Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 76 άτομα (3 μέλη και 73 επισκέπτες)

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Κούπα Ευρωπαϊκή αλλιώς γηθηκαμε
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Έχουμε 42 ψηλούς και μαλακιζομαστε
 

Thomas.s

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιαν 2024
Μηνύματα
140
Like
377
Πόντοι
21
Φετος που το πήραν είναι μια χαρά τίτλος το κύπελλο πέρσυ super cup και κύπελλο δεν είχαν αξία.
 

Mystery X

Μέγας
Εγγρ.
2 Οκτ 2007
Μηνύματα
4.589
Κριτικές
4
Like
10.540
Πόντοι
3.506
Το σκορ θα μπορούσε να ειναι μιας περιόδου και είναι ημιχρόνου... Πολύ αστοχία. Θέλει προσοχή γιατί είμαστε καλοί στο επιθετικό παιχνίδι και στα ψηλά σκορ. Γαμημενες βολές επιτέλους βάλτε τις.
Νομιζω ότι προβλεψα τα δυσκολα με χαμηλό σκορ....
 

Chevaliier7

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2012
Μηνύματα
475
Κριτικές
11
Like
490
Πόντοι
1.245
Είχε κακή αμυντική προσήλωση στο μάτς ο Ολυμπιακός;ΝΑΙ.Στις 3 τελευταίες κατοχές,πέταγες αετό;ΝΑΙ.Έβαλες τις βολές;ΟΧΙ.Έγινε νον κώλ στην τελευταία φάση για 3;ΝΑΙ(απέδωσε το μπούλινγκ στην Τσαρούχα).Και έτσι απλά όμορφα κι ωραία πήραν το Κύπελλο οι άλλοι κι εμείς με έναν πλέι-μέικερ διαθέσιμο.Δεν τέλειωσε η σεζόν σήμερα αλλά πρέπει να προσεχθούν καλά να μην επαναληφθούν οι σημερινές εμφανίσεις.
 

123BigGeorge

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.259
Κριτικές
17
Like
7.702
Πόντοι
3.446
ΟΙ ΓΑΜΙΑΔΕΣ ΣΑΣ ΑΠΟΨΕ
d9f5f8cb-juancho-nunn-950x489.jpg

Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


ΝΑΙ.
ΕΦΟΣΟΝ ΝΙΚΑΣ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΌ .
Αυτός είναι ο πραγματικός γαμιάς σας τύπε. Θυμήσου το κλείσιμο της καριέρας του Διαμαντίδη κρεμασμένο απ'τα αρχίδια του Μπίλαρου στο 3ποντο της κατάκτησης του πρωταθλήματος!!!
 

Συνημμένα

  • spanoulis-diamantidis.jpg
    spanoulis-diamantidis.jpg
    179,9 KB · Εμφανίσεις: 17

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.506
Κριτικές
5
Like
9.116
Πόντοι
2.356
Ειχες βγει. Ειχε τετοιο αθλημα οπως το περιγράφεις και εσυ ειχες βγει. Ξεχασα... Έχεις κσι προσωπικη ζωη.
Κωλοτουμπα μια ζωή.
Ρε τύπε, είχα βγει ΠΡΙΝ το ματς ας 'ούμε.
Και την ώρα του αγώνα δε θα καθόμουν να γράφω εδώ μέσα!
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.506
Κριτικές
5
Like
9.116
Πόντοι
2.356
Αυτός είναι ο πραγματικός γαμιάς σας τύπε. Θυμήσου το κλείσιμο της καριέρας του Διαμαντίδη κρεμασμένο απ'τα αρχίδια του Μπίλαρου στο 3ποντο της κατάκτησης του πρωταθλήματος!!!
Ο καθένας έχει τους γαμιάδες του τύπε :grin::grin::grin:
Μην ξεχνάμε ποιος θα σας γαμήσει τον Ιούνιο:
images (2) (4).jpeg
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246

123BigGeorge

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.259
Κριτικές
17
Like
7.702
Πόντοι
3.446
Ο καθένας έχει τους γαμιάδες του τύπε :grin::grin::grin:
Μην ξεχνάμε ποιος θα σας γαμήσει τον Ιούνιο:
images (2) (4).jpeg
Αυτός μαζί με τον Ραφάλ (Φουρνιέ) θα σας κεράσουν τον Ιούνιο ένα γαμήσι ξεγυρισμένο τύπε. Και πες στον ραστομάλλη να έρθει με την όπισθεν και να'χει και την κωλοτρυπίδα του ξυρισμένη γιατί τον περιμένει τσούνα τον τυπάκο
 

Συνημμένα

  • ezgif-4fad848e8e806f.jpg
    ezgif-4fad848e8e806f.jpg
    455,8 KB · Εμφανίσεις: 21

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.272
Like
19.172
Πόντοι
2.606
αυτος ο ονδουρας δεν μου γεμιζει το ματι και ο αλλος ο καινουργιος ο φιμε δεν ακουμπησε μπαλα περιμενα παραπανω και απο παπακανελλα
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.506
Κριτικές
5
Like
9.116
Πόντοι
2.356
Αυτός μαζί με τον Ραφάλ (Φουρνιέ) θα σας κεράσουν τον Ιούνιο ένα γαμήσι ξεγυρισμένο τύπε. Και πες στον ραστομάλλη να έρθει με την όπισθεν και να'χει και την κωλοτρυπίδα του ξυρισμένη γιατί τον περιμένει τσούνα τον τυπάκο
Έχει μείνει στην Κρήτη κι ακόμα ζητάει φάουλ ο Βεζενκοφ τύπε;
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.506
Κριτικές
5
Like
9.116
Πόντοι
2.356
Εν τω μεταξύ, φίλος γαύρος μου είπε πριν λίγο ότι στις μετεγγραφές και στην προετοιμασία ο Μπαρτζώκας είναι κορυφή, αλλά στο κοουτσάρισμα είναι ο μεγαλύτερος ύπνος που υπάρχει.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.103
Κριτικές
174
Like
119.040
Πόντοι
46.423
Ο Παπακανέλλος δεν αρπάζει τις λιγοστές ευκαιρίες που του δίνονται.

Αν δεν παίξει τώρα που ψαχνόμαστε στα εξτρέμ δύσκολα τον βλέπω να παίζει.

Ο Πάλμας ήταν πολύ καλός.

Ο Ολιβέιρα μας αποχαιρετάει.

Με το μπάσκετ δεν ασχολούμαι γιατί βαρέθηκα να βλέπω τον Μπαρτζώκα να κοιμάται και να βρίζει σαν αυτιστικός.
 
  • Like
Αντιδράσεις: stelda

kolobaras76

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2011
Μηνύματα
734
Κριτικές
5
Like
3.964
Πόντοι
446
παρ οτι τσαντιστηκα χτες αν και φαινοταν οτι παλι θα κατσουμε στο ημιαξονιο....πιστευω στην ομαδα μας...
Οταν για μισο ματς ο Ναν ειναι ανυπαρκτος , ο βαζελος δεν σταυρωνει τριποντο κι εμεις βαραμε μαλακια....δεν μπορεις να εχεις απαιτησεις για κατι καλυτερο....
Καλος ο Μπαρτζωκας αλλα μην τον θεοποιουμε κιολας....
 

123BigGeorge

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.259
Κριτικές
17
Like
7.702
Πόντοι
3.446
Έχει μείνει στην Κρήτη κι ακόμα ζητάει φάουλ ο Βεζενκοφ τύπε;
Δεν έμοιασε στον τουρκαλά τον προπονητή σου τύπε που με το παραμικρό χοροπηδάει σαν το κατσίκι απ'τις διαμαρτυρίες. Αυτός να δεις που έχει μείνει ακόμη. Μέχρι και εκτός Ευρώπης
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.506
Κριτικές
5
Like
9.116
Πόντοι
2.356
Δεν έμοιασε στον τουρκαλά τον προπονητή σου τύπε που με το παραμικρό χοροπηδάει σαν το κατσίκι απ'τις διαμαρτυρίες. Αυτός να δεις που έχει μείνει ακόμη. Μέχρι και εκτός Ευρώπης
Αφού είναι Τουρκαλάς τύπε, πάντα εκτός Ευρώπης θα είναι.
Αλλά μέσα στον πάτο σας!
 

Socrates009

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Νοε 2023
Μηνύματα
550
Like
4.598
Πόντοι
446

123BigGeorge

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.259
Κριτικές
17
Like
7.702
Πόντοι
3.446
Αφού είναι Τουρκαλάς τύπε, πάντα εκτός Ευρώπης θα είναι.
Αλλά μέσα στον πάτο σας!
Στον δικό σας πάτο είναι τύπε. Και λογικό είναι έτσι γιουσουφάκια που'χετε καταντήσει ή μάλλον που σας έχουν καταντήσει. Τουρκέψατε παντού κακομοίρη!
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.506
Κριτικές
5
Like
9.116
Πόντοι
2.356
Στον δικό σας πάτο είναι τύπε. Και λογικό είναι έτσι γιουσουφάκια που'χετε καταντήσει ή μάλλον που σας έχουν καταντήσει. Τουρκέψατε παντού κακομοίρη!
Ευτυχώς τύπε, υπάρχετε κι εσείς που κρατάτε ψηλά τον ελληνικό τον ΑΝΔΡΙΣΜΟ
mr bean mpartzwka.png
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom