nickpie2008
Μέγας
- Εγγρ.
- 15 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 12.414
- Like
- 11.457
- Πόντοι
- 3.656
Αντε ρε μαλακά Λουτσεσκου didi yiu see the Game μαλακα
Ναι ο μαλακαςΑντε ρε μαλακά Λουτσεσκου didi yiu see the Game μαλακα
ηλεκτρικο δεν παιρνω ασε μην παθω ηλεκτροπληξια.καλησπερα φιλε βαρε.
στο νημα κουλη δοθηκαν οδηγιες αποκτησης ηλ.αυτοκινητου.Αναλυτικες με τιμες κτλ.
αποψη για τογιοτα?Στο διόρθωσα τυπεΠολυ καλός χασογκολης ο Πάλμας
εισαι σοφοςΡαζβαν : Επρεπε να εχουμε φαει 6 ΑΛΛΑ φαγαμε μονο 2,αρα ειμαστε στο +4,βαλαμε και 1 για εμενα ειμαστε οι νικητες.







Του φταίνε πως έμεινε με 19 αλλιώς θα κερδαγε υποννοησεΝαι ο μαλακας
ο μπανανας που ειναι?Ναι ο μαλακας
Κοιμαται έφαγα τη μπανανοκρεμα και νανιο μπανανας που ειναι?
οχιXιλιες φορες τα λεφτα που δωσε για καρμο να τα δινε για ποντενσε...
Ο Ζέλσον είναι πολύ καλός χειριστής της μπάλας, ντριμπλαδορος, κουβαλητης, αλλά μην του δώσεις την εκτέλεση. Με έχει απογοητεύσει πολύ στο τελευταίο κομμάτι.Αυτος ο Ζελσον απο τηγανητα τιποτα... Γυρω γυρω μας τα ζαλισε....4 γκολ επρεπε να βαλουμε σημερα....
Παμε παρακατω...με τις χανουμισσες την Τεταρτη...
Γιατι..4,5 γκολ θα μοιραζε σημερα..δεν θα βρισκαμε κανεναν μπιανκον ακομα?ο οποιος ξερει και μπαλα..
Έβαλε βυζιά η γκαύλα ?
Παντα βαλμενα ειχε.Έβαλε βυζιά η γκαύλα ?![]()
Στα δύο προσεχή ματς, πιστεύω να μην χάνουν τόσα γκολ, ειδικά σε αυτό του πρωταθλήματος, όταν με νίκη θα πάμε με διάφορα πέντε πόντων στα play off.Πώς νικήσαμε σήμερα με τέτοια χασογκολίαση που μας είχε πιάσει είναι να απορεί κανείς. Το λες και καλό οιωνό πάντως.