα ακουτηκαν ολες αυτες τις μερες?
ειναι ανταξιο δευτερο 5αρι και σε καποιες περιπτωσεις το βασικο σου?
θα κανει την διαφορα απο περυσι η θα ψαχνουμε στα μεσα της σεζον για αλλη μια φορα ψηλο?
αν τον ειχε παρει αντι του νατετοκουμπο θα ελεγα γαμω ομως.................................
και μην ξεχνας οτι αντετοκουμπο βγαζει τραυματισμους οπως και ο μιλουτινωφ.
ναι ο πετρουσεφ εδω αναμεσα χωραει αλλα για να εχεις πετρουσεφ θα πρεπει να φυγει ο αλεξ ετσι ωστε να του δωσεις χρονο στο 4 και το 5.Θα ψάχνουμε
Αν η τριάδα των ψηλών ήταν Μιλου,Πετρούσεβ και Χολ,θα ήταν καλύτερα
Πεντάρι μόνο και θα έπαιρνε αρκετά λεπτά συμμετοχής αφού ο Μιλου δυστυχώς είναι επιρρεπήςναι ο πετρουσεφ εδω αναμεσα χωραει αλλα για να εχεις πετρουσεφ θα πρεπει να φυγει ο αλεξ ετσι ωστε να του δωσεις χρονο στο 4 και το 5.
θελεις ενα μπακ απ να παιζει 4 και 5 εφοσον πας για 4 σεντερ.Πεντάρι μόνο και θα έπαιρνε αρκετά λεπτά συμμετοχής αφού ο Μιλου δυστυχώς είναι επιρρεπής
Ο Κωστακης δεν μπορει να παιξει και στο 4 δηλαδη;θελεις ενα μπακ απ να παιζει 4 και 5 εφοσον πας για 4 σεντερ.
Δεν πάνε για τέταρτο,έκλεισαν οι θέσεις εκείθελεις ενα μπακ απ να παιζει 4 και 5 εφοσον πας για 4 σεντερ.
Πουθενά δεν μπορεί να παίξειΟ Κωστακης δεν μπορει να παιξει και στο 4 δηλαδη;
Αν παθει κατι το παιδι εσενα θα θεωρησω υπευθυνο να ξέρεις.Πουθενά δεν μπορεί να παίξει
Θα πάθει γτ δεν είναι μπασκετμπολίστας.Νομίζει ότι είναιΑν παθει κατι το παιδι εσενα θα θεωρησω υπευθυνο να ξέρεις.
μας εχεις φαει ολη την ομαδα και ακομα δεν ξεκινησαμε.Θα πάθει γτ δεν είναι μπασκετμπολίστας.Νομίζει ότι είναι
ΝΑΙμας εχεις φαει ολη την ομαδα και ακομα δεν ξεκινησαμε.
Για την ομάδα δεν έχω πει κάτιμας εχεις φαει ολη την ομαδα και ακομα δεν ξεκινησαμε.

ΝΑΙ.... ΝΑΙΣε ψάχνει ο Φαλ![]()
Φαε ρε κανένα καρονο να συνέλθεις, εχεις γαμηθει γρουσούζη με την ομαδα και τον παιχτη τωρα.μας εχεις φαει ολη την ομαδα και ακομα δεν ξεκινησαμε.
Δειξε λιγη κατανοηση ο σκατατζης απο τις κουραδοαναθυμιασεις το εχει καψει τελειως....μια χαρα ειναι ο Χολ για 2ος σεντερ οτι ακριβως θελαμε.Εναν πολυ αθλητικο σεντερ,καλο αμυντικο που θα τελειωνει τις φασεις κοντα στο καλαθι.Φαε ρε κανένα καρονο να συνέλθεις, εχεις γαμηθει γρουσούζη με την ομαδα και τον παιχτη τωρα.
Ασίστ Πνευμονιδης Γιαρεμτσουκ γκολ, και 1-0
Πνευμονιδης πλασέ και γκολ 2-0
![]()
Πουθενά δεν μπορεί να παίξει
Θα πάθει γτ δεν είναι μπασκετμπολίστας.Νομίζει ότι είναι
συμφωνω σε ολα.Για τον συγκεκριμένο λέω γιατί δεν έχει καμία σχέση με το άθλημα
