Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 80 άτομα (1 μέλη και 79 επισκέπτες)

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.301
Κριτικές
67
Like
39.038
Πόντοι
10.656
olympiacos-jersey_170431.jpg
βαλαμε και μεις φασαιους τελικα :tooth:
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
Γιατι χολερα εχει ο Ντοντα Χωλ;
ολα κρινονται εκ του απποτελεσματος ομως
ειναι ο χολ το ονομα ισαξιο απόσα ακουτηκαν ολες αυτες τις μερες?
ειναι ανταξιο δευτερο 5αρι και σε καποιες περιπτωσεις το βασικο σου?
θα κανει την διαφορα απο περυσι η θα ψαχνουμε στα μεσα της σεζον για αλλη μια φορα ψηλο?
αν τον ειχε παρει αντι του νατετοκουμπο θα ελεγα γαμω ομως.................................
και μην ξεχνας οτι αντετοκουμπο βγαζει τραυματισμους οπως και ο μιλουτινωφ.
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.174
Πόντοι
16.411
ολα κρινονται εκ του απποτελεσματος ομως
ειναι ο χολ το ονομα ισαξιο απόσα ακουτηκαν ολες αυτες τις μερες?
ειναι ανταξιο δευτερο 5αρι και σε καποιες περιπτωσεις το βασικο σου?
θα κανει την διαφορα απο περυσι η θα ψαχνουμε στα μεσα της σεζον για αλλη μια φορα ψηλο?
αν τον ειχε παρει αντι του νατετοκουμπο θα ελεγα γαμω ομως.................................
και μην ξεχνας οτι αντετοκουμπο βγαζει τραυματισμους οπως και ο μιλουτινωφ.
Θα ψάχνουμε
Αν η τριάδα των ψηλών ήταν Μιλου,Πετρούσεβ και Χολ,θα ήταν καλύτερα
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
Θα ψάχνουμε
Αν η τριάδα των ψηλών ήταν Μιλου,Πετρούσεβ και Χολ,θα ήταν καλύτερα
ναι ο πετρουσεφ εδω αναμεσα χωραει αλλα για να εχεις πετρουσεφ θα πρεπει να φυγει ο αλεξ ετσι ωστε να του δωσεις χρονο στο 4 και το 5.
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.174
Πόντοι
16.411
ναι ο πετρουσεφ εδω αναμεσα χωραει αλλα για να εχεις πετρουσεφ θα πρεπει να φυγει ο αλεξ ετσι ωστε να του δωσεις χρονο στο 4 και το 5.
Πεντάρι μόνο και θα έπαιρνε αρκετά λεπτά συμμετοχής αφού ο Μιλου δυστυχώς είναι επιρρεπής
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.174
Πόντοι
16.411
θελεις ενα μπακ απ να παιζει 4 και 5 εφοσον πας για 4 σεντερ.
Δεν πάνε για τέταρτο,έκλεισαν οι θέσεις εκεί
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Ο Κωστακης δεν μπορει να παιξει και στο 4 δηλαδη;
Πουθενά δεν μπορεί να παίξει
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.174
Πόντοι
16.411
μας εχεις φαει ολη την ομαδα και ακομα δεν ξεκινησαμε.
Για την ομάδα δεν έχω πει κάτι
Για τον συγκεκριμένο λέω γιατί δεν έχει καμία σχέση με το άθλημα
Σε ψάχνει ο Φαλ :coffee:
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Zebu

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.654
Like
30.687
Πόντοι
6.256
Φαε ρε κανένα καρονο να συνέλθεις, εχεις γαμηθει γρουσούζη με την ομαδα και τον παιχτη τωρα.
Δειξε λιγη κατανοηση ο σκατατζης απο τις κουραδοαναθυμιασεις το εχει καψει τελειως....μια χαρα ειναι ο Χολ για 2ος σεντερ οτι ακριβως θελαμε.Εναν πολυ αθλητικο σεντερ,καλο αμυντικο που θα τελειωνει τις φασεις κοντα στο καλαθι.

Αυτος που ειναι τελειως μαλακισμενη επιλογη ειναι ο Αντετοκουμπο ο αμπαλος και κλασσικα θα ψαχνουμε για σεντερ στα μισα της χρονιας....
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.720
Κριτικές
42
Like
50.159
Πόντοι
28.246
Ασίστ Πνευμονιδης Γιαρεμτσουκ γκολ, και 1-0

Πνευμονιδης πλασέ και γκολ 2-0

:alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick:
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.170
Κριτικές
174
Like
119.454
Πόντοι
46.423
Ασίστ Πνευμονιδης Γιαρεμτσουκ γκολ, και 1-0

Πνευμονιδης πλασέ και γκολ 2-0

:alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick:

Λίγο περισσότερο ύψος να είχε ...

Όμως είναι σαΐτα.

Μακάρι να τον κρατήσει.
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.301
Κριτικές
67
Like
39.038
Πόντοι
10.656
Πουθενά δεν μπορεί να παίξει
Θα πάθει γτ δεν είναι μπασκετμπολίστας.Νομίζει ότι είναι
Για τον συγκεκριμένο λέω γιατί δεν έχει καμία σχέση με το άθλημα
συμφωνω σε ολα.
Ο Κωστακης πιθανοτατα δεν θα πατησει ποδι στο παρκε σε πλευοφ με βαζελο, πλευοφ ευρωλιγκας, και φαιναλ φορ (αν και οταν).

Τον πηραμε γιατι δεν πιανει θεση ξενου, και γιατι θελουμε ενα πενταρι για αγγαρεια να τρωει ξυλο στο ελληνικο πρωταθλημα ή να ξεκουραζει βασικους στα τελειωμενα ματς της ευρωλιγκας οταν ειμαστε μπροστα 20+. Ασε που θα ερχεται στο ΣΕΦ να τον βλεπει και ο Γιαννης μια στο τοσο και θα μας κανει τσαμπα διαφημιση :tooth:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom