baros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 84.911
- Κριτικές
- 31
- Like
- 15.861
- Πόντοι
- 7.265
θα πω μονο την τελευταια φραση και συνπληρωστε μαζι μουγια πες ρε βαρο...σαββατο ειναι
ΒΑΖΕΛΑ ΠΟΥΣΤΑΡΑ.

θα πω μονο την τελευταια φραση και συνπληρωστε μαζι μουγια πες ρε βαρο...σαββατο ειναι

οχι ρε ....καπου ακουσα ενα καλο καινουργιο...νομιζω ακουγοταν πισω απο την ωρα που εδινε συνεντευξη ο μουζαθα πω μονο την τελευταια φραση και συνπληρωστε μαζι μου
ΒΑΖΕΛΑ ΠΟΥΣΤΑΡΑ.![]()
την βαζελα την εχει μεσα?οχι ρε ....καπου ακουσα ενα καλο καινουργιο...νομιζω ακουγοταν πισω απο την ωρα που εδινε συνεντευξη ο μουζα
μην βαζετε τετοια θα κλαψουν οι πουθεναδες.ενωμενοι....ανικητοι
αδελφια ζειτε ....
![]()

Του βαζελα του πουσταραθα πω μονο την τελευταια φραση και συνπληρωστε μαζι μου
ΒΑΖΕΛΑ ΠΟΥΣΤΑΡΑ.![]()
δεν λεω αυτο ρε μαλακες....ηταν ενα ωραιο,εντεχνο...Του βαζελα του πουσταρα
Του εσκισες τον κωλο
Μουζακιτη αληταρα.
Εισαι η πουτανα μας για χρονια 100οχι ρε ....καπου ακουσα ενα καλο καινουργιο...νομιζω ακουγοταν πισω απο την ωρα που εδινε συνεντευξη ο μουζα
Δεκαρα δεν δινουμε, αδερφε. Να καθαρισουν.Παντως ρε σεις δεν ειναι σωστο αυτο που κανετε.... Μπαινετε ολοι μαζι για κατουρημα στο νημα των ακατανομαστων κ μετα δεν μπορει να μπει κανεις χωρις να πιασει τη μυτη του. Βρωμαει κ ζεχνει!!
Τυπε εγώ μέχρι το ρέμα στους κορμορανους πήγαΠαντως ρε σεις δεν ειναι σωστο αυτο που κανετε.... Μπαινετε ολοι μαζι για κατουρημα στο νημα των ακατανομαστων κ μετα δεν μπορει να μπει κανεις χωρις να πιασει τη μυτη του. Βρωμαει κ ζεχνει!!