Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 55 άτομα (4 μέλη και 51 επισκέπτες)

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.260
Κριτικές
67
Like
38.823
Πόντοι
10.656
Απο τις μεγαλυτερες πουστιες στην ιστορια του θρυλου αυτη η δηλωση, ποσα σκατα εχουν αραγε τα κεφαλια των αδερφων ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΙΩΝ;

1748678660499.png


Μετα απο τοσες μερες/βδομαδες που ηταν μουγκοι στην κριτικη και τις επιθεσεις, αντι να πανε αντρικα και παντελονατα στα αποδυτηρια και να μιλησουν με coach και παικτες κατ'ιδιαν, να κανουν εστω αυτη τη μικρη προσπαθεια συσπειρωσης στο δευτερο πιο κρισιμο σημειο της χρονιας, βγαζουν αυτην την ελεεινη ανακοινωση της πουτσας ΔΗΜΟΣΙΑ, βγαζοντας την ουρα τους απ'εξω και γλειφοντας τους οπαδισκους παιρνοντας τους προς το μερος τους, γιατι ξερουν οτι αμα γραψει 3-0 αυτη η σειρα θα βαρεσει (εστω και προσωρινη) διαλυση το τμημα, και θα καει παλι το ΣΕΦ οπως γινοταν πριν το back-to-back. Εκει ημασταν ρε πουτανες, δεν τα εχουμε ξεχασει, και θα τα θυμομασταν και αμεσα αν δεν ειχαν γεμισει τα γηπεδα με πατατακηδες, βιζιτες και ινφλουενσερς.

Ποσο αθλια κινηση ειναι αυτη, η οποια μονο βοηθαει τον πρεζακια να καταφερει τα "τελειωστε τους"... Γιατι να γινει δημοσια αυτη η ανακοινωση; Ποια υπομονη σας τελειωνει ρε ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΙΟΙ, η υπομονη των οπαδων απεναντι σας εχει τελειωσει εδω και χρονια, γαμημενοι χεστες που 9 στις 10 προκλησεις των βαζελων και του πρεζακια μενουν αναπαντητες και πρεπει να χρεωνεται και να δικαιολογει ΚΑΙ τα εξωαγωνιστικα ο μπαρτζωκας. Που το γηπεδο ειναι ενα γκρεμισμενο μπουρδελο; Που θα ερθει ο μαλακας ο προεδρος τους να κανει νταβατζιλικια μεσα στο ΣΕΦ και παλι δεν θα βγαλετε αχνα; Βρηκατε Ιησου να σταυρωσετε και δεν χασατε την ευκαιρια, αυτοι ειστε, πουτανες.

Ολυμπιακος πανω απ'ολα, πανω απο αδιαφορους παικτες μισθοφορους, πανω απο εγωιστες κομπλεξικους προπονητες, και ΚΥΡΙΩΣ πανω απο ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΙΟΥΣ προεδρους που δεν προστατευουν ποτε, μα ποτε, την ομαδα.

ναι ρε μουνοπανα δεν εχω πιει καφε ακομα α γαμηθειτε ολοι :coffee:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506
ναι
Φαίνεται πως λέει για τους παικτες που δεν του έδωσαν πάσα ενώ ήταν μόνος του σε προηγούμενη φαση
ναι ...νομιζω για τον ντορσει λεει...
αλλα τι με αυτο? εβλεπα προχτες της δηλωσεις αραμπι και Γιόβετιτς και καταλαβα τι δεν παει καλα...
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506
Απο τις μεγαλυτερες πουστιες στην ιστορια του θρυλου αυτη η δηλωση, ποσα σκατα εχουν αραγε τα κεφαλια των αδερφων ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΙΩΝ;

1748678660499.png


Μετα απο τοσες μερες/βδομαδες που ηταν μουγκοι στην κριτικη και τις επιθεσεις, αντι να πανε αντρικα και παντελονατα στα αποδυτηρια και να μιλησουν με coach και παικτες κατ'ιδιαν, να κανουν εστω αυτη τη μικρη προσπαθεια συσπειρωσης στο δευτερο πιο κρισιμο σημειο της χρονιας, βγαζουν αυτην την ελεεινη ανακοινωση της πουτσας ΔΗΜΟΣΙΑ, βγαζοντας την ουρα τους απ'εξω και γλειφοντας τους οπαδισκους παιρνοντας τους προς το μερος τους, γιατι ξερουν οτι αμα γραψει 3-0 αυτη η σειρα θα βαρεσει (εστω και προσωρινη) διαλυση το τμημα, και θα καει παλι το ΣΕΦ οπως γινοταν πριν το back-to-back. Εκει ημασταν ρε πουτανες, δεν τα εχουμε ξεχασει, και θα τα θυμομασταν και αμεσα αν δεν ειχαν γεμισει τα γηπεδα με πατατακηδες, βιζιτες και ινφλουενσερς.

Ποσο αθλια κινηση ειναι αυτη, η οποια μονο βοηθαει τον πρεζακια να καταφερει τα "τελειωστε τους"... Γιατι να γινει δημοσια αυτη η ανακοινωση; Ποια υπομονη σας τελειωνει ρε ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΙΟΙ, η υπομονη των οπαδων απεναντι σας εχει τελειωσει εδω και χρονια, γαμημενοι χεστες που 9 στις 10 προκλησεις των βαζελων και του πρεζακια μενουν αναπαντητες και πρεπει να χρεωνεται και να δικαιολογει ΚΑΙ τα εξωαγωνιστικα ο μπαρτζωκας. Που το γηπεδο ειναι ενα γκρεμισμενο μπουρδελο; Που θα ερθει ο μαλακας ο προεδρος τους να κανει νταβατζιλικια μεσα στο ΣΕΦ και παλι δεν θα βγαλετε αχνα; Βρηκατε Ιησου να σταυρωσετε και δεν χασατε την ευκαιρια, αυτοι ειστε, πουτανες.

Ολυμπιακος πανω απ'ολα, πανω απο αδιαφορους παικτες μισθοφορους, πανω απο εγωιστες κομπλεξικους προπονητες, και ΚΥΡΙΩΣ πανω απο ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΙΟΥΣ προεδρους που δεν προστατευουν ποτε, μα ποτε, την ομαδα.

ναι ρε μουνοπανα δεν εχω πιει καφε ακομα α γαμηθειτε ολοι :coffee:
τεραστια μαλακια εγραψες βαζελα
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.260
Κριτικές
67
Like
38.823
Πόντοι
10.656
τεραστια μαλακια εγραψες βαζελα
τραβα παρε μια πιπα στους προεδρους

ΜΟΝΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ρε μουναρα. Γαμω και τους προεδρους και τους προπονητες και τους παικτες. Δημοσια ξεφτιλα "να εμφανιστει η ομαδα", οι εξαφανισμενοι προεδροι που τους κωλογαμαει το σοι ο τρακης και δεν βγαζουν κιχ
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506
τραβα παρε μια πιπα στους προεδρους

ΜΟΝΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ρε μουναρα. Γαμω και τους προεδρους και τους προπονητες και τους παικτες. Δημοσια ξεφτιλα "να εμφανιστει η ομαδα", οι εξαφανισμενοι προεδροι που τους κωλογαμαει το σοι ο τρακης και δεν βγαζουν κιχ
σε γραφω στον πειραιωτικο μπουτσο μου πανηγυριστη
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.260
Κριτικές
67
Like
38.823
Πόντοι
10.656
σε γραφω στον πειραιωτικο μπουτσο μου πανηγυριστη
κανενα πανηγυρι μαλακα. Και πριν την ευρωλιγκα και μετα την ευρωλιγκα τα ιδια ελεγα. Στα αρχιδια μου οι τιτλοι, εγω απαιτω να πονανε την φανελα και την ομαδα οι παικτες και παραγοντες. Τι ειμαστε να βγαζουμε τετοια ανακοινωση στα σοσιαλ χωρις να υπαρχει ενα ψηγμα κινησης συσπειρωσης στα αποδυτηρια, αντρικα; Τι αδερφιστικες επικοινωνιακες αρχιδιες ειναι αυτες, τωρα που η ομαδα ειναι στα πατωματα; Δεν ντρεπεσαι ρε μαλακα να στηριζεις τετοιες ενεργειες;

Επειδη σκορπανε τα κληρονομημενα φραγκα τους εχουν το αλαθητο οι αδερφες που διοικουν; Δεν εχεις παρει χαμπαρι οτι ο Τρακης ειναι ο Μαρινακης του Μπασκετ και οι Αγγελοπουλοι οι (πλουσιοι) Αλαφουζοι του; Ξεφτιλα τους εχει κανει ρε, ξεφτιλα, και δεν σηκωνουν κεφαλι απτην καρπαζια. Μια δουλεια ειχαν, κοντρα σε ολους και σε ολα, να πανε στα αποδυτηρια και να δωσουν το μηνυμα εκει, στους παικτες οχι στα μιντια. Σαν να φερνει στο σπιτι ο γιος σου αθλιους βαθμους, και αντι να του ριξεις μια σφαλιαρα και να του πεις ρε μαλακα σοβαρεψου, να τον κανεις ξεφτιλα μπροστα σε φιλους και συγγενεις σε δημοσια εκδηλωση. Υβρις και ταπεινωση. Αλλα που να τα δειτε αυτα τα προβατα. Ευαγγελιο οτι πουν οι προεδροι, θρυλικοι μαγκες αλλα μονο μεταξυ μας, απεναντι στο θεριο θρυλικες κοτες. Καλυτερα να μην ελεγαν τιποτα απο το να εβγαζαν αυτην την ανακοινωση που μονο τον τρακη εξυπηρετει.

Ή ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ με κεφαλαια θα ειστε, ή γλειφτες σκατογαυροι. Δεν υπαρχει μεση οδος
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506
εισαι τελειωμενη βαζελα και σε γραφω στον μπουτσο μου
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
ναι

ναι ...νομιζω για τον ντορσει λεει...
αλλα τι με αυτο? εβλεπα προχτες της δηλωσεις αραμπι και Γιόβετιτς και καταλαβα τι δεν παει καλα...
Τι είπε ρε δεν είδα στην ομιλία?
Ακόμα θυμάμαι τα μπινελίκια στον πάγκο που έριχνε στκ γκολ που έβαλε και το επνιξαν σχολιαστής και site
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.382
Κριτικές
207
Like
67.090
Πόντοι
48.917
Πάει κ η κούπα στις γυναίκες πόλο
Σε γυναίκες πήρανε τελικά μπάσκετ βόλλεϋ
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
κανενα πανηγυρι μαλακα. Και πριν την ευρωλιγκα και μετα την ευρωλιγκα τα ιδια ελεγα. Στα αρχιδια μου οι τιτλοι, εγω απαιτω να πονανε την φανελα και την ομαδα οι παικτες και παραγοντες. Τι ειμαστε να βγαζουμε τετοια ανακοινωση στα σοσιαλ χωρις να υπαρχει ενα ψηγμα κινησης συσπειρωσης στα αποδυτηρια, αντρικα; Τι αδερφιστικες επικοινωνιακες αρχιδιες ειναι αυτες, τωρα που η ομαδα ειναι στα πατωματα; Δεν ντρεπεσαι ρε μαλακα να στηριζεις τετοιες ενεργειες;

Επειδη σκορπανε τα κληρονομημενα φραγκα τους εχουν το αλαθητο οι αδερφες που διοικουν; Δεν εχεις παρει χαμπαρι οτι ο Τρακης ειναι ο Μαρινακης του Μπασκετ και οι Αγγελοπουλοι οι (πλουσιοι) Αλαφουζοι του; Ξεφτιλα τους εχει κανει ρε, ξεφτιλα, και δεν σηκωνουν κεφαλι απτην καρπαζια. Μια δουλεια ειχαν, κοντρα σε ολους και σε ολα, να πανε στα αποδυτηρια και να δωσουν το μηνυμα εκει, στους παικτες οχι στα μιντια. Σαν να φερνει στο σπιτι ο γιος σου αθλιους βαθμους, και αντι να του ριξεις μια σφαλιαρα και να του πεις ρε μαλακα σοβαρεψου, να τον κανεις ξεφτιλα μπροστα σε φιλους και συγγενεις σε δημοσια εκδηλωση. Υβρις και ταπεινωση. Αλλα που να τα δειτε αυτα τα προβατα. Ευαγγελιο οτι πουν οι προεδροι, θρυλικοι μαγκες αλλα μονο μεταξυ μας, απεναντι στο θεριο θρυλικες κοτες. Καλυτερα να μην ελεγαν τιποτα απο το να εβγαζαν αυτην την ανακοινωση που μονο τον τρακη εξυπηρετει.

Ή ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ με κεφαλαια θα ειστε, ή γλειφτες σκατογαυροι. Δεν υπαρχει μεση οδος
απο που κι ως που ειναι ο τρακης ο μαρινακης του μπασκετ τυπε;
αρχικα ο μαρινακης δεν παρκαρε ποτε την ομαδα.
συντηρει ολο τον ερασιτεχνη.
τα εβαλε με ενα ολοκληρο συστημα που αποτελουνταν απο τις αντιπαλες ομαδες αλλα και την κυβερνηση και τους πηδηξε ολους μαζι την ωρα που ο τρακης ανηκει σε αυτο το συστημα.
τι κοινο εχουν;
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
ουδέν κακού αμιγείς καλού.
 

jason155

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Σεπ 2016
Μηνύματα
537
Κριτικές
41
Like
6.513
Πόντοι
5.636
Στα 100 χρονια της ομαδας φανταζει ποιητικο το φιναλε της μεγαλυτερης λουζερ ομαδας μας σε καθε αθλημα.

Μολις ο πρεζακιας ξεπαρκαρε (επειδη πηρε το γηπεδο τσαμπε φυσικα) τους εχει στην πουτσα 2 χρονια σερι τωρα και οι αλλοι βγαζουν τωρα ανακοινωσεις της πλακας.

Παμε ολοταχως για ολικη διαλυση του τμηματος αν χασουμε στο επομενο ματς θα καει το Σεφ εγω το εχω δεδομενο. Ισως και καλυτερα μπας και φυγουν τα γουρλοματικα που αφηνουν την ομαδα μονιμα απροστατευτη. Αλλα χλωμο το βλεπω μονο αν του γυρναγε του χοντρου το μυαλο και εμπαινε με προυποθεση να παρει και το Σεφ τσαμπε οπως ο τζανκος. Μονο ετσι θα αλλαζε το dna αυτης της λουζερομαδας. Το οτι δεν εχουμε πια παιχτες με πνευμα νικητη το ξεραμε αλλα οτι θα ξεφτιλιζομασταν(οποιος πιστευει οτι θα παρουν αυτοι οι χεστες ματς στο ΟΑΚΑ να μου δωσει λιγα απ τα ναρκωτικα φουμαρει)ετσι 2 σερι χρονιες δεν το περιμενα.
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
Καλημέρα θα πώ λίγα λόγια για όλους και για όλα.
Ο Ολυμπιακός είναι ιδέα είναι τρόπος ζωής για μια ολόκληρη πόλη, η ανάσα για εκατομμύρια φιλάθλους ο μεγαλύτερος σύλλογος στην Ελλάδα,το μόνο που μπορεί να μας κάνει ο κύριος Γιαννακόπουλος είναι να μας κλάσει τ'αρχίδια.
πάμε στα υπόλοιπα ασπίδα στους πιο έντιμους και αγνούς προέδρους του αθλητισμού όλοι οι άλλοι θα κρθούν όποιοι και να είναι.
Όποιος αθλητής δεν θέλει να ανήκει στην οικογένεια του Ολυμπιακού αντίο δεν παρακαλάμε μας παρακαλάνε,όποιος παίχτης δεν έχει σκοπό να παίξει με πάθος στα τσακίδια,όποιος παίχτης ακόμα και στην κακή του μέρα δεν προσπαθεί δεν είναι άξιος να φοράει την φανέλα του ολυμπιακού.
Και τέλος κόουτς ας είσαι Ολυμπιακός κρίθηκες και δυστυχώς δεν φάνηκες αντάξιος και στον σχεδιασμό της ομάδας αλλα και στο κοουτσαρισμα τα τελευταία 2 χρόνια ήρθε η ώρα να αποχωρήσεις οικειοθελώς.
Όχι επειδή το θέλει ο ινφλουένσερ της καε παναθηναϊκός αλλά επειδή είναι η καλύτερη λύση για όλους μας.
Το πρωτάθλημα προσωπικά το έχω χεσμένο ακόμα και να το πάρουμε αλλά η απαράδεκτη εικόνα της ομάδας ακόμα και απο τους αγώνες με την Άεκ αλλά και με την Ρεάλ δεν δικαιολογούνται για κανέναν.
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Καλημέρα θα πώ λίγα λόγια για όλους και για όλα.
Ο Ολυμπιακός είναι ιδέα είναι τρόπος ζωής για μια ολόκληρη πόλη, η ανάσα για εκατομμύρια φιλάθλους ο μεγαλύτερος σύλλογος στην Ελλάδα,το μόνο που μπορεί να μας κάνει ο κύριος Γιαννακόπουλος είναι να μας κλάσει τ'αρχίδια.
πάμε στα υπόλοιπα ασπίδα στους πιο έντιμους και αγνούς προέδρους του αθλητισμού όλοι οι άλλοι θα κρθούν όποιοι και να είναι.
Όποιος αθλητής δεν θέλει να ανήκει στην οικογένεια του Ολυμπιακού αντίο δεν παρακαλάμε μας παρακαλάνε,όποιος παίχτης δεν έχει σκοπό να παίξει με πάθος στα τσακίδια,όποιος παίχτης ακόμα και στην κακή του μέρα δεν προσπαθεί δεν είναι άξιος να φοράει την φανέλα του ολυμπιακού.
Και τέλος κόουτς ας είσαι Ολυμπιακός κρίθηκες και δυστυχώς δεν φάνηκες αντάξιος και στον σχεδιασμό της ομάδας αλλα και στο κοουτσαρισμα τα τελευταία 2 χρόνια ήρθε η ώρα να αποχωρήσεις οικειοθελώς.
Όχι επειδή το θέλει ο ινφλουένσερ της καε παναθηναϊκός αλλά επειδή είναι η καλύτερη λύση για όλους μας.
Το πρωτάθλημα προσωπικά το έχω χεσμένο ακόμα και να το πάρουμε αλλά η απαράδεκτη εικόνα της ομάδας ακόμα και απο τους αγώνες με την Άεκ αλλά και με την Ρεάλ δεν δικαιολογούνται για κανέναν.
Σχεδόν 2 σερί χρονια βαβλαυκιζομασταν η ομάδα κανει κοιλιά στα κρίσιμα θα ειναι έτοιμη
δεν μπορεί να παίζει όλο το χρόνο στα κόκκινα
μας στοίχισαν οι τραυματισμοί
Και όταν ερχόταν ο κρίσιμος Μάιος ( λες και δεν ξέραμε ποτέ το μηνα) η ομάδα εμφανίσεις η μία χειρότερη απο την άλλη
Και το κυριότερο είναι αυτο που λες θα παίξουμε και θα χάσουμε σε κάποιες στιγμές οχι ομως με τέτοια αδιαφορια
 

Manchester Dimi

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2025
Μηνύματα
188
Like
329
Πόντοι
21

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Στο μεταξυ ο βλαξ θα δυναμιτίσει λιγο την ατμόσφαιρα μπορεί και να πάρουν μπρος οι δικοί μας με αυτον
Αμα δεν πάταγε καλυτερα θα ήταν για αυτούς χαχα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom