Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 79 άτομα (3 μέλη και 76 επισκέπτες)

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.422
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
@Manimal το πρωτόκολλο. Βαγγελας.
 

Chevaliier7

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2012
Μηνύματα
475
Κριτικές
11
Like
490
Πόντοι
1.245
Πάντως υπάρχουν κάτι τρολοβλαμμένοι παοκτσήδες που έχουν ακόμα λένε την καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα αν κρίνω απ'αυτά που βλέπω στα σόσιαλ.Ο Μεντιλίμπαρ έχει μέσα παίκτες εργάτες,έναν σούπερ κίλερ σέντερ φόρ και πολύ καλά τρεξίματα.Επόμενος στόχος η βυζαντινογέννα.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.084
Κριτικές
174
Like
119.003
Πόντοι
46.423
Xιλιες φορες τα λεφτα που δωσε για καρμο να τα δινε για ποντενσε...

Ο Κάρμο είναι δανεικός.

Δεν ανήκει στον Ολυμπιακό.

Και αν θυμάσαι καλά είχαμε μόνο τον Ρέτσο τον οποίο ορισμένοι τον έβριζαν και τον Μπιανκόν τον οποίο και αυτον τον έβριζαν πέρυσι.

Τον Πιρόλα τον πήραμε στο τέλος των μεταγραφών μη γνωρίζοντας όμως αν θα ανταποκριθεί.

Οπότε η επιλογή του Κάρμο ήταν μονόδρομος.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.422
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Τον Πιρόλα τον πήραμε στο τέλος των μεταγραφών μη γνωρίζοντας όμως αν θα ανταποκριθεί.
Τον Πιρολα τον πηρες απο τους πρώτους. Ξεκινησε προετοιμασια κανονικα.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.422
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Αποψε ειδικα επαιξε για την ομαδα 100% ειδικα εκει που κανει την κεφαλια ο Ορτα και αποκορουει ο Κοταρσκι, προηγουμενος ενω μπορει να τελειωσει την φαση μονος του δινει πασα μιας και εχει παρει τον Κοταρσκι πανω του και το τερμα ειναι αδειο.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.084
Κριτικές
174
Like
119.003
Πόντοι
46.423
Ο Πάλμα θα βοηθήσει πολύ.
Έχει πολύ καλές μεταβιβάσεις και πατάει περιοχή.
Είναι θέμα χρόνου να σκοράρει.

Ο Βέλντε είναι απογοήτευση.

Ο Μάρτινς δεν σκοράρει ούτε με αίτηση αλλά είναι πολύ καλός χειριστής της μπάλας και ανακατεύει τις αντίπαλες άμυνες.
Μη ξεχνάμε την εκπληκτική ασίστ του στο γκολ του Κωστούλα.

Ο Κωστούλας στο α' ημίχρονο ήταν εξαιρετικός.

Ο Μουζακίτης δεν τράβηξε.

Ο Μπιανκόν ήταν σούπερ.

Ο Όρτα είναι πολύ έξυπνος παίκτης και θα βοηθήσει πολύ.

Ο Στάμενιτς αγνοείται ...
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.256
Like
19.137
Πόντοι
2.606
πρώτη φορά που θυμάμαι να έχουμε 4 τόσο καλούς Σέντερ μπακ την ίδια χρονιά
 
  • Like
Αντιδράσεις: Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.422
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Ο Βέλντε είναι απογοήτευση
Ο Βελντε αν ειναι πονηρος ο παππους, που δεν θελει και πολυ μυαλό, στην Νορβηγια πρεπει να τον ξεκινησει βασικο. Ο καλυτερος παιχτης θα είναι σίγουρα. Οποιος μαντεψει τον λογο κερδιζει παστελι.
 
  • Like
Αντιδράσεις: geoMan

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.256
Like
19.137
Πόντοι
2.606
Οι αλλαγές που κάνει ο γέρος είναι κάθε φορά αυτές που θα ήθελε να κάνει ο κάθε φίλαθλος από την κερκίδα ποτέ δεν σε απογοητεύει με τις επιλογές του
 
  • Like
Αντιδράσεις: stelda

callahan

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2010
Μηνύματα
2.013
Κριτικές
26
Like
4.478
Πόντοι
5.765
Αποψε ειδικα επαιξε για την ομαδα 100% ειδικα εκει που κανει την κεφαλια ο Ορτα και αποκορουει ο Κοταρσκι, προηγουμενος ενω μπορει να τελειωσει την φαση μονος του δινει πασα μιας και εχει παρει τον Κοταρσκι πανω του και το τερμα ειναι αδειο.
Σ αυτη τη φαση ηταν τρακαρισμενος απο το χαμενο τετ α τετ..επρεπε να σουταρει...η πασα στο 2ο δοκαρι ηταν για κλαμματα,ασχετα αν βγηκε φαση σε 2ο χρονο
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.159
Πόντοι
16.411
3Hho1cv.jpg
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom