Trelosagorina
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Σεπ 2024
- Μηνύματα
- 595
- Κριτικές
- 7
- Like
- 1.481
- Πόντοι
- 486
εκανε το σοου του ο τελειωμενος καθε μερα ξεφτιλιζεται και πιο πολλη.Τι λες τώρα ρε μλκ,μπαούλο στο ξύλο τον έκαναν![]()
ειναι η βαζελικη αληθεια.Δεν προκαλεί καθόλου.
Κλαιωωωωωωωωωωωωωωωαυτο το σιχαμα ειναι οι αξιες του παναθηναικου,το δερνουνε οι αστυνομικοι και εχει 20 μπραβους μαζι του.![]()





Σε αυτό με την κόρη του,του δίνω δίκιο.Κλαιωωωωωωωωωωωωωωω
Τού τη χάρισε η εισαγγελέας όπως είπε κ αυτός λέει συλλάβετε με αλλά δεν υπάρχει ένταλμα
Κορυφή που λέει ένας αστυνομικός ....δώστε του νερό
Επίσης λέει για την κορη του που έβριζε το γήπεδο όταν ο ίδιος έβριζε το Σπανούλη κ οικογένεια
Βέβαια είπε κ ότι οι φλωροι αδέρφια κυνηγούσαν τον πατέρα τους
O dpg είναι αυλή πολιτισμική κληρονομιά για τον ελληνικό αθλητισμό
ο γιαννακοπουλος ειναι ο,τι πρεσβευει αυτο το σωματειο τυπε.τους αξιζει αυτο το πρεζακι,οπως τους αξιζει το μουνοπανο που λεγεται σλουκας.δεν ειναι τυχαιο τιποτα.Κλαιωωωωωωωωωωωωωωω
Τού τη χάρισε η εισαγγελέας όπως είπε κ αυτός λέει συλλάβετε με αλλά δεν υπάρχει ένταλμα
Κορυφή που λέει ένας αστυνομικός ....δώστε του νερό
Επίσης λέει για την κορη του που έβριζε το γήπεδο όταν ο ίδιος έβριζε το Σπανούλη κ οικογένεια
Βέβαια είπε κ ότι οι φλωροι αδέρφια κυνηγούσαν τον πατέρα τους
O dpg είναι αυλή πολιτισμική κληρονομιά για τον ελληνικό αθλητισμό
Οταν εχεις τον Παπάπετρου και Μητογλου να βλεπουν το καλάθι βαρελι δεν σου φταιει ο Μπαρτζωκας επειδη χαθηκε η διαφορα 20 ποντων. Δεν μπαίνουν και ολα στην επιθεση. Δεν εχει ευθύνη ο Μπαρτζωκας αποψε. Μην το γαμαμε τελείως και δεν εχιε να κανει επειδη ηρθε η νικη. Η αληθεια ειναι.η αναγκη να αναλαβει το μπασκετ ο ανιωθος γαμιας βαγγελας,ειναι επιτακτικη.τοτε θα δουμε αν α μπορει να πλησιασει στα 15 χλμ το σεφ ο πουστης και πρεζακιας.στα αγωνιστικα,ο εγκαταλελειμενος απο τη γκει διοικηση μπαρτζωκας πηγε να χασει το παιχνιδι,το οποιο κερδηθηκε απο τις τεχνικες ποινες.θα ηθελα αν μπορει καποιος που αντιλαμβανεται καλυτερα το μπασκετ,ποσο χειροτερος ειναι ο λαρεντζακης που δεν επαιξε δευτερολεπτο,απο το λι και το μακισικ που κουτουλουσαν μεταξυ τους και γαμησαν 10 επιθεσεις.
τυπε ο πρεζακιας ειναι ο μονος υπευθυνος για τα παιδια του.οταν πλακωνεται με τους πρεζακηδες της ομαδας του δε βλεπουν τα παιδια;οταν σπαει σουβλατζιδικα,τα παιδια ειναι τυφλα ή δεν το μαθαινουν;οταν τον βλεπουν να προκαλει,να οδηγει με 300 χλμ,τι;αν δεν ειχε λεφτα και δεν ηταν οικονομικος παραγοντας της χωρας,θα του ειχε παρει η προνοια τα παιδια.απορω με τη γυναικα του.τι σαβουρα θα ειναι;δεν του λεει τιποτα;Σε αυτό με την κόρη του,του δίνω δίκιο.
Ο κάθε πατέρας που του βρίζουν τα παιδιά του,θα αντιδράσει και καλά θα κάνει.Και ο Σπανούλης εκείνο το βράδι έπρεπε να του είχε σπάσει το κρανίο με όλα αυτά που ξεστόμισε.
Ό,τι συνέβη απόψε ,είναι ο μοναδικός υπεύθυνος,λες να μην ήξερε τι θα ακούσει μετά από αυτά που έκανε στο F4?
η προσωποιηση του τι σημαινει βαζελος....αυτο το σιχαμα ειναι οι αξιες του παναθηναικου,το δερνουνε οι αστυνομικοι και εχει 20 μπραβους μαζι του.![]()
Εγώ σού είπα προτιμώ να κατέβαιναν τρεις από την κερκίδα και να τον έκαναν τουλουμι στο ξύλο κ ας χανοτανε το πρωτάθλημαΣε αυτό με την κόρη του,του δίνω δίκιο.
Ο κάθε πατέρας που του βρίζουν τα παιδιά του,θα αντιδράσει και καλά θα κάνει.Και ο Σπανούλης εκείνο το βράδι έπρεπε να του είχε σπάσει το κρανίο με όλα αυτά που ξεστόμισε.
Ό,τι συνέβη απόψε ,είναι ο μοναδικός υπεύθυνος,λες να μην ήξερε τι θα ακούσει μετά από αυτά που έκανε στο F4?
Η γυναίκα του είναι πολύ χαμηλών τόνων και σεμνότατητυπε ο πρεζακιας ειναι ο μονος υπευθυνος για τα παιδια του.οταν πλακωνεται με τους πρεζακηδες της ομαδας του δε βλεπουν τα παιδια;οταν σπαει σουβλατζιδικα,τα παιδια ειναι τυφλα ή δεν το μαθαινουν;οταν τον βλεπουν να προκαλει,να οδηγει με 300 χλμ,τι;αν δεν ειχε λεφτα και δεν ηταν οικονομικος παραγοντας της χωρας,θα του ειχε παρει η προνοια τα παιδια.απορω με τη γυναικα του.τι σαβουρα θα ειναι;δεν του λεει τιποτα;
ευθυνη εχει για τους παιχτες που καιει τυπε.σημερα εφαγε ενα ημικατουρημα απο το ντορσει.ο παπανικολαου για να γινει αλλαγη,επρεπε να τα σκατωνει 5μιση συνεχομενα λεπτα στην πρωτη περιοδο.λι...για τα λιονταρια και παιρνει ανεξηγητα χρονο.αυτα θα συζητουσαμε αν χαναμε.Οταν εχεις τον Παπάπετρου και Μητογλου να βλεπουν το καλάθι βαρελι δεν σου φταιει ο Μπαρτζωκας επειδη χαθηκε η διαφορα 20 ποντων. Δεν μπαίνουν και ολα στην επιθεση. Δεν εχει ευθύνη ο Μπαρτζωκας αποψε. Μην το γαμαμε τελείως και δεν εχιε να κανει επειδη ηρθε η νικη. Η αληθεια ειναι.
Η γυναίκα του είναι πολύ χαμηλών τόνων και σεμνότατη
Τώρα πως ταίριαξαν δεν έχω απάντηση![]()
Λαθος φιλε. Και ανατροπή να γινοτανε με ηττα παλι το ιδιο θα ισχυε. Φταιει σε γενικες γραμμες ο Μπαρτζώκας αλλα οχι αποψε.ευθυνη εχει για τους παιχτες που καιει τυπε.σημερα εφαγε ενα ημικατουρημα απο το ντορσει.ο παπανικολαου για να γινει αλλαγη,επρεπε να τα σκατωνει 5μιση συνεχομενα λεπτα στην πρωτη περιοδο.λι...για τα λιονταρια και παιρνει ανεξηγητα χρονο.αυτα θα συζητουσαμε αν χαναμε.
Της συγκεκριμένης δεν της έλειπαν τα λεφτά
θεωρω πως φταιει περισσοτερο η διοικηση παρα ο ιδιος.αυτη η εγκαταλειψη τον εχει κουρασει και νομιζω πως εχει αποπροσανατολιστει.εχω αρχισει να πιστευω πως χρησιμοποιει οχι τους καλυτερους που εχει ανα πασα στιγμη αλλα αυτους που αισθανεται κοντα του ως ανθρωπος.μπορει να λεω μαλακιες αλλα ειναι μια σκεψη που κανω.δε μπορει να γαμηθηκαν ολα ξαφνικα.Λαθος φιλε. Και ανατροπή να γινοτανε με ηττα παλι το ιδιο θα ισχυε. Φταιει σε γενικες γραμμες ο Μπαρτζώκας αλλα οχι αποψε.
οχι τυπε, αυτο το αρχιδι ηρθε με σκοπο να του βρισουν την οικογενεια και την κορη, και να τα κανει θεμα για να εχει δικαιολογιες και να μπορει να παρει την ομαδα οταν τα πραγματα δεν πανε οπως θελει. Μεχρι και στο μπλουζακι του εγραψε το συνθημα, για να ειναι σιγουρος οτι δεν θα τον αφησουν χωρις μπινελικια. Για αυτον τον κοκακια που εβριζε την οικογενεια του σπανουλη θα καταδικασουμε τους οπαδους που απο παντα ριχνουν μπινελικια σε ολα τα γηπεδα και σε ολες τις ομαδες; Ο παπαρας δεν ειδε ουτε δευτερολεπτο ματς, μονο για το επικοινωνιακο πανηγυρι ηρθε. Ευτυχως που γινεται ξεφτιλα απο μονος του.Αν οντως του εβριζαν την κορη, καταδικαστεο.....