Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 50 άτομα (2 μέλη και 48 επισκέπτες)

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.246
Κριτικές
67
Like
117.425
Πόντοι
39.911
Τύπε η μαλακία είναι ευθέως ανάλογη των αστεριών στη φανέλα μου :P:cheesy::cheesy::cheesy:
Μελέτησε το κείμενο και την φωτογραφία τύπε .

ΚΑΛΑ :coffee:

Θα σε εξετάσω :coffee:


Ήταν κάποτε το μακρινό 2001, καλοκαιράκι δηλαδη πριν από 24 χρόνια όταν ο σχεδιασμός και ο συμβολισμός των ποδοσφαιρικών εμφανίσεων της υφηλίου θα άλλαζε για πάντα από έναν σύλλογο στην Ελλάδα. Ένα σύλλογο μεγάλο, που δεν υπάρχει αλλος !!!
Την στιγμή που ο Ολυμπιακός ανακοίνωνε ότι θα αγωνιζόταν με εμφάνιση όπου από πάνω από το σήμα θα περιλάμβανε τρία αστέρια – αλλάζοντας ουσιαστικά το σήμα του με την κατάκτηση 30 πρωταθλημάτων με το κάθε αστέρι να συμβολίζει από 10 κούπες – ο Παναθηναϊκός ζήλεψε και σκέφτηκε να βρει κάτι ανάλογο.
Όμως οι καψεροι τότε το μόνο που μπορούσαν να κάνουν ήταν να βάλουν… εναμισι αστέρι αφου ούτε καν στα 20 δεν είχαν φτάσει! Αλλά όχι. Επρεπε να μπει κάτι ξεχωριστό. Κάτι που να θυμίζει σε Ελλάδα και Ευρώπη με ποιον παίζει ο αντίπαλος και να νιώσει το ανάλογο δέος. Τι επέλεξαν λοιπόν, για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι καινούριοι;
Τρία αστέρια! Όσοι το θυμάστε γελάτε ήδη, όσοι δεν το ξέρετε εύλογα ρωτάτε “που τα βρήκαν”. Η απάντηση είναι πως δεν τα βρήκαν αλλά τα επινόησαν! Τι εννοούμε επινόησαν.
Αριστερό και δεξί αστεράκι είχαν ασημένιο χρώμα που συμβόλιζε τους δύο ημιτελικούς Champions League στους οποίους είχαν συμμετάσχει!!!!! Και το χρυσό για το… ξακουστό Γουέμπλεϊ!!!!!
Οι άνθρωποι πήγαν και επινόησαν λόγο για να έχουν αστέρια στην φανέλα μόνο και μόνο επειδή τα έβαλε ο Ολυμπιακός.
Η φανέλα μετά από κάνα δυο φιλικά αποσυρθηκε, όπως ήταν αναμενομενο. Πολλοί τότε απέδωσαν αυτή την εξέλιξη στο γεγονός πως έγιναν… ρόμπα με τις “εφευρέσεις” τους και τα τρία “αστέρια” προκάλεσαν κύμα γέλιου ακόμα και στις τάξεις κάθε σοβαρού οπαδού του Παναθηναϊκού!
Όμως Όχι!!! 17 χρόνια μετά θα μάθετε τι πραγματικά συνέβη και αποσύρθηκε η φανέλα αυτή!!!
Όσα γράφονταν για ρεζιλίκια αναιρούνται εδώ και τώρα! Όταν ο Παναθηναϊκός κυκλοφόρησε αυτή τη φανέλα προέβη σε παγκόσμια πρωτοτυπία. Το να βάλεις αστέρια στη φανέλα για ένα λόγο που απλά δεν υπάρχει ήταν καινοτομία. Έτσι λοιπόν από φόβο μήπως ομάδες όπως η Ρεάλ Μαδρίτης, η Μπαρτσελόνα, η Μάντσεστερ Γιουναιτεντ, η Λίβερπουλ, η Μπάγερν, η Γιουβεντους κανουν το ιδιο, οι παγκοσμιοι χορηγοί του ποδοσφαιρου επέβαλλαν με το έτσι θέλω την άμεση απόσυρση. Σκεφτειτε να γεμιζε η φανελα των παραπάνω ομάδων η και άλλων ακόμα με αστέρια από… ημιτελικούς και τελικούς που έφτασαν αλλά δεν το πήραν. Συν αυτά που πήραν άμα τα έβαζαν δεν θα ήταν φανέλα αλλά ο αστερισμός του τοξότη!!!!!
Κάπως ετσι, από φόβο μήπως οι άλλες ομάδες ακολουθήσουν αυτό το παράδειγμα και βάλουν αστέρια μέχρι και στη… κάλτσα, αποσύρθηκε τόσο άδοξα αυτή η φανέλα. Κρίμα!


1739898225350.jpeg
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.161
Πόντοι
16.411
Μελέτησε το κείμενο και την φωτογραφία τύπε .

ΚΑΛΑ :coffee:

Θα σε εξετάσω :coffee:


Ήταν κάποτε το μακρινό 2001, καλοκαιράκι δηλαδη πριν από 24 χρόνια όταν ο σχεδιασμός και ο συμβολισμός των ποδοσφαιρικών εμφανίσεων της υφηλίου θα άλλαζε για πάντα από έναν σύλλογο στην Ελλάδα. Ένα σύλλογο μεγάλο, που δεν υπάρχει αλλος !!!
Την στιγμή που ο Ολυμπιακός ανακοίνωνε ότι θα αγωνιζόταν με εμφάνιση όπου από πάνω από το σήμα θα περιλάμβανε τρία αστέρια – αλλάζοντας ουσιαστικά το σήμα του με την κατάκτηση 30 πρωταθλημάτων με το κάθε αστέρι να συμβολίζει από 10 κούπες – ο Παναθηναϊκός ζήλεψε και σκέφτηκε να βρει κάτι ανάλογο.
Όμως οι καψεροι τότε το μόνο που μπορούσαν να κάνουν ήταν να βάλουν… εναμισι αστέρι αφου ούτε καν στα 20 δεν είχαν φτάσει! Αλλά όχι. Επρεπε να μπει κάτι ξεχωριστό. Κάτι που να θυμίζει σε Ελλάδα και Ευρώπη με ποιον παίζει ο αντίπαλος και να νιώσει το ανάλογο δέος. Τι επέλεξαν λοιπόν, για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι καινούριοι;
Τρία αστέρια! Όσοι το θυμάστε γελάτε ήδη, όσοι δεν το ξέρετε εύλογα ρωτάτε “που τα βρήκαν”. Η απάντηση είναι πως δεν τα βρήκαν αλλά τα επινόησαν! Τι εννοούμε επινόησαν.
Αριστερό και δεξί αστεράκι είχαν ασημένιο χρώμα που συμβόλιζε τους δύο ημιτελικούς Champions League στους οποίους είχαν συμμετάσχει!!!!! Και το χρυσό για το… ξακουστό Γουέμπλεϊ!!!!!
Οι άνθρωποι πήγαν και επινόησαν λόγο για να έχουν αστέρια στην φανέλα μόνο και μόνο επειδή τα έβαλε ο Ολυμπιακός.
Η φανέλα μετά από κάνα δυο φιλικά αποσυρθηκε, όπως ήταν αναμενομενο. Πολλοί τότε απέδωσαν αυτή την εξέλιξη στο γεγονός πως έγιναν… ρόμπα με τις “εφευρέσεις” τους και τα τρία “αστέρια” προκάλεσαν κύμα γέλιου ακόμα και στις τάξεις κάθε σοβαρού οπαδού του Παναθηναϊκού!
Όμως Όχι!!! 17 χρόνια μετά θα μάθετε τι πραγματικά συνέβη και αποσύρθηκε η φανέλα αυτή!!!
Όσα γράφονταν για ρεζιλίκια αναιρούνται εδώ και τώρα! Όταν ο Παναθηναϊκός κυκλοφόρησε αυτή τη φανέλα προέβη σε παγκόσμια πρωτοτυπία. Το να βάλεις αστέρια στη φανέλα για ένα λόγο που απλά δεν υπάρχει ήταν καινοτομία. Έτσι λοιπόν από φόβο μήπως ομάδες όπως η Ρεάλ Μαδρίτης, η Μπαρτσελόνα, η Μάντσεστερ Γιουναιτεντ, η Λίβερπουλ, η Μπάγερν, η Γιουβεντους κανουν το ιδιο, οι παγκοσμιοι χορηγοί του ποδοσφαιρου επέβαλλαν με το έτσι θέλω την άμεση απόσυρση. Σκεφτειτε να γεμιζε η φανελα των παραπάνω ομάδων η και άλλων ακόμα με αστέρια από… ημιτελικούς και τελικούς που έφτασαν αλλά δεν το πήραν. Συν αυτά που πήραν άμα τα έβαζαν δεν θα ήταν φανέλα αλλά ο αστερισμός του τοξότη!!!!!
Κάπως ετσι, από φόβο μήπως οι άλλες ομάδες ακολουθήσουν αυτό το παράδειγμα και βάλουν αστέρια μέχρι και στη… κάλτσα, αποσύρθηκε τόσο άδοξα αυτή η φανέλα. Κρίμα!


1739898225350.jpeg
Η πιο cult συλλεκτική μπλούζα-τραγέλαφος(για το σκεπτικό για το οποίο φτιάχτηκε)
Δεν μπορώ να φανταστώ πόσα άτομα την αγόρασαν :tooth:
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.991
Like
26.711
Πόντοι
5.006
Η πιο cult συλλεκτική μπλούζα-τραγέλαφος(για το σκεπτικό για το οποίο φτιάχτηκε)
Δεν μπορώ να φανταστώ πόσα άτομα την αγόρασαν :tooth:

καλα και τα 7 αστερια του βαζελου στο μπασκετ ειναι βαζελιστικη πατέντα....δεν εχουν καμια βαρυτητα ως θεσμος.....όλες οι ομαδες και στο ποδοσφαιρο και στο μπασκετ βαζουν 1 αστερι στην φανελα ανα 10 πρωταθληματα (σε καποιες χωρες ειναι 1 αστερι ανα 5 πρωταθληματα)...
στο ποδοσφαιρο οι εξαιρεσεις ειναι : σελτικ, αστον βιλα, νοτιγχαμ, αμπερντιν και μαρσειγ.....
και στο μπασκετ : ντιναμο τιφλιδας, μποσρνα σεραγεβο, φενερ και φουκαρας βαζελος....

υγ : η φωτο ειναι απο το 1998 και ο βαζελος ειχε 2 αστερια στην φανελα ενώ ειχε κατακτησει μονο 1 ευρωπαικο!!!!!μεχρι τοτε δηλαδη μετρουσε τα πρωταθληματα και ειχε 2 αστερια επειδη ειχε 20 πρωταθληματα...μετα το γυρισε....
1999.jpg
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.426
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
Μελέτησε το κείμενο και την φωτογραφία τύπε .

ΚΑΛΑ :coffee:

Θα σε εξετάσω :coffee:


Ήταν κάποτε το μακρινό 2001, καλοκαιράκι δηλαδη πριν από 24 χρόνια όταν ο σχεδιασμός και ο συμβολισμός των ποδοσφαιρικών εμφανίσεων της υφηλίου θα άλλαζε για πάντα από έναν σύλλογο στην Ελλάδα. Ένα σύλλογο μεγάλο, που δεν υπάρχει αλλος !!!
Την στιγμή που ο Ολυμπιακός ανακοίνωνε ότι θα αγωνιζόταν με εμφάνιση όπου από πάνω από το σήμα θα περιλάμβανε τρία αστέρια – αλλάζοντας ουσιαστικά το σήμα του με την κατάκτηση 30 πρωταθλημάτων με το κάθε αστέρι να συμβολίζει από 10 κούπες – ο Παναθηναϊκός ζήλεψε και σκέφτηκε να βρει κάτι ανάλογο.
Όμως οι καψεροι τότε το μόνο που μπορούσαν να κάνουν ήταν να βάλουν… εναμισι αστέρι αφου ούτε καν στα 20 δεν είχαν φτάσει! Αλλά όχι. Επρεπε να μπει κάτι ξεχωριστό. Κάτι που να θυμίζει σε Ελλάδα και Ευρώπη με ποιον παίζει ο αντίπαλος και να νιώσει το ανάλογο δέος. Τι επέλεξαν λοιπόν, για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι καινούριοι;
Τρία αστέρια! Όσοι το θυμάστε γελάτε ήδη, όσοι δεν το ξέρετε εύλογα ρωτάτε “που τα βρήκαν”. Η απάντηση είναι πως δεν τα βρήκαν αλλά τα επινόησαν! Τι εννοούμε επινόησαν.
Αριστερό και δεξί αστεράκι είχαν ασημένιο χρώμα που συμβόλιζε τους δύο ημιτελικούς Champions League στους οποίους είχαν συμμετάσχει!!!!! Και το χρυσό για το… ξακουστό Γουέμπλεϊ!!!!!
Οι άνθρωποι πήγαν και επινόησαν λόγο για να έχουν αστέρια στην φανέλα μόνο και μόνο επειδή τα έβαλε ο Ολυμπιακός.
Η φανέλα μετά από κάνα δυο φιλικά αποσυρθηκε, όπως ήταν αναμενομενο. Πολλοί τότε απέδωσαν αυτή την εξέλιξη στο γεγονός πως έγιναν… ρόμπα με τις “εφευρέσεις” τους και τα τρία “αστέρια” προκάλεσαν κύμα γέλιου ακόμα και στις τάξεις κάθε σοβαρού οπαδού του Παναθηναϊκού!
Όμως Όχι!!! 17 χρόνια μετά θα μάθετε τι πραγματικά συνέβη και αποσύρθηκε η φανέλα αυτή!!!
Όσα γράφονταν για ρεζιλίκια αναιρούνται εδώ και τώρα! Όταν ο Παναθηναϊκός κυκλοφόρησε αυτή τη φανέλα προέβη σε παγκόσμια πρωτοτυπία. Το να βάλεις αστέρια στη φανέλα για ένα λόγο που απλά δεν υπάρχει ήταν καινοτομία. Έτσι λοιπόν από φόβο μήπως ομάδες όπως η Ρεάλ Μαδρίτης, η Μπαρτσελόνα, η Μάντσεστερ Γιουναιτεντ, η Λίβερπουλ, η Μπάγερν, η Γιουβεντους κανουν το ιδιο, οι παγκοσμιοι χορηγοί του ποδοσφαιρου επέβαλλαν με το έτσι θέλω την άμεση απόσυρση. Σκεφτειτε να γεμιζε η φανελα των παραπάνω ομάδων η και άλλων ακόμα με αστέρια από… ημιτελικούς και τελικούς που έφτασαν αλλά δεν το πήραν. Συν αυτά που πήραν άμα τα έβαζαν δεν θα ήταν φανέλα αλλά ο αστερισμός του τοξότη!!!!!
Κάπως ετσι, από φόβο μήπως οι άλλες ομάδες ακολουθήσουν αυτό το παράδειγμα και βάλουν αστέρια μέχρι και στη… κάλτσα, αποσύρθηκε τόσο άδοξα αυτή η φανέλα. Κρίμα!


1739898225350.jpeg

καλα και τα 7 αστερια του βαζελου στο μπασκετ ειναι βαζελιστικη πατέντα....δεν εχουν καμια βαρυτητα ως θεσμος.....όλες οι ομαδες και στο ποδοσφαιρο και στο μπασκετ βαζουν 1 αστερι στην φανελα ανα 10 πρωταθληματα (σε καποιες χωρες ειναι 1 αστερι ανα 5 πρωταθληματα)...
στο ποδοσφαιρο οι εξαιρεσεις ειναι : σελτικ, αστον βιλα, νοτιγχαμ, αμπερντιν και μαρσειγ.....
και στο μπασκετ : ντιναμο τιφλιδας, μποσρνα σεραγεβο, φενερ και φουκαρας βαζελος....

υγ : η φωτο ειναι απο το 1998 και ο βαζελος ειχε 2 αστερια στην φανελα ενώ ειχε κατακτησει μονο 1 ευρωπαικο!!!!!μεχρι τοτε δηλαδη μετρουσε τα πρωταθληματα και ειχε 2 αστερια επειδη ειχε 20 πρωταθληματα...μετα το γυρισε....
1999.jpg
Και οι βαζελοι καμαφωνουν. Την στιγμη που εμείς κραζουμε τους Αγγελοπουλους για τα κωλοπανα στο ταβανι. Τις ιδιες μαλακιες ξεκινησε και ο σανοπρωταθλητης σήμερα για το μπασκετ σε πρωτοσέλιδο, Ο ΜΑΛΑΚΑΣ.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.161
Πόντοι
16.411
καλα και τα 7 αστερια του βαζελου στο μπασκετ ειναι βαζελιστικη πατέντα....δεν εχουν καμια βαρυτητα ως θεσμος.....όλες οι ομαδες και στο ποδοσφαιρο και στο μπασκετ βαζουν 1 αστερι στην φανελα ανα 10 πρωταθληματα (σε καποιες χωρες ειναι 1 αστερι ανα 5 πρωταθληματα)...
στο ποδοσφαιρο οι εξαιρεσεις ειναι : σελτικ, αστον βιλα, νοτιγχαμ, αμπερντιν και μαρσειγ.....
και στο μπασκετ : ντιναμο τιφλιδας, μποσρνα σεραγεβο, φενερ και φουκαρας βαζελος....

υγ : η φωτο ειναι απο το 1998 και ο βαζελος ειχε 2 αστερια στην φανελα ενώ ειχε κατακτησει μονο 1 ευρωπαικο!!!!!μεχρι τοτε δηλαδη μετρουσε τα πρωταθληματα και ειχε 2 αστερια επειδη ειχε 20 πρωταθληματα...μετα το γυρισε....
1999.jpg
2ywwLbI.gif
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.506
Κριτικές
5
Like
9.116
Πόντοι
2.356
Μελέτησε το κείμενο και την φωτογραφία τύπε .

ΚΑΛΑ :coffee:

Θα σε εξετάσω :coffee:


Ήταν κάποτε το μακρινό 2001, καλοκαιράκι δηλαδη πριν από 24 χρόνια όταν ο σχεδιασμός και ο συμβολισμός των ποδοσφαιρικών εμφανίσεων της υφηλίου θα άλλαζε για πάντα από έναν σύλλογο στην Ελλάδα. Ένα σύλλογο μεγάλο, που δεν υπάρχει αλλος !!!
Την στιγμή που ο Ολυμπιακός ανακοίνωνε ότι θα αγωνιζόταν με εμφάνιση όπου από πάνω από το σήμα θα περιλάμβανε τρία αστέρια – αλλάζοντας ουσιαστικά το σήμα του με την κατάκτηση 30 πρωταθλημάτων με το κάθε αστέρι να συμβολίζει από 10 κούπες – ο Παναθηναϊκός ζήλεψε και σκέφτηκε να βρει κάτι ανάλογο.
Όμως οι καψεροι τότε το μόνο που μπορούσαν να κάνουν ήταν να βάλουν… εναμισι αστέρι αφου ούτε καν στα 20 δεν είχαν φτάσει! Αλλά όχι. Επρεπε να μπει κάτι ξεχωριστό. Κάτι που να θυμίζει σε Ελλάδα και Ευρώπη με ποιον παίζει ο αντίπαλος και να νιώσει το ανάλογο δέος. Τι επέλεξαν λοιπόν, για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι καινούριοι;
Τρία αστέρια! Όσοι το θυμάστε γελάτε ήδη, όσοι δεν το ξέρετε εύλογα ρωτάτε “που τα βρήκαν”. Η απάντηση είναι πως δεν τα βρήκαν αλλά τα επινόησαν! Τι εννοούμε επινόησαν.
Αριστερό και δεξί αστεράκι είχαν ασημένιο χρώμα που συμβόλιζε τους δύο ημιτελικούς Champions League στους οποίους είχαν συμμετάσχει!!!!! Και το χρυσό για το… ξακουστό Γουέμπλεϊ!!!!!
Οι άνθρωποι πήγαν και επινόησαν λόγο για να έχουν αστέρια στην φανέλα μόνο και μόνο επειδή τα έβαλε ο Ολυμπιακός.
Η φανέλα μετά από κάνα δυο φιλικά αποσυρθηκε, όπως ήταν αναμενομενο. Πολλοί τότε απέδωσαν αυτή την εξέλιξη στο γεγονός πως έγιναν… ρόμπα με τις “εφευρέσεις” τους και τα τρία “αστέρια” προκάλεσαν κύμα γέλιου ακόμα και στις τάξεις κάθε σοβαρού οπαδού του Παναθηναϊκού!
Όμως Όχι!!! 17 χρόνια μετά θα μάθετε τι πραγματικά συνέβη και αποσύρθηκε η φανέλα αυτή!!!
Όσα γράφονταν για ρεζιλίκια αναιρούνται εδώ και τώρα! Όταν ο Παναθηναϊκός κυκλοφόρησε αυτή τη φανέλα προέβη σε παγκόσμια πρωτοτυπία. Το να βάλεις αστέρια στη φανέλα για ένα λόγο που απλά δεν υπάρχει ήταν καινοτομία. Έτσι λοιπόν από φόβο μήπως ομάδες όπως η Ρεάλ Μαδρίτης, η Μπαρτσελόνα, η Μάντσεστερ Γιουναιτεντ, η Λίβερπουλ, η Μπάγερν, η Γιουβεντους κανουν το ιδιο, οι παγκοσμιοι χορηγοί του ποδοσφαιρου επέβαλλαν με το έτσι θέλω την άμεση απόσυρση. Σκεφτειτε να γεμιζε η φανελα των παραπάνω ομάδων η και άλλων ακόμα με αστέρια από… ημιτελικούς και τελικούς που έφτασαν αλλά δεν το πήραν. Συν αυτά που πήραν άμα τα έβαζαν δεν θα ήταν φανέλα αλλά ο αστερισμός του τοξότη!!!!!
Κάπως ετσι, από φόβο μήπως οι άλλες ομάδες ακολουθήσουν αυτό το παράδειγμα και βάλουν αστέρια μέχρι και στη… κάλτσα, αποσύρθηκε τόσο άδοξα αυτή η φανέλα. Κρίμα!


1739898225350.jpeg
Τύπε είσαι κινητή εγκυκλοπαίδεια, αλλά ειλικρινά ΣΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ μου για το ποδόσφαιρο.
Ο τελευταίος αγώνας ποδοσφαίρου που είδα ήταν Παναθηναϊκός - ΑΕΚ 3-1 το ...1995!
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.246
Κριτικές
67
Like
117.425
Πόντοι
39.911
Τύπε είσαι κινητή εγκυκλοπαίδεια, αλλά ειλικρινά ΣΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ μου για το ποδόσφαιρο.
Ο τελευταίος αγώνας ποδοσφαίρου που είδα ήταν Παναθηναϊκός - ΑΕΚ 3-1 το ...1995!
Ναι , μπασκετικός και εσύ σαν τον άλλον . :coffee:

Αποφασίσατε από μικρά παιδάκια να γίνετε Παναθηναϊκοί βλέποντας τον Τάκη Κορωναίο και τον Μέμο Ιωάννου να μπιστάνε τη σπυριάρα στον τάφο του Ινδού :tooth:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.426
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom