Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 45 άτομα (0 μέλη και 45 επισκέπτες)

james034

Ανώτατος
Εγγρ.
24 Σεπ 2007
Μηνύματα
8.641
Κριτικές
24
Like
46.254
Πόντοι
14.095
Μα δεν αναμενοταν.Η μαλλον αναμενοταν αλλα μονο απο τον κοσμο!Νομιζω επρεπε να κρατουσαμε Πετρουσεβ η Μπλακ!
Συμφωνώ! Πέτρου σεφ τεράστια μαλακια που έφυγε! Είναι ο μόνος στην Ευρώπη ισως, που μπορεί να παίξει άνετα-καλά κ στο 4 κ στο 5!

Για τον Μπλακ δεν ξέρω, ο Μπολομπόι όμως…ποτέ δεν κατάλαβα γιατί έφυγε!!!
 

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.974
Πόντοι
6.056
Συμφωνώ! Πέτρου σεφ τεράστια μαλακια που έφυγε! Είναι ο μόνος στην Ευρώπη ισως, που μπορεί να παίξει άνετα-καλά κ στο 4 κ στο 5!

Για τον Μπλακ δεν ξέρω, ο Μπολομπόι όμως…ποτέ δεν κατάλαβα γιατί έφυγε!!!

Πετρουσεφ ήθελε να φύγει
 

SpermCountry

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Δεκ 2016
Μηνύματα
6.198
Κριτικές
20
Like
28.327
Πόντοι
6.246
Συμφωνώ! Πέτρου σεφ τεράστια μαλακια που έφυγε! Είναι ο μόνος στην Ευρώπη ισως, που μπορεί να παίξει άνετα-καλά κ στο 4 κ στο 5!

Για τον Μπλακ δεν ξέρω, ο Μπολομπόι όμως…ποτέ δεν κατάλαβα γιατί έφυγε!!!
Εγω δεν καταλαβα του Πετρουσεβ κ εν τω μεταξυ αποδειχτηκε οτι θα παιζε!Μπολομποι εχεις δικαιο,απορουσα οταν εγραφαν εναντιον του η οταν ο κοσμος δεν τον εκτιμουσε.Πιστευω οταν ανεβαινε τον εριχναν ειτε με το κλιμα ειτε απο το προπονητικο!Μηπως ηταν αντιπαθης εκ των εσω κ δε το ξεραμε,ποτε μη λες ποτε οσο ησυχος κι αν φαινοταν.Εμενα οχ με χαλασε η επιστροφη Ντορσει αλλα κ Γκος ασχετα που ο Γκος μας σωζει με τα σκαμπανεβασματα του ομως.Εχω τρελη περιεργεια για Κιναν αλλα προτιμω να μην ξαναφερνουμε ιδιους ειδικα οταν δε θυμομαστε ιδιαιτερως οπως Βεζενκοφ που λες οκ ο Σασα ειναι.Φανταζεσαι να ταν χωμα?Γτ κανει μαλακιες ωρες ωρες αλλα ειναι περιορισμενες εκτος απο μερικες απιστευτες μαλακιες!Κ ΜακΣικ τον παω απ την αρχη,δε θελω να φυγει οσο κ αν προσπαθησαν να τον "παρατησουν".Τα ιδια κ με Κανααν.Αυτα μας κουρασαν ενω θα χαμε ομαδαρες σταθερα ισως κ για 5ετια ως να αποσυρονται ηλικιακα.Καλα για μικρους δε λεω καν,μια τους παιρνουμε δυο τους γραφουμε.Λαρι θελω να φυγει οσο κ αν φαινεται να βοηθα.Κ με Σλουκα δε χαλαστηκα γτ το χε παραγαμησει κ μονο που σκεφτοταν να την κανει μετα τον ντορο που γινε να ερθει.Καλυτερα στυλ Μακσικ,ερχονται γουσταρουν μενουν χωρις μα μου.Λαρκιν θα γουσταρα στον Ολυμπιακο.
 

james034

Ανώτατος
Εγγρ.
24 Σεπ 2007
Μηνύματα
8.641
Κριτικές
24
Like
46.254
Πόντοι
14.095
Πετρουσεφ ήθελε να φύγει
Ισχύει, αλλά αν του έδινε ρόλο ο κόουτς Μπαρτζώκας, πιθανόν να μην έφευγε! Οταν του λέει είσαι πίσω από Βεζένκοφ κ Πίτερς στο ροτέισον…λογικό να θέλει να φύγει!
Μιλάμε για αθλητή που γύρισε απτό ΝΒΑ, Σέρβο, με μεγάλο ταλέντο, σερβική τεχνική και έναν εγωισμό… Δεν είναι ο Κασσελάκης να του συμπεριφέρεσαι έτσι!!

Θες να σου πω πόσοι αθλητές έφυγαν από τον Ολυμπιακό κ έκαναν καριέρα στον Βαζελο…ή πόσοι μας γλίστρησαν μέσα απτά χέρια μας και πήγαν στον Βάζελο; Τους θυμάσαι; Μήπως ξέρεις κ γιατί; Γιατί τους απαξιώναμε… είτε με τα λεφτά που τους προσφέραμε, είτε με τον ρόλο που τους έδινε ο εκάστοτε προπονητής! Γιατί είμαστε της φιλοσοφίας «ο θρύλος πάνω απ’ολους»… Μόνο που τις ομαδάρες τις κάνουν οι παιχταράδες…

Τεσπα…κουβέντα να γίνεται! Δεν τελειώνει ποτέ!
 

SpermCountry

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Δεκ 2016
Μηνύματα
6.198
Κριτικές
20
Like
28.327
Πόντοι
6.246
Ισχύει, αλλά αν του έδινε ρόλο ο κόουτς Μπαρτζώκας, πιθανόν να μην έφευγε! Οταν του λέει είσαι πίσω από Βεζένκοφ κ Πίτερς στο ροτέισον…λογικό να θέλει να φύγει!
Μιλάμε για αθλητή που γύρισε απτό ΝΒΑ, Σέρβο, με μεγάλο ταλέντο, σερβική τεχνική και έναν εγωισμό… Δεν είναι ο Κασσελάκης να του συμπεριφέρεσαι έτσι!!

Θες να σου πω πόσοι αθλητές έφυγαν από τον Ολυμπιακό κ έκαναν καριέρα στον Βαζελο…ή πόσοι μας γλίστρησαν μέσα απτά χέρια μας και πήγαν στον Βάζελο; Τους θυμάσαι; Μήπως ξέρεις κ γιατί; Γιατί τους απαξιώναμε… είτε με τα λεφτά που τους προσφέραμε, είτε με τον ρόλο που τους έδινε ο εκάστοτε προπονητής! Γιατί είμαστε της φιλοσοφίας «ο θρύλος πάνω απ’ολους»… Μόνο που τις ομαδάρες τις κάνουν οι παιχταράδες…

Τεσπα…κουβέντα να γίνεται! Δεν τελειώνει ποτέ!
Τα ιδια κ ποδοσφαιρικα,καψιμο παικτων που πιθανως θα απεδιδαν
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
re μπας και ειδατε πουθενα τα λαγουδακια? :coffee:
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.113
Κριτικές
174
Like
119.058
Πόντοι
46.423
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
Κρύβονται τώρα. Μόλις κάνουν καμιά καλή νίκη θα βγουν από την κρυψώνα τους να την κάνουν σημαία.
ειναι ασχολιαστοι οι τυποι,αλλα τι να περιμενεις απο τυπους που εχουν ειδωλλα εναν πρεζακια εναν γατο και εναν παιδακι. :coffee:
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.259
Κριτικές
47
Like
17.803
Πόντοι
13.116
Ισχύει, αλλά αν του έδινε ρόλο ο κόουτς Μπαρτζώκας, πιθανόν να μην έφευγε! Οταν του λέει είσαι πίσω από Βεζένκοφ κ Πίτερς στο ροτέισον…λογικό να θέλει να φύγει!
Μιλάμε για αθλητή που γύρισε απτό ΝΒΑ, Σέρβο, με μεγάλο ταλέντο, σερβική τεχνική και έναν εγωισμό… Δεν είναι ο Κασσελάκης να του συμπεριφέρεσαι έτσι!!

Θες να σου πω πόσοι αθλητές έφυγαν από τον Ολυμπιακό κ έκαναν καριέρα στον Βαζελο…ή πόσοι μας γλίστρησαν μέσα απτά χέρια μας και πήγαν στον Βάζελο; Τους θυμάσαι; Μήπως ξέρεις κ γιατί; Γιατί τους απαξιώναμε… είτε με τα λεφτά που τους προσφέραμε, είτε με τον ρόλο που τους έδινε ο εκάστοτε προπονητής! Γιατί είμαστε της φιλοσοφίας «ο θρύλος πάνω απ’ολους»… Μόνο που τις ομαδάρες τις κάνουν οι παιχταράδες…

Τεσπα…κουβέντα να γίνεται! Δεν τελειώνει ποτέ!
Κι εγω τον ηθελα... Γρηγορα ποδια, καλο σουτ, μπασκετικο IQ... Και τωρα δεν θα τρεχαμε με Μενσα... Αλλα δεν ηθελε... Ελπιζω του χρονου να γυρισει κ να μεινει.....
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.699
Like
57.456
Πόντοι
12.756
Κι εγω τον ηθελα... Γρηγορα ποδια, καλο σουτ, μπασκετικο IQ... Και τωρα δεν θα τρεχαμε με Μενσα... Αλλα δεν ηθελε... Ελπιζω του χρονου να γυρισει κ να μεινει.....
Παπάδες κάνει ερυθρο
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.113
Κριτικές
174
Like
119.058
Πόντοι
46.423

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.506
Κριτικές
5
Like
9.116
Πόντοι
2.356
Καλησπέρα τύποι, μπορεί κάποιος να μου πει τι ώρα θα ξεκινήσει τις χριστοπαναγιες ο κόουτς Μπαρτζώκας αύριο;
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom