nickpie2008
Μέγας
- Εγγρ.
- 15 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 12.414
- Like
- 11.459
- Πόντοι
- 3.656
Φαίνεται πως λέει για τους παικτες που δεν του έδωσαν πάσα ενώ ήταν μόνος του σε προηγούμενη φασημε τον μπαρτζο σχεδον τσαμπουκας...εχει χαθει ο ελεγχος μαλλον
Φαίνεται πως λέει για τους παικτες που δεν του έδωσαν πάσα ενώ ήταν μόνος του σε προηγούμενη φασημε τον μπαρτζο σχεδον τσαμπουκας...εχει χαθει ο ελεγχος μαλλον

ναι ...νομιζω για τον ντορσει λεει...Φαίνεται πως λέει για τους παικτες που δεν του έδωσαν πάσα ενώ ήταν μόνος του σε προηγούμενη φαση
τεραστια μαλακια εγραψες βαζελαΑπο τις μεγαλυτερες πουστιες στην ιστορια του θρυλου αυτη η δηλωση, ποσα σκατα εχουν αραγε τα κεφαλια των αδερφων ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΙΩΝ;
![]()
Μετα απο τοσες μερες/βδομαδες που ηταν μουγκοι στην κριτικη και τις επιθεσεις, αντι να πανε αντρικα και παντελονατα στα αποδυτηρια και να μιλησουν με coach και παικτες κατ'ιδιαν, να κανουν εστω αυτη τη μικρη προσπαθεια συσπειρωσης στο δευτερο πιο κρισιμο σημειο της χρονιας, βγαζουν αυτην την ελεεινη ανακοινωση της πουτσας ΔΗΜΟΣΙΑ, βγαζοντας την ουρα τους απ'εξω και γλειφοντας τους οπαδισκους παιρνοντας τους προς το μερος τους, γιατι ξερουν οτι αμα γραψει 3-0 αυτη η σειρα θα βαρεσει (εστω και προσωρινη) διαλυση το τμημα, και θα καει παλι το ΣΕΦ οπως γινοταν πριν το back-to-back. Εκει ημασταν ρε πουτανες, δεν τα εχουμε ξεχασει, και θα τα θυμομασταν και αμεσα αν δεν ειχαν γεμισει τα γηπεδα με πατατακηδες, βιζιτες και ινφλουενσερς.
Ποσο αθλια κινηση ειναι αυτη, η οποια μονο βοηθαει τον πρεζακια να καταφερει τα "τελειωστε τους"... Γιατι να γινει δημοσια αυτη η ανακοινωση; Ποια υπομονη σας τελειωνει ρε ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΙΟΙ, η υπομονη των οπαδων απεναντι σας εχει τελειωσει εδω και χρονια, γαμημενοι χεστες που 9 στις 10 προκλησεις των βαζελων και του πρεζακια μενουν αναπαντητες και πρεπει να χρεωνεται και να δικαιολογει ΚΑΙ τα εξωαγωνιστικα ο μπαρτζωκας. Που το γηπεδο ειναι ενα γκρεμισμενο μπουρδελο; Που θα ερθει ο μαλακας ο προεδρος τους να κανει νταβατζιλικια μεσα στο ΣΕΦ και παλι δεν θα βγαλετε αχνα; Βρηκατε Ιησου να σταυρωσετε και δεν χασατε την ευκαιρια, αυτοι ειστε, πουτανες.
Ολυμπιακος πανω απ'ολα, πανω απο αδιαφορους παικτες μισθοφορους, πανω απο εγωιστες κομπλεξικους προπονητες, και ΚΥΡΙΩΣ πανω απο ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΙΟΥΣ προεδρους που δεν προστατευουν ποτε, μα ποτε, την ομαδα.
ναι ρε μουνοπανα δεν εχω πιει καφε ακομα α γαμηθειτε ολοι![]()
τραβα παρε μια πιπα στους προεδρουςτεραστια μαλακια εγραψες βαζελα
σε γραφω στον πειραιωτικο μπουτσο μου πανηγυριστητραβα παρε μια πιπα στους προεδρους
ΜΟΝΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ρε μουναρα. Γαμω και τους προεδρους και τους προπονητες και τους παικτες. Δημοσια ξεφτιλα "να εμφανιστει η ομαδα", οι εξαφανισμενοι προεδροι που τους κωλογαμαει το σοι ο τρακης και δεν βγαζουν κιχ
κανενα πανηγυρι μαλακα. Και πριν την ευρωλιγκα και μετα την ευρωλιγκα τα ιδια ελεγα. Στα αρχιδια μου οι τιτλοι, εγω απαιτω να πονανε την φανελα και την ομαδα οι παικτες και παραγοντες. Τι ειμαστε να βγαζουμε τετοια ανακοινωση στα σοσιαλ χωρις να υπαρχει ενα ψηγμα κινησης συσπειρωσης στα αποδυτηρια, αντρικα; Τι αδερφιστικες επικοινωνιακες αρχιδιες ειναι αυτες, τωρα που η ομαδα ειναι στα πατωματα; Δεν ντρεπεσαι ρε μαλακα να στηριζεις τετοιες ενεργειες;σε γραφω στον πειραιωτικο μπουτσο μου πανηγυριστη
Τι είπε ρε δεν είδα στην ομιλία?ναι
ναι ...νομιζω για τον ντορσει λεει...
αλλα τι με αυτο? εβλεπα προχτες της δηλωσεις αραμπι και Γιόβετιτς και καταλαβα τι δεν παει καλα...
απο που κι ως που ειναι ο τρακης ο μαρινακης του μπασκετ τυπε;κανενα πανηγυρι μαλακα. Και πριν την ευρωλιγκα και μετα την ευρωλιγκα τα ιδια ελεγα. Στα αρχιδια μου οι τιτλοι, εγω απαιτω να πονανε την φανελα και την ομαδα οι παικτες και παραγοντες. Τι ειμαστε να βγαζουμε τετοια ανακοινωση στα σοσιαλ χωρις να υπαρχει ενα ψηγμα κινησης συσπειρωσης στα αποδυτηρια, αντρικα; Τι αδερφιστικες επικοινωνιακες αρχιδιες ειναι αυτες, τωρα που η ομαδα ειναι στα πατωματα; Δεν ντρεπεσαι ρε μαλακα να στηριζεις τετοιες ενεργειες;
Επειδη σκορπανε τα κληρονομημενα φραγκα τους εχουν το αλαθητο οι αδερφες που διοικουν; Δεν εχεις παρει χαμπαρι οτι ο Τρακης ειναι ο Μαρινακης του Μπασκετ και οι Αγγελοπουλοι οι (πλουσιοι) Αλαφουζοι του; Ξεφτιλα τους εχει κανει ρε, ξεφτιλα, και δεν σηκωνουν κεφαλι απτην καρπαζια. Μια δουλεια ειχαν, κοντρα σε ολους και σε ολα, να πανε στα αποδυτηρια και να δωσουν το μηνυμα εκει, στους παικτες οχι στα μιντια. Σαν να φερνει στο σπιτι ο γιος σου αθλιους βαθμους, και αντι να του ριξεις μια σφαλιαρα και να του πεις ρε μαλακα σοβαρεψου, να τον κανεις ξεφτιλα μπροστα σε φιλους και συγγενεις σε δημοσια εκδηλωση. Υβρις και ταπεινωση. Αλλα που να τα δειτε αυτα τα προβατα. Ευαγγελιο οτι πουν οι προεδροι, θρυλικοι μαγκες αλλα μονο μεταξυ μας, απεναντι στο θεριο θρυλικες κοτες. Καλυτερα να μην ελεγαν τιποτα απο το να εβγαζαν αυτην την ανακοινωση που μονο τον τρακη εξυπηρετει.
Ή ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ με κεφαλαια θα ειστε, ή γλειφτες σκατογαυροι. Δεν υπαρχει μεση οδος
Σχεδόν 2 σερί χρονια βαβλαυκιζομασταν η ομάδα κανει κοιλιά στα κρίσιμα θα ειναι έτοιμηΚαλημέρα θα πώ λίγα λόγια για όλους και για όλα.
Ο Ολυμπιακός είναι ιδέα είναι τρόπος ζωής για μια ολόκληρη πόλη, η ανάσα για εκατομμύρια φιλάθλους ο μεγαλύτερος σύλλογος στην Ελλάδα,το μόνο που μπορεί να μας κάνει ο κύριος Γιαννακόπουλος είναι να μας κλάσει τ'αρχίδια.
πάμε στα υπόλοιπα ασπίδα στους πιο έντιμους και αγνούς προέδρους του αθλητισμού όλοι οι άλλοι θα κρθούν όποιοι και να είναι.
Όποιος αθλητής δεν θέλει να ανήκει στην οικογένεια του Ολυμπιακού αντίο δεν παρακαλάμε μας παρακαλάνε,όποιος παίχτης δεν έχει σκοπό να παίξει με πάθος στα τσακίδια,όποιος παίχτης ακόμα και στην κακή του μέρα δεν προσπαθεί δεν είναι άξιος να φοράει την φανέλα του ολυμπιακού.
Και τέλος κόουτς ας είσαι Ολυμπιακός κρίθηκες και δυστυχώς δεν φάνηκες αντάξιος και στον σχεδιασμό της ομάδας αλλα και στο κοουτσαρισμα τα τελευταία 2 χρόνια ήρθε η ώρα να αποχωρήσεις οικειοθελώς.
Όχι επειδή το θέλει ο ινφλουένσερ της καε παναθηναϊκός αλλά επειδή είναι η καλύτερη λύση για όλους μας.
Το πρωτάθλημα προσωπικά το έχω χεσμένο ακόμα και να το πάρουμε αλλά η απαράδεκτη εικόνα της ομάδας ακόμα και απο τους αγώνες με την Άεκ αλλά και με την Ρεάλ δεν δικαιολογούνται για κανέναν.
ξεχασες να πεις του βριζουν το παιδακι!!οταν αυτος εβριζε&καταριοταν το σπανουλη,τα ξεχναμε!!Ηρθε ο κουραδομαγκας με όλο τον ιππικό ο μάγκας του κωλου.![]()