james034
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 24 Σεπ 2007
- Μηνύματα
- 8.641
- Κριτικές
- 24
- Like
- 46.254
- Πόντοι
- 14.095
Συμφωνώ! Πέτρου σεφ τεράστια μαλακια που έφυγε! Είναι ο μόνος στην Ευρώπη ισως, που μπορεί να παίξει άνετα-καλά κ στο 4 κ στο 5!Μα δεν αναμενοταν.Η μαλλον αναμενοταν αλλα μονο απο τον κοσμο!Νομιζω επρεπε να κρατουσαμε Πετρουσεβ η Μπλακ!
Για τον Μπλακ δεν ξέρω, ο Μπολομπόι όμως…ποτέ δεν κατάλαβα γιατί έφυγε!!!


