You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
dimigoall
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2022
- Μηνύματα
- 19.195
- Κριτικές
- 67
- Like
- 117.037
- Πόντοι
- 39.911
200€ μανΠαντα βαλμενα ειχε.

Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.421
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.841
- Πόντοι
- 28.246
Οσα θελει ειπαμε. Απλα της δινεις το πορτοφολι και παιρνει το χρημα μαζι με το πορτοφολι.200€ μαν![]()
Chevaliier7
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 9 Σεπ 2012
- Μηνύματα
- 475
- Κριτικές
- 11
- Like
- 490
- Πόντοι
- 1.245
Πάντως υπάρχουν κάτι τρολοβλαμμένοι παοκτσήδες που έχουν ακόμα λένε την καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα αν κρίνω απ'αυτά που βλέπω στα σόσιαλ.Ο Μεντιλίμπαρ έχει μέσα παίκτες εργάτες,έναν σούπερ κίλερ σέντερ φόρ και πολύ καλά τρεξίματα.Επόμενος στόχος η βυζαντινογέννα.
Annapurna
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 7 Μαΐ 2020
- Μηνύματα
- 32.082
- Κριτικές
- 174
- Like
- 118.996
- Πόντοι
- 46.423
Xιλιες φορες τα λεφτα που δωσε για καρμο να τα δινε για ποντενσε...
Ο Κάρμο είναι δανεικός.
Δεν ανήκει στον Ολυμπιακό.
Και αν θυμάσαι καλά είχαμε μόνο τον Ρέτσο τον οποίο ορισμένοι τον έβριζαν και τον Μπιανκόν τον οποίο και αυτον τον έβριζαν πέρυσι.
Τον Πιρόλα τον πήραμε στο τέλος των μεταγραφών μη γνωρίζοντας όμως αν θα ανταποκριθεί.
Οπότε η επιλογή του Κάρμο ήταν μονόδρομος.
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.421
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.841
- Πόντοι
- 28.246
Τον Πιρολα τον πηρες απο τους πρώτους. Ξεκινησε προετοιμασια κανονικα.Τον Πιρόλα τον πήραμε στο τέλος των μεταγραφών μη γνωρίζοντας όμως αν θα ανταποκριθεί.
raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 42.981
- Like
- 26.698
- Πόντοι
- 5.006
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.421
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.841
- Πόντοι
- 28.246
Αποψε ειδικα επαιξε για την ομαδα 100% ειδικα εκει που κανει την κεφαλια ο Ορτα και αποκορουει ο Κοταρσκι, προηγουμενος ενω μπορει να τελειωσει την φαση μονος του δινει πασα μιας και εχει παρει τον Κοταρσκι πανω του και το τερμα ειναι αδειο.
Annapurna
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 7 Μαΐ 2020
- Μηνύματα
- 32.082
- Κριτικές
- 174
- Like
- 118.996
- Πόντοι
- 46.423
Ο Πάλμα θα βοηθήσει πολύ.
Έχει πολύ καλές μεταβιβάσεις και πατάει περιοχή.
Είναι θέμα χρόνου να σκοράρει.
Ο Βέλντε είναι απογοήτευση.
Ο Μάρτινς δεν σκοράρει ούτε με αίτηση αλλά είναι πολύ καλός χειριστής της μπάλας και ανακατεύει τις αντίπαλες άμυνες.
Μη ξεχνάμε την εκπληκτική ασίστ του στο γκολ του Κωστούλα.
Ο Κωστούλας στο α' ημίχρονο ήταν εξαιρετικός.
Ο Μουζακίτης δεν τράβηξε.
Ο Μπιανκόν ήταν σούπερ.
Ο Όρτα είναι πολύ έξυπνος παίκτης και θα βοηθήσει πολύ.
Ο Στάμενιτς αγνοείται ...
Έχει πολύ καλές μεταβιβάσεις και πατάει περιοχή.
Είναι θέμα χρόνου να σκοράρει.
Ο Βέλντε είναι απογοήτευση.
Ο Μάρτινς δεν σκοράρει ούτε με αίτηση αλλά είναι πολύ καλός χειριστής της μπάλας και ανακατεύει τις αντίπαλες άμυνες.
Μη ξεχνάμε την εκπληκτική ασίστ του στο γκολ του Κωστούλα.
Ο Κωστούλας στο α' ημίχρονο ήταν εξαιρετικός.
Ο Μουζακίτης δεν τράβηξε.
Ο Μπιανκόν ήταν σούπερ.
Ο Όρτα είναι πολύ έξυπνος παίκτης και θα βοηθήσει πολύ.
Ο Στάμενιτς αγνοείται ...
raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 42.981
- Like
- 26.698
- Πόντοι
- 5.006
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.421
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.841
- Πόντοι
- 28.246
Ο Βελντε αν ειναι πονηρος ο παππους, που δεν θελει και πολυ μυαλό, στην Νορβηγια πρεπει να τον ξεκινησει βασικο. Ο καλυτερος παιχτης θα είναι σίγουρα. Οποιος μαντεψει τον λογο κερδιζει παστελι.Ο Βέλντε είναι απογοήτευση
callahan
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2010
- Μηνύματα
- 2.013
- Κριτικές
- 26
- Like
- 4.478
- Πόντοι
- 5.765
Απο την νοτιγχαμ..ενταξει..Ο Κάρμο είναι δανεικός.
callahan
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2010
- Μηνύματα
- 2.013
- Κριτικές
- 26
- Like
- 4.478
- Πόντοι
- 5.765
Σ αυτη τη φαση ηταν τρακαρισμενος απο το χαμενο τετ α τετ..επρεπε να σουταρει...η πασα στο 2ο δοκαρι ηταν για κλαμματα,ασχετα αν βγηκε φαση σε 2ο χρονοΑποψε ειδικα επαιξε για την ομαδα 100% ειδικα εκει που κανει την κεφαλια ο Ορτα και αποκορουει ο Κοταρσκι, προηγουμενος ενω μπορει να τελειωσει την φαση μονος του δινει πασα μιας και εχει παρει τον Κοταρσκι πανω του και το τερμα ειναι αδειο.
Μπιρλας
Μέγας
- Εγγρ.
- 21 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 14.065
- Like
- 16.713
- Πόντοι
- 3.656
NAI.ηλεκτρικο δεν παιρνω ασε μην παθω ηλεκτροπληξια.αποψη για τογιοτα?
Hilux cruiser
baros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 84.909
- Κριτικές
- 31
- Like
- 15.859
- Πόντοι
- 7.265
NAI.
Hilux cruiser
Μπιρλας
Μέγας
- Εγγρ.
- 21 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 14.065
- Like
- 16.713
- Πόντοι
- 3.656
δεν πειραζειδεν ειμαι αγροτης μαν.
SpermCountry
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Δεκ 2016
- Μηνύματα
- 6.198
- Κριτικές
- 20
- Like
- 28.327
- Πόντοι
- 6.246
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 274
- Εμφανίσεις
- 13K
- Απαντήσεις
- 135
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 78
- Εμφανίσεις
- 31K
- Απαντήσεις
- 91
- Εμφανίσεις
- 35K