Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 75 άτομα (0 μέλη και 75 επισκέπτες)

Trelosagorina

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2024
Μηνύματα
595
Κριτικές
7
Like
1.481
Πόντοι
486
Δεν προκαλεί καθόλου.
 

Συνημμένα

  • FB_IMG_1748810656817.jpg
    FB_IMG_1748810656817.jpg
    135,2 KB · Εμφανίσεις: 19

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
Τι λες τώρα ρε μλκ,μπαούλο στο ξύλο τον έκαναν :confused::2funny:
εκανε το σοου του ο τελειωμενος καθε μερα ξεφτιλιζεται και πιο πολλη.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Δεν προκαλεί καθόλου.
ειναι η βαζελικη αληθεια.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.483
Κριτικές
207
Like
67.464
Πόντοι
48.917
αυτο το σιχαμα ειναι οι αξιες του παναθηναικου,το δερνουνε οι αστυνομικοι και εχει 20 μπραβους μαζι του. :2funny::2funny::2funny:
Κλαιωωωωωωωωωωωωωωω:2funny::2funny::2funny:

Τού τη χάρισε η εισαγγελέας όπως είπε κ αυτός λέει συλλάβετε με αλλά δεν υπάρχει ένταλμα

Κορυφή που λέει ένας αστυνομικός ....δώστε του νερό :2funny::2funny:

Επίσης λέει για την κορη του που έβριζε το γήπεδο όταν ο ίδιος έβριζε το Σπανούλη κ οικογένεια


Βέβαια είπε κ ότι οι φλωροι αδέρφια κυνηγούσαν τον πατέρα τους

O dpg είναι άυλη πολιτιστικη κληρονομιά για τον ελληνικό αθλητισμό
 
Τελευταία τροποποίηση:

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
η αναγκη να αναλαβει το μπασκετ ο ανιωθος γαμιας βαγγελας,ειναι επιτακτικη.τοτε θα δουμε αν α μπορει να πλησιασει στα 15 χλμ το σεφ ο πουστης και πρεζακιας.στα αγωνιστικα,ο εγκαταλελειμενος απο τη γκει διοικηση μπαρτζωκας πηγε να χασει το παιχνιδι,το οποιο κερδηθηκε απο τις τεχνικες ποινες.θα ηθελα αν μπορει καποιος που αντιλαμβανεται καλυτερα το μπασκετ,ποσο χειροτερος ειναι ο λαρεντζακης που δεν επαιξε δευτερολεπτο,απο το λι και το μακισικ που κουτουλουσαν μεταξυ τους και γαμησαν 10 επιθεσεις.
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411
Κλαιωωωωωωωωωωωωωωω:2funny::2funny::2funny:

Τού τη χάρισε η εισαγγελέας όπως είπε κ αυτός λέει συλλάβετε με αλλά δεν υπάρχει ένταλμα

Κορυφή που λέει ένας αστυνομικός ....δώστε του νερό :2funny::2funny:

Επίσης λέει για την κορη του που έβριζε το γήπεδο όταν ο ίδιος έβριζε το Σπανούλη κ οικογένεια


Βέβαια είπε κ ότι οι φλωροι αδέρφια κυνηγούσαν τον πατέρα τους

O dpg είναι αυλή πολιτισμική κληρονομιά για τον ελληνικό αθλητισμό
Σε αυτό με την κόρη του,του δίνω δίκιο.
Ο κάθε πατέρας που του βρίζουν τα παιδιά του,θα αντιδράσει και καλά θα κάνει.Και ο Σπανούλης εκείνο το βράδι έπρεπε να του είχε σπάσει το κρανίο με όλα αυτά που ξεστόμισε.
Ό,τι συνέβη απόψε ,είναι ο μοναδικός υπεύθυνος,λες να μην ήξερε τι θα ακούσει μετά από αυτά που έκανε στο F4?
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
Κλαιωωωωωωωωωωωωωωω:2funny::2funny::2funny:

Τού τη χάρισε η εισαγγελέας όπως είπε κ αυτός λέει συλλάβετε με αλλά δεν υπάρχει ένταλμα

Κορυφή που λέει ένας αστυνομικός ....δώστε του νερό :2funny::2funny:

Επίσης λέει για την κορη του που έβριζε το γήπεδο όταν ο ίδιος έβριζε το Σπανούλη κ οικογένεια


Βέβαια είπε κ ότι οι φλωροι αδέρφια κυνηγούσαν τον πατέρα τους

O dpg είναι αυλή πολιτισμική κληρονομιά για τον ελληνικό αθλητισμό
ο γιαννακοπουλος ειναι ο,τι πρεσβευει αυτο το σωματειο τυπε.τους αξιζει αυτο το πρεζακι,οπως τους αξιζει το μουνοπανο που λεγεται σλουκας.δεν ειναι τυχαιο τιποτα.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.494
Κριτικές
42
Like
49.960
Πόντοι
28.246
η αναγκη να αναλαβει το μπασκετ ο ανιωθος γαμιας βαγγελας,ειναι επιτακτικη.τοτε θα δουμε αν α μπορει να πλησιασει στα 15 χλμ το σεφ ο πουστης και πρεζακιας.στα αγωνιστικα,ο εγκαταλελειμενος απο τη γκει διοικηση μπαρτζωκας πηγε να χασει το παιχνιδι,το οποιο κερδηθηκε απο τις τεχνικες ποινες.θα ηθελα αν μπορει καποιος που αντιλαμβανεται καλυτερα το μπασκετ,ποσο χειροτερος ειναι ο λαρεντζακης που δεν επαιξε δευτερολεπτο,απο το λι και το μακισικ που κουτουλουσαν μεταξυ τους και γαμησαν 10 επιθεσεις.
Οταν εχεις τον Παπάπετρου και Μητογλου να βλεπουν το καλάθι βαρελι δεν σου φταιει ο Μπαρτζωκας επειδη χαθηκε η διαφορα 20 ποντων. Δεν μπαίνουν και ολα στην επιθεση. Δεν εχει ευθύνη ο Μπαρτζωκας αποψε. Μην το γαμαμε τελείως και δεν εχιε να κανει επειδη ηρθε η νικη. Η αληθεια ειναι.
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
Σε αυτό με την κόρη του,του δίνω δίκιο.
Ο κάθε πατέρας που του βρίζουν τα παιδιά του,θα αντιδράσει και καλά θα κάνει.Και ο Σπανούλης εκείνο το βράδι έπρεπε να του είχε σπάσει το κρανίο με όλα αυτά που ξεστόμισε.
Ό,τι συνέβη απόψε ,είναι ο μοναδικός υπεύθυνος,λες να μην ήξερε τι θα ακούσει μετά από αυτά που έκανε στο F4?
τυπε ο πρεζακιας ειναι ο μονος υπευθυνος για τα παιδια του.οταν πλακωνεται με τους πρεζακηδες της ομαδας του δε βλεπουν τα παιδια;οταν σπαει σουβλατζιδικα,τα παιδια ειναι τυφλα ή δεν το μαθαινουν;οταν τον βλεπουν να προκαλει,να οδηγει με 300 χλμ,τι;αν δεν ειχε λεφτα και δεν ηταν οικονομικος παραγοντας της χωρας,θα του ειχε παρει η προνοια τα παιδια.απορω με τη γυναικα του.τι σαβουρα θα ειναι;δεν του λεει τιποτα;
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
αυτο το σιχαμα ειναι οι αξιες του παναθηναικου,το δερνουνε οι αστυνομικοι και εχει 20 μπραβους μαζι του. :2funny::2funny::2funny:
η προσωποιηση του τι σημαινει βαζελος....
κλαμα και ψεματα (τα οποια τραβαει ο ιδιος με την καμερα μαλιστα!!!!) μεχρι να γινει το δικο του...
και φανταστειτε αυτα γινονται στο αθλημα που κρατανε τα πρωτεία....φανταστειτε τι γινεται στα υπολοιπα αθληματα που παει η πουτσα συννεφο!!!!

υγ : βαζελος δεν γενιεσαι, ουτε γινεσαι...βαζελος καταντάς....
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.483
Κριτικές
207
Like
67.464
Πόντοι
48.917
Σε αυτό με την κόρη του,του δίνω δίκιο.
Ο κάθε πατέρας που του βρίζουν τα παιδιά του,θα αντιδράσει και καλά θα κάνει.Και ο Σπανούλης εκείνο το βράδι έπρεπε να του είχε σπάσει το κρανίο με όλα αυτά που ξεστόμισε.
Ό,τι συνέβη απόψε ,είναι ο μοναδικός υπεύθυνος,λες να μην ήξερε τι θα ακούσει μετά από αυτά που έκανε στο F4?
Εγώ σού είπα προτιμώ να κατέβαιναν τρεις από την κερκίδα και να τον έκαναν τουλουμι στο ξύλο κ ας χανοτανε το πρωτάθλημα


Έτσι γίνεσαι πρωταθλητής ..με τσαμπουκα ..
Δες τη έξυπνα δυναμίτισαν το κλίμα ενώ ήταν χαμένο το παιχνίδι οι βαζελοι;;;!! Ώστε να έχουν καβλές για το επόμενο ..κ θυμήθηκε ο αταμαν το σύνθημα γαμιεται ο ΠΑΟ κ η Τουρκία ....ΧΑ ΧΑ σύνθημα πενήντα χρονων για Παοκ ΑΕΚ ..

Το παίζουν άριστα το παιχνίδι κ για αυτό έχουν νοοτροπία νικητή ...
Τετάρτη αν δεν μπουν σουτ ούτε για πλάκα στο physical game ,οι διαιτητές θα είναι καταλυτικοί υπέρ έδρας
 
Τελευταία τροποποίηση:

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411
τυπε ο πρεζακιας ειναι ο μονος υπευθυνος για τα παιδια του.οταν πλακωνεται με τους πρεζακηδες της ομαδας του δε βλεπουν τα παιδια;οταν σπαει σουβλατζιδικα,τα παιδια ειναι τυφλα ή δεν το μαθαινουν;οταν τον βλεπουν να προκαλει,να οδηγει με 300 χλμ,τι;αν δεν ειχε λεφτα και δεν ηταν οικονομικος παραγοντας της χωρας,θα του ειχε παρει η προνοια τα παιδια.απορω με τη γυναικα του.τι σαβουρα θα ειναι;δεν του λεει τιποτα;
Η γυναίκα του είναι πολύ χαμηλών τόνων και σεμνότατη
Τώρα πως ταίριαξαν δεν έχω απάντηση :confused:
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
Οταν εχεις τον Παπάπετρου και Μητογλου να βλεπουν το καλάθι βαρελι δεν σου φταιει ο Μπαρτζωκας επειδη χαθηκε η διαφορα 20 ποντων. Δεν μπαίνουν και ολα στην επιθεση. Δεν εχει ευθύνη ο Μπαρτζωκας αποψε. Μην το γαμαμε τελείως και δεν εχιε να κανει επειδη ηρθε η νικη. Η αληθεια ειναι.
ευθυνη εχει για τους παιχτες που καιει τυπε.σημερα εφαγε ενα ημικατουρημα απο το ντορσει.ο παπανικολαου για να γινει αλλαγη,επρεπε να τα σκατωνει 5μιση συνεχομενα λεπτα στην πρωτη περιοδο.λι...για τα λιονταρια και παιρνει ανεξηγητα χρονο.αυτα θα συζητουσαμε αν χαναμε.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.494
Κριτικές
42
Like
49.960
Πόντοι
28.246
ευθυνη εχει για τους παιχτες που καιει τυπε.σημερα εφαγε ενα ημικατουρημα απο το ντορσει.ο παπανικολαου για να γινει αλλαγη,επρεπε να τα σκατωνει 5μιση συνεχομενα λεπτα στην πρωτη περιοδο.λι...για τα λιονταρια και παιρνει ανεξηγητα χρονο.αυτα θα συζητουσαμε αν χαναμε.
Λαθος φιλε. Και ανατροπή να γινοτανε με ηττα παλι το ιδιο θα ισχυε. Φταιει σε γενικες γραμμες ο Μπαρτζώκας αλλα οχι αποψε.
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
εχω πληροφοριες οτι ο κυριος ευαγγελος μαρινακης θα παραβρεθει στο γκειμ 3 του οακα.
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.517
Like
16.004
Πόντοι
3.556
Βγήκε ένα γαμημενο αρχιδι ένας πουστης κωλοτουρκος να μας πει μπασταρδους

Όταν η πουτανα η χώρα του, δεν έχει ιστορία , έχει ποινικό μητρώο. Γαμω το σπίτι του και αυτουνού και του μαλακα του πρεζακια πού θα έπρεπε ν είναι είτε ΟΚΑΝΑ είτε Φυλακή, το αρχιδι, η υστερικη λουλου, σαν γάτα στα κεραμίδια που έχει οίστρο κάνει
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
Λαθος φιλε. Και ανατροπή να γινοτανε με ηττα παλι το ιδιο θα ισχυε. Φταιει σε γενικες γραμμες ο Μπαρτζώκας αλλα οχι αποψε.
θεωρω πως φταιει περισσοτερο η διοικηση παρα ο ιδιος.αυτη η εγκαταλειψη τον εχει κουρασει και νομιζω πως εχει αποπροσανατολιστει.εχω αρχισει να πιστευω πως χρησιμοποιει οχι τους καλυτερους που εχει ανα πασα στιγμη αλλα αυτους που αισθανεται κοντα του ως ανθρωπος.μπορει να λεω μαλακιες αλλα ειναι μια σκεψη που κανω.δε μπορει να γαμηθηκαν ολα ξαφνικα.
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.289
Κριτικές
67
Like
38.980
Πόντοι
10.656
Αν οντως του εβριζαν την κορη, καταδικαστεο.....
οχι τυπε, αυτο το αρχιδι ηρθε με σκοπο να του βρισουν την οικογενεια και την κορη, και να τα κανει θεμα για να εχει δικαιολογιες και να μπορει να παρει την ομαδα οταν τα πραγματα δεν πανε οπως θελει. Μεχρι και στο μπλουζακι του εγραψε το συνθημα, για να ειναι σιγουρος οτι δεν θα τον αφησουν χωρις μπινελικια. Για αυτον τον κοκακια που εβριζε την οικογενεια του σπανουλη θα καταδικασουμε τους οπαδους που απο παντα ριχνουν μπινελικια σε ολα τα γηπεδα και σε ολες τις ομαδες; Ο παπαρας δεν ειδε ουτε δευτερολεπτο ματς, μονο για το επικοινωνιακο πανηγυρι ηρθε. Ευτυχως που γινεται ξεφτιλα απο μονος του.

και κατι αλλο. Αν δεν κανω λαθος, δεν του εβρισαν την κορη. "δεποινακι ο πατερας σου ειναι πρεζακι", γελανε και οι πετρες
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom