Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 77 άτομα (2 μέλη και 75 επισκέπτες)

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
Για να χτιστεί μια ομάδα πρώτα ξεκινάει από τον πρόεδρο ..δλδ να γαμας τον αντίπαλο πρόεδρο κ να τον έχεις της Καρπαζιας

Εδώ βλέπουμε ένα πρεζόνι στεαποναρει τα gay αδέρφια κ αυτά κοιμούνται
Μετά τις χειρονομίες στην Αραβία κανονικά σε οποιαδήποτε σοβαρή ομάδα οι πρόεδροι θα του έκοβαν τον αθλητισμό κ την ενασχόληση του ...
Οπότε όταν οι ίδιοι πρόεδροι στραποναρονται από ένα πρεζόνι ,,τι περιμένετε από παίκτες ;;
ακριβως αυτο που συμβαινει στον ποδοσφαιρικο πουστη.η τζεναρα στραπονιαζε το γιαννακη,πως να προχωρησει αυτη η ομαδα;
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
Εντάξει τώρα υπερβάλλεις αλλά οκ.
σε τι;που μπορουν να σταθουν διπλα στον ολυμπιακο;ενα μπασκετ εχουν επειδη τους υποχρεωσαμε να ασχολουνται μ αυτο και επειδη με τον ολυμπιακο ασχολουνται οι ιδανικοι γαμπροι που θα θελαμε για τις κορες μας αλλα οχι για την ομαδα.βγαζουν γκειλικι.ειναι τετοια η καταντια τους που προσκυνουν ενα πρεζονι την ιδια στιγμη που το ακουν να λεει πως γαμαει την ομαδα τους μαζι με αυτους.φανταζεσαι αντιστοιχο πραγμα στον ολυμπιακο;να βγει ο μαρινακης,δηλαδη ο μεγαλυτερος προεδρος στην ιστορια του συλλογου να πει κατι αντιστοιχο;
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.080
Κριτικές
36
Like
45.652
Πόντοι
21.395
Επειγοντως προπονητή για τα επομενα δυο χρονια. Και βλεπουμε για Σπανουλη απο το 2027 και μετα.
Τι σου είχα πει για τον μικρό τελικό και το πρώτο παιχνίδι;
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.161
Πόντοι
16.411
κατι αλλο που δεν αφορα το αγωνιστικο.παρατηρω τα πλανα απο την κερκιδα του οκανα και βλεπω ηλιθιους να φορουν γυαλια ηλιου,βαψομαλλιαδες με κιτρινα φωσφοριζε χρωματα,φατσες παιδοφιλων που αραζουν σε παιδικες χαρες,κτηνοβατες απο την αιτωλοακαρνανια...μονο εγω εχω αυτη την εντυπωση ή πραγματι εμειναν μονο οι ανωμαλοι ακολουθοι του πρεζοτρακη;
bxEhr.gif
 
Τελευταία τροποποίηση:

please_40

Σεβαστός
Εγγρ.
7 Δεκ 2017
Μηνύματα
1.351
Like
7.831
Πόντοι
1.056
σε τι;που μπορουν να σταθουν διπλα στον ολυμπιακο;ενα μπασκετ εχουν επειδη τους υποχρεωσαμε να ασχολουνται μ αυτο και επειδη με τον ολυμπιακο ασχολουνται οι ιδανικοι γαμπροι που θα θελαμε για τις κορες μας αλλα οχι για την ομαδα.βγαζουν γκειλικι.ειναι τετοια η καταντια τους που προσκυνουν ενα πρεζονι την ιδια στιγμη που το ακουν να λεει πως γαμαει την ομαδα τους μαζι με αυτους.φανταζεσαι αντιστοιχο πραγμα στον ολυμπιακο;να βγει ο μαρινακης,δηλαδη ο μεγαλυτερος προεδρος στην ιστορια του συλλογου να πει κατι αντιστοιχο;
Κοίτα οκ, είναι η πιο πετυχημένη ομάδα με τίτλους ο Ολυμπιακός αντικειμενικά.
Εγώ διαφωνώ βέβαια στο να μειώνεις έτσι τις άλλες ομάδες.

Τέλοσπαντων, για να το ελαφρύνουμε, επειδή είμαι κ γνωστός Cuckold, θα συμφωνήσω απόλυτα αλλά θα παραφράσω το σημείο που λες
"με τον ολυμπιακο ασχολουνται οι ιδανικοι γαμπροι που θα θελαμε να πηδάνε τη γυναίκα μου"
:D::alivedick:
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
ναι ρε τυπε,κατι τετοιοι πανε:2funny::2funny::2funny:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Κοίτα οκ, είναι η πιο πετυχημένη ομάδα με τίτλους ο Ολυμπιακός αντικειμενικά.
Εγώ διαφωνώ βέβαια στο να μειώνεις έτσι τις άλλες ομάδες.

Τέλοσπαντων, για να το ελαφρύνουμε, επειδή είμαι κ γνωστός Cuckold, θα συμφωνήσω απόλυτα αλλά θα παραφράσω το σημείο που λες
"με τον ολυμπιακο ασχολουνται οι ιδανικοι γαμπροι που θα θελαμε να πηδάνε τη γυναίκα μου"
:D::alivedick:
εσυ εισαι τελειως ανωμαλος τυπε.δηλαδη να σε κανει κερατα ο γιωργος;:2funny::2funny:
 

please_40

Σεβαστός
Εγγρ.
7 Δεκ 2017
Μηνύματα
1.351
Like
7.831
Πόντοι
1.056
ναι ρε τυπε,κατι τετοιοι πανε:2funny::2funny::2funny:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


εσυ εισαι τελειως ανωμαλος τυπε.δηλαδη να σε κανει κερατα ο γιωργος;:2funny::2funny:
ποιος είναι ο Γιώργος?
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456

Συνημμένα

  • αγγελοπουλος.jpg
    αγγελοπουλος.jpg
    16,8 KB · Εμφανίσεις: 18

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.424
Κριτικές
42
Like
49.845
Πόντοι
28.246
Τι σου είχα πει για τον μικρό τελικό και το πρώτο παιχνίδι;
Δεν ισχυει φιλε. Ο μικρος τελικος ητανε για να βγει η υποχρεωση, δεν ειχε κανενα πρεστίζ. Α) ωστε δεν πανηγύρισε και κανεις αυτην την νικη.
 

bruce wayne

Σεβαστός
Εγγρ.
1 Αυγ 2021
Μηνύματα
1.641
Κριτικές
2
Like
5.194
Πόντοι
1.056
υπαρχει ενας ολυμπιακος που πιστευει οτι θα παρει το πρωταθλημα ????
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.424
Κριτικές
42
Like
49.845
Πόντοι
28.246
Την Κυριακη ετοιμαστειτε για πολεμο. Βγαλανε ανακοινωση η Αγγελόπουλοι προειδοποιωντας, απαντησε ο πρεζακιας προκλητικα, απαντησε και η θυρα 7.


Θυρα7:

Η σειρά τελειώνει στις 3 ΝΙΚΕΣ !
Είμαστε ΔΙΠΛΑ στην ομάδα,
μέχρι ΤΕΛΙΚΗΣ ΠΤΩΣΗΣ!
Μόλις κριθεί το πρωτάθλημα, θα κριθείτε από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο!
ΟΛΟΙ στο ΣΕΦ με ΦΩΝΗ !
Πρεζάκια σε περιμένουμε.
ΥΓ. Για το πανό σας τι να σχολιάσουμε,αφού σας ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ να κοροϊδεύεστε μεταξύ σας!
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.381
Κριτικές
207
Like
67.080
Πόντοι
48.917
Την Κυριακη ετοιμαστειτε για πολεμο. Βγαλανε ανακοινωση η Αγγελόπουλοι προειδοποιωντας, απαντησε ο πρεζακιας προκλητικα, απαντησε και η θυρα 7.


Θυρα7:

Η σειρά τελειώνει στις 3 ΝΙΚΕΣ !
Είμαστε ΔΙΠΛΑ στην ομάδα,
μέχρι ΤΕΛΙΚΗΣ ΠΤΩΣΗΣ!
Μόλις κριθεί το πρωτάθλημα, θα κριθείτε από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο!
ΟΛΟΙ στο ΣΕΦ με ΦΩΝΗ !
Πρεζάκια σε περιμένουμε.
ΥΓ. Για το πανό σας τι να σχολιάσουμε,αφού σας ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ να κοροϊδεύεστε μεταξύ σας!
Τι πανό είχε χτες στο ΟΑΚΑ ;
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.424
Κριτικές
42
Like
49.845
Πόντοι
28.246

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.381
Κριτικές
207
Like
67.080
Πόντοι
48.917
  • Χαχα
Αντιδράσεις: stelda

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.424
Κριτικές
42
Like
49.845
Πόντοι
28.246

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.381
Κριτικές
207
Like
67.080
Πόντοι
48.917
Ο Ολυμπιακός σε νοιάζει καθόλου ή μόνο ο Μπαρτζώκας, οι Αγγελόπουλοι και οι πατατάκηδες;
Ποιος λες ότι βγαίνει περισσότερο χαμένος;
Το είχε πει ο @raopau ολοσωστα ..αυτή η ομάδα δεν είναι Ολυμπιακός αλλά έχει δανειστεί το όνομα κ το σύμβολο του Ολυμπιακού..ακόμη κ οι φίλαθλοι μέσα στο σεφ φαίνονται lite μπρος στους Ζουλού καυλωμένος του ΟΑΚΑ ..
Όταν αποφασίσει ή οποιαδήποτε διοικήσει να τιμήσει τη φανέλα του Ολυμπιακού τότε θα σταματήσουμε να βρίζουμε τα gay αδέρφια ..

Δεν ανεχόμαστε κωλοδάχτυλα από το πρεζόνι .κ οι πρόεδροι να κάνουν πως δε βλέπουν ..αυτά

Τα αδέρφια είναι καταστροφικοί για το τμήμα του μπάσκετ κ το έλεγα από το 2009 ..είναι πρόεδροι για Προμηθέα και Λαύριο όχι για Ολυμπιακό κ του τύπου αν φύγουν ποιοι θα έρθουν; Αυτά είναι για αστεία διότι μιλάμε για το μαγαζί γωνία
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom