Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 56 άτομα (2 μέλη και 54 επισκέπτες)

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.457
Πόντοι
3.656
Αντε ρε μαλακά Λουτσεσκου didi yiu see the Game μαλακα
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
καλησπερα φιλε βαρε.
στο νημα κουλη δοθηκαν οδηγιες αποκτησης ηλ.αυτοκινητου.Αναλυτικες με τιμες κτλ.
ηλεκτρικο δεν παιρνω ασε μην παθω ηλεκτροπληξια. :coffee: αποψη για τογιοτα?
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.411
Κριτικές
42
Like
49.831
Πόντοι
28.246
Χαιρετίσματα από τον Πάλμα έχετε μερικοί... που δεν θα σας άρεσε. Ξυραφενιες τις έβγαζε.
 

callahan

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2010
Μηνύματα
2.013
Κριτικές
26
Like
4.478
Πόντοι
5.765
Xιλιες φορες τα λεφτα που δωσε για καρμο να τα δινε για ποντενσε...
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.411
Κριτικές
42
Like
49.831
Πόντοι
28.246
Αυτος ο Ζελσον απο τηγανητα τιποτα... Γυρω γυρω μας τα ζαλισε....4 γκολ επρεπε να βαλουμε σημερα....
Παμε παρακατω...με τις χανουμισσες την Τεταρτη...
Ο Ζέλσον είναι πολύ καλός χειριστής της μπάλας, ντριμπλαδορος, κουβαλητης, αλλά μην του δώσεις την εκτέλεση. Με έχει απογοητεύσει πολύ στο τελευταίο κομμάτι.
 
  • Like
Αντιδράσεις: stelda

jason155

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Σεπ 2016
Μηνύματα
537
Κριτικές
41
Like
6.513
Πόντοι
5.636
Ο Παλμα εκανε τρομερη μαλακια να σουταρει με το αριστερο εκει επρεπε να ριξει ντριπλα και να περασει τον βλακα τον Κοταρσκι που θα τσιμπαγε σιγουρα και στην χειροτερη θα του εκανε πεναλτυ και κοκκινη.

Κατα τ αλλα εχει φοβερες σεντρες ο πουστης.

Ο Ζελσον αν ειχε καλυτερα τελειωματα δεν θα ερχοταν με 3 μυρια αλλα θα κοστιζε ακομα 25+. Δεν θα βελτιωθει σε αυτον τον τομεα και παλι καλα να λεμε που εχει παστελωσει τα γκολακια του φετος.

Μπιανκον συνεχιζει να ειναι τρομακτικα καλος , πολυ χαιρομαι για τον παιχτη εχει ταλαιπωρηθει και με τραυματισμους πολλες φορες.

Ολη η εικονα του ματς ειναι ο Μαρτινς να φευγει στην κοντρα , ο Οτο προσπαθοντας να τον φτασει να παθαινει τραβηγμα και μετα να χανουμε ευκαιρια εμεις. Αφου δεν εγινε καμια μαλακια να φαμε απ το πουθενα γκολ ολα καλα.

Διπλο στο εξοχικο μας τωρα και τελος η πρωτη κουπα για φετος.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.070
Κριτικές
174
Like
118.961
Πόντοι
46.423
marigona_11.jpg
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.457
Πόντοι
3.656
Ορτα κύριοι τίποτε άλλο
Μπήκε και αμέσως η ομάδα πήρε μέτρα και ένταση και για αυτό πληρωνεται
Παίκτης για Θρύλο και ουσιαστικός
 

123BigGeorge

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.259
Κριτικές
17
Like
7.702
Πόντοι
3.446
Λίγο πιο προσεκτικοί να είμασταν 4 θα έγραφε το κοντέρ…συνεχίζουμε. Στο νέο μουσείο κάτω από το γήπεδο θα μπει το 48 και το νέο ευρωπαϊκό για τα 100. ΘΡΥΛΕ ΓΕΡΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΞΑΝΑ!!!
Υ.Γ Τα φιλιά μας στην ερωτική Θεσσαλονίκη!
 

Συνημμένα

  • 481046302_1179538443536929_2426198368190961287_n.jpg
    481046302_1179538443536929_2426198368190961287_n.jpg
    529,1 KB · Εμφανίσεις: 16

Socrates009

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Νοε 2023
Μηνύματα
550
Like
4.598
Πόντοι
446
Πώς νικήσαμε σήμερα με τέτοια χασογκολίαση που μας είχε πιάσει είναι να απορεί κανείς. Το λες και καλό οιωνό πάντως.
Στα δύο προσεχή ματς, πιστεύω να μην χάνουν τόσα γκολ, ειδικά σε αυτό του πρωταθλήματος, όταν με νίκη θα πάμε με διάφορα πέντε πόντων στα play off.
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom