You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Manimal
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 9 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 26.204
- Κριτικές
- 7
- Like
- 51.161
- Πόντοι
- 16.411
Αυτό που κάνει ο πιθηκοτουρκαλάς τύπε να μπαίνει στον παρκέ την στιγμή που εκδηλώνεται αιφνιδιασμός,δεν τα έχει κάνει κανένας ποτέ.Και ο δικός μας έχει κάνει μαλακίες αλλά όχι και έτσιΟκ, αλλα παλι. Κομπλεξ ειναι να χανεις συνεχώς. Εχουμε παρει 2-3 παιχνίδια και θεωρω θα παρουμε και αυτο σε ενα μηνα. Λιγο ψυχραιμία, ξερουμε οτι επικοινωνιακα κερδίζουν τις εντυπωσεις. Οσο για καραγκιοζιλικια, αυτα του αταμαν τι ειναι? Δεν κανει μονο ο μπαρρζωκας...
ΦΑΚΙΡΗΣ
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 17 Ιουν 2012
- Μηνύματα
- 20.656
- Κριτικές
- 173
- Like
- 39.842
- Πόντοι
- 38.529
paparotriftoulas
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 13 Σεπ 2014
- Μηνύματα
- 12.265
- Κριτικές
- 67
- Like
- 38.829
- Πόντοι
- 10.656
Γαυρος ξεγαυρος ο μπαρτζωκας, βαζει τα συμπλεγματα του πανω απτην ομαδα. Η πιο αλλοπροσαλη εμφανιση που καναμε φετος, και αυτο σε σημαντικο αγωνα ψυχολογιας/γοητρου για το αμεσο μελλον. Μια τυχαια πατσαβουρα ινσταγκραμερ απτην εξεδρα να εβαζες στην θεση του χτες, καλυτερες επιλογες θα εκανε (τοσα ματς εχουν δει οι καριολες)
Και αντε, γαμα τα τελευταια λεπτα που πρεπει να κρατησεις ολα τα βαρια χαρτια μεσα ακομα και σκοτωμενα, στην τριτη πουτανα περιοδο που εφαγες 29 ποντους γιατι δεν τους ξεκουρασες; Ποσο χειροτερα θα εκαναν τα πραγματα οι αλλοι; Λαρεντζακης με την κομπρα σηκωμενη, γιατι να παιξει μονο 10 λεπτα; Τον Ντορσει που τον εχει κανει σκουπιδι (ηταν που ηταν), ποιος θα του κανει ψυχολογικο σερβις, μετα απο τοσο μπουλινγκ;
Φετος δεν εχω δει μια φορα τον coach να χαμογελαει, μια! Μπορει να κερδιζουμε για 30 ποντους, κανει καποιος μια μαλακια, ριχνει ψαλμωδιες, παναγιες και χριστους για πεντε μερες και χτυπιεται σαν αυτιστικος λες και ειδε την κορη του σε sextape με 20 μαυρους. Πως θα παιξουν οι παικτες με τετοια μιζερια; Εφιαλτες βλεπουν τα βραδια, κοιτανε κατω απτο κρεβατι μηπως κρυβεται ο μπαμπουλας γιωργος.
Οπως ειπε και ο απο πανω
Ποσα να αντεξουμε οι γαυροι; Κανενας πανω απτην ομαδα. Να μπει βοηθος αμα θελει να τσακωνεται με ολους και να κανει τα αποδυτηρια μπουρδελο, να παρουμε εναν προπονητη με λιγοτερα ψυχολογικα γιατι η κατασταση αρχιζει και ξεφευγει.
Και αντε, γαμα τα τελευταια λεπτα που πρεπει να κρατησεις ολα τα βαρια χαρτια μεσα ακομα και σκοτωμενα, στην τριτη πουτανα περιοδο που εφαγες 29 ποντους γιατι δεν τους ξεκουρασες; Ποσο χειροτερα θα εκαναν τα πραγματα οι αλλοι; Λαρεντζακης με την κομπρα σηκωμενη, γιατι να παιξει μονο 10 λεπτα; Τον Ντορσει που τον εχει κανει σκουπιδι (ηταν που ηταν), ποιος θα του κανει ψυχολογικο σερβις, μετα απο τοσο μπουλινγκ;
Φετος δεν εχω δει μια φορα τον coach να χαμογελαει, μια! Μπορει να κερδιζουμε για 30 ποντους, κανει καποιος μια μαλακια, ριχνει ψαλμωδιες, παναγιες και χριστους για πεντε μερες και χτυπιεται σαν αυτιστικος λες και ειδε την κορη του σε sextape με 20 μαυρους. Πως θα παιξουν οι παικτες με τετοια μιζερια; Εφιαλτες βλεπουν τα βραδια, κοιτανε κατω απτο κρεβατι μηπως κρυβεται ο μπαμπουλας γιωργος.
Οπως ειπε και ο απο πανω
Και αυτο το 1/2 με την προυποθεση να μην χασεις την ευρωλιγκα απο τον βαζελο αν συναντηθειτε.Ταμείο θα γινει στο τελος και προφανως ο μπαρτζωκας αν δεν παρει minimum 1/2 θα φύγει .
Ποσα να αντεξουμε οι γαυροι; Κανενας πανω απτην ομαδα. Να μπει βοηθος αμα θελει να τσακωνεται με ολους και να κανει τα αποδυτηρια μπουρδελο, να παρουμε εναν προπονητη με λιγοτερα ψυχολογικα γιατι η κατασταση αρχιζει και ξεφευγει.
sex volcano
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 33.393
- Κριτικές
- 207
- Like
- 67.123
- Πόντοι
- 48.917
Δίκαιη νίκη του βαζελος αλλά τα πουστραδερφια δεν ξέρουν να ντοπαρουμ παίκτες ....πρώτον αυτό με Λαρεντζάκη κ δεύτερον μετά την ήττα κ τα παράπονα για τη τελευταία φάση δεν έπρεπε να αφήσουν την ομάδα να δίνει χαιρετουρες στο φινάλε .. τούς βουτάς κ φεύγεις ....θανατιχοντας τους κ χτίζοντας μίσος ότι έκανε ο Σλούκας στον Λαρεντζάκη ...εψες ο λαρυ πηγε να δωσει το χερι στον δαρσινο να σηκωθει (και ο δαρσινος πολυ καλα εκανε και αρνηθηκε).........αν ηταν ο αντζας, θα ειχε κρεμασει τα παπάρια του στα μάτια του δαρσινου...
μετα το ματς, αγκαλια του βεζενκοφ με τον ναν λες και δεν εγινε τιποτα....ενω ο ναν ηταν φουλ προκλητικος σε ολο το ματς...
ο παπανικολαου (που ειναι και αρχηγος!!!!) πριν 1-2 χρονια εδινε συνεντευξη στο σανοδνα που βριζει ολη μερα τον μπαρτζωκα....
η καε πεταει χαρταετο για την δολοφονια χαρακτηρα του προπονητη σου απο τα σκουπιδια του σανοδνα...
.
ΥΓ είχα γράψει πριν ένα μήνα ότι ο ΟΣΦΠ πρέπει να αποφύγει στα χιαστί τον ΠΑΟ ή στον ημιτελικό.
Φαινόταν το πραμα από μακριά
Όλη η ουσία είναι τον.μαιο αλλά δεν ξέρω τι θα γίνει αν γυρίσει ο λεσορ
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.428
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.847
- Πόντοι
- 28.246
Συναντηθουμε δεν συναντηθουμε, αν χαθεί και φετος η ευρωλιγκα, δεν τον σωζει ουτε σκούπα αν κανει στους τελικους με τον βαζελο και παρει πρωταθλημα. Εκτος αν η θυρα 7 τον χαιδεψει παλι.Και αυτο το 1/2 με την προυποθεση να μην χασεις την ευρωλιγκα απο τον βαζελο αν συναντηθειτε
Mystery X
Μέγας
- Εγγρ.
- 2 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 4.589
- Κριτικές
- 4
- Like
- 10.540
- Πόντοι
- 3.506
Ακομη και σε αυτη την περίπτωση (δηλ να πάρει μονο πρωτάθλημα ) θα ειναι πολυ διαφορετικό το διαζυγιο. Στο 0/2 θα ακυρωθει και το μισο ροστερ. Που σημαινει του χρόνου παλι απο την αρχη.Συναντηθουμε δεν συναντηθουμε, αν χαθεί και φετος η ευρωλιγκα, δεν τον σωζει ουτε σκούπα αν κανει στους τελικους με τον βαζελο και παρει πρωταθλημα. Εκτος αν η θυρα 7 τον χαιδεψει παλι.
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.428
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.847
- Πόντοι
- 28.246
Οχι. Το ροστερ θα ακυρωθεί για οσους πρεπει να φύγουν. Ισως φύγουν παιδια του Μπαρτζωκα όπως ο Σακ ατακ, στενάχωρο αλλα...Ακομη και σε αυτη την περίπτωση (δηλ να πάρει μονο πρωτάθλημα ) θα ειναι πολυ διαφορετικό το διαζυγιο. Στο 0/2 θα ακυρωθει και το μισο ροστερ. Που σημαινει του χρόνου παλι απο την αρχη.
Αλλα ο βασικος κορμος θα μεινει.
Προσωπικά, και ευρωλιγκα και πρωταθλημα να παρει, εγω θα τον ξαποστελνα και παλι. Το παω δεν παω, το μπρος πισω το αντέχω. Την ξεροκεφαλια του Μπαρτζωκα και την ιδιοτροπια του, και το αυτος ειναι και κανενας δεν ειναι του Μπαρτζωκα, οχι.
Socrates009
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Νοε 2023
- Μηνύματα
- 550
- Like
- 4.598
- Πόντοι
- 446
Με Έβανς θα δυναμώσει η ομάδα, μην δίνετε σημασία στο τι γράφουν τα γιουσουφακια, ευρωπαϊκό και μετά πρωτάθλημα, μόνο Ολυμπιακός
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.687
- Like
- 57.411
- Πόντοι
- 12.756
Καλός ο φαλ χθες.ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΕΝΤΕΡ ΝΑ ΓΑΜΑΕΙ ΧΘΕΣ,μενσα και χασοβολη φαλ για λουτρινα στον παγκο.
baros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 84.909
- Κριτικές
- 31
- Like
- 15.859
- Πόντοι
- 7.265
εσθ στειλε ενα κιλο μπανανες στον τρυπα που βγηκε απο το λαγουμι του ,αλλα ζελες ετσι ειναι μια ετσι μια αλλιως.Καλός ο φαλ χθες.
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.687
- Like
- 57.411
- Πόντοι
- 12.756
Έστειλα doleεσθ στειλε ενα κιλο μπανανες στον τρυπα που βγηκε απο το λαγουμι του ,αλλα ζελες ετσι ειναι μια ετσι μια αλλιως.
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.428
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.847
- Πόντοι
- 28.246
Οπως τους συμφερει. Να, για παραδειγμα, τωρα δεν ασχολουνται με μπάλα. Την Πεμτηεσθ στειλε ενα κιλο μπανανες στον τρυπα που βγηκε απο το λαγουμι του ,αλλα ζελες ετσι ειναι μια ετσι μια αλλιως.
αν το ανατρέψουν θα βγουν και θα μιλανε για τον Παναθηναικο της Ευρωπης. Κατι θα βρουν να το κάνουν σημαία.
Κατσαρολι κατσαρολι το κύπελλο οπως το ελεγαν αλλα μια χαρα στην Βισση το πηγαν και γλεντησαν.
james tiberius kirk
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 4 Φεβ 2013
- Μηνύματα
- 5.506
- Κριτικές
- 5
- Like
- 9.116
- Πόντοι
- 2.356
Κι ο Λεσόρ να μην προλάβει, θα προλάβει ο Τούρκος.στο μπασκετ δυσκολα τα πραγματα τυποι...μετα το περσινο χουνέρι που ο πουστης ο βαζελος πηρε ευρωλιγκα και πρωταθλημα, η ομας βγαζει κομπλεξ απεναντι τους....
αλλα το μεγαλυτερο προβλημα ειναι οτι φαινεται πως ο μπαρτζωκας δεν κολλαει με αυτο το ροστερ....η ομας εχασε τους αυτοματισμους της και το εξωγηινο μπασκετ που επαιζε τα τελευταια χρονια...πλεον βασιζεται περισσοτερο στο τι θα κανει την μπαλα ο βεζενκοφ και ο φουρνιε (ο γαλλος δειχνει λακαμάς, αλλά ας ελπισουμε να βοηθησει στα κρισιμα ματς)....οπότε πρεπει ή το ροστερ να αλλαξει ή ο σκακιστης...
υγ : αποδειχτηκε οτι η μεταγραφη του μούλου του κυριου δαρσινού ήταν game changer.....αντιστοιχη της μεταγραφης του σπανουλη απο τους ακατανομαστους σε εμας....
υγ2 : αν ο λεσορ προλαβει το φαιναλ φορ της ευρωλιγκας, πρβλεπω δεύτερο χουνέρι απο τους μουνοαθλητικους....
![]()
Δεν έχει τόσο μεγάλη ζημιά.
james tiberius kirk
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 4 Φεβ 2013
- Μηνύματα
- 5.506
- Κριτικές
- 5
- Like
- 9.116
- Πόντοι
- 2.356
Το κατσαρόλι γίνεται δισκοπότηρο όταν νικάς τον Ολυμπιακό.Οπως τους συμφερει. Να, για παραδειγμα, τωρα δεν ασχολουνται με μπάλα. Την Πεμτη
αν το ανατρέψουν θα βγουν και θα μιλανε για τον Παναθηναικο της Ευρωπης. Κατι θα βρουν να το κάνουν σημαία.
Κατσαρολι κατσαρολι το κύπελλο οπως το ελεγαν αλλα μια χαρα στην Βισση το πηγαν και γλεντησαν.
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.428
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.847
- Πόντοι
- 28.246
Και οταν το χανεις απο αυτον τι ειναι;Το κατσαρόλι γίνεται δισκοπότηρο όταν νικάς τον Ολυμπιακό.
sex volcano
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 33.393
- Κριτικές
- 207
- Like
- 67.123
- Πόντοι
- 48.917
ΚατσαρολιΚαι οταν το χανεις απο αυτον τι ειναι;
White Othellos
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 3 Ιουν 2022
- Μηνύματα
- 1.798
- Κριτικές
- 9
- Like
- 7.576
- Πόντοι
- 2.036
james tiberius kirk
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 4 Φεβ 2013
- Μηνύματα
- 5.506
- Κριτικές
- 5
- Like
- 9.116
- Πόντοι
- 2.356
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 274
- Εμφανίσεις
- 13K
- Απαντήσεις
- 135
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 78
- Εμφανίσεις
- 31K
- Απαντήσεις
- 91
- Εμφανίσεις
- 35K
