Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 66 άτομα (3 μέλη και 63 επισκέπτες)

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.506
Κριτικές
5
Like
9.116
Πόντοι
2.356
Ναι , μπασκετικός και εσύ σαν τον άλλον . :coffee:

Αποφασίσατε από μικρά παιδάκια να γίνετε Παναθηναϊκοί βλέποντας τον Τάκη Κορωναίο και τον Μέμο Ιωάννου να μπιστάνε τη σπυριάρα στον τάφο του Ινδού :tooth:
Τύπε, μου τα ξανάγραψες αυτά.
Να το κοιτάξεις.
 

rsotos7

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2022
Μηνύματα
2.698
Κριτικές
27
Like
8.419
Πόντοι
3.446
Ναι , μπασκετικός και εσύ σαν τον άλλον . :coffee:

Αποφασίσατε από μικρά παιδάκια να γίνετε Παναθηναϊκοί βλέποντας τον Τάκη Κορωναίο και τον Μέμο Ιωάννου να μπιστάνε τη σπυριάρα στον τάφο του Ινδού :tooth:
Ξεχνας τον Σκοπολιθρα
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.098
Κριτικές
174
Like
119.024
Πόντοι
46.423

 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.098
Κριτικές
174
Like
119.024
Πόντοι
46.423

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.258
Κριτικές
47
Like
17.800
Πόντοι
13.116
Εν τω μεταξύ, φίλος γαύρος μου είπε πριν λίγο ότι στις μετεγγραφές και στην προετοιμασία ο Μπαρτζώκας είναι κορυφή, αλλά στο κοουτσάρισμα είναι ο μεγαλύτερος ύπνος που υπάρχει.
Ποιος ειναι ο φιλος σου? Μηπως ειναι λιγο μυρωδιας? Ετσι απο περιεργεια δλδ....γιατι τον Μπαρτζωκα τον εβγαζαν κορυφαιο προπονητη της Ευρωλιγκα οι συναδελφοι του 2 χρονια σερι κ εχει παει σε οκταδα με το Μαρουσι κ f4 με την Λοκομοτιβ Κουμπαν.....:grin::grin:
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.506
Κριτικές
5
Like
9.116
Πόντοι
2.356
Ποιος ειναι ο φιλος σου? Μηπως ειναι λιγο μυρωδιας? Ετσι απο περιεργεια δλδ....γιατι τον Μπαρτζωκα τον εβγαζαν κορυφαιο προπονητη της Ευρωλιγκα οι συναδελφοι του 2 χρονια σερι κ εχει παει σε οκταδα με το Μαρουσι κ f4 με την Λοκομοτιβ Κουμπαν.....
Τύπε, εγώ μαζί σου είμαι, ΜΠΑΡΤΖΩΚΑΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ :P:P
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
πηραμε γκαρντ?σεντερ?ο εξτρεμ να πα να γαμηθει. :coffee:
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.161
Πόντοι
16.411
Θωμάς τέλος για φέτος :cry:
2,5 χρόνια παίζει ασταμάτητα,αυτά βγαίνουν τώρα
Ίσως ο τρελο-Μπέβερλι να επιστρέψει στον Πειραιά:confused:
Τρελό σκυλί στην άμυνα,πιο σκληρός από τον Γουόκαπ,αλλά όσοι τον ξέρουν από ΝΒΑ,μιλάμε για λάτρη του trash talking και τρομερά εκνευριστικό για τους αντιπάλους παίκτη που συχνά πυκνά τσακωνόταν μαζί τους
Αυτό ίσως να κάνει καλό όταν μαρκάρει παίκτες κλειδιά αντιπάλων,αλλά το ότι θα τρώει Τ συνέχεια είναι πρόβλημα.Δεν μπορώ να σκεφτώ άλλον πιο κατάλληλο για αυτή την θέση και ας είναι 36άρης
 
Τελευταία τροποποίηση:

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.098
Κριτικές
174
Like
119.024
Πόντοι
46.423
Μπόντο Γκλίμτ ή Φενέρμπαχτσε ???
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.271
Like
19.165
Πόντοι
2.606
αγιο ειχαμε :rockon:
481074998_1064601409030668_3104253278102849063_n.jpg
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.271
Like
19.165
Πόντοι
2.606
παρτε ρε πουσταραδες προκριση να ουμε :rockon:
478735309_1023988539759732_4908785395406725191_n.jpg
 

kolobaras76

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2011
Μηνύματα
734
Κριτικές
5
Like
3.964
Πόντοι
446
δυσκολη η απαντηση τυπε...γιωργαρος μεγαλος γαύρος....δεν τον διωχνεις ευκολα...:sad2:
στ αρχιδια μας αν ειναι γαυρος! ρε συνελθετε....για προπονητη μιλαμε! τι μας νοιαζει τι ομαδα ειναι? και δεν το λεω μονο για τον συγκεκριμενο προπονητη ουτε και θελω να υποτιμησω την αξια του....γενικα μιλαω....
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom