nickpie2008
Μέγας
- Εγγρ.
- 15 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 12.414
- Like
- 11.459
- Πόντοι
- 3.656
O μουνης ο Ζελσον Μάρτινς δεν έδωσε το χέρι στον παππού ή δεν είδα καλά?
Νικολακόπουλος
Η ομαδα κουρασμένη ήθελε φρεσκατισμα που δεν έγινε
Ο Ελ Καμπί δεν είναι στα καλύτερά του
Ο Νέλσον επί 80 λεπτα τριπλές γύρω απ' τον εαυτό του και τη μπάλα πίσω....

Άσε μας ρε μαλακά Νικολακοπουλε μετά Χριστόν προφήτηΝικολακόπουλος
Η ομαδα κουρασμένη ήθελε φρεσκατισμα που δεν έγινε
Ο Ελ Καμπί δεν είναι στα καλύτερά του
Ο Νέλσον επί 80 λεπτα τριπλές γύρω απ' τον εαυτό του και τη μπάλα πίσω....
Άσε μας ρε μαλακά Νικολακοπουλε μετά Χριστόν προφήτη
Ξαφνικά έχει αρχίσει τα υπονοούμενα για τον Μεντιλιμπαρ και δεν του αρέσουν οι παίκτες που εκβίαζε και λιβανιζε

Τυπε με ομάδες που παίζουν ταμπούρι 90 λεπτά με πεσιματα κάτω που κόβουν το Ρυθμό, θες μισό γκολΤι να λέμε τώρα.
Τα έχουμε πει χίλιες φορές.
Ένα έργο που επαναλαμβάνεται καταντάει το λιγότερο κουραστικό.
Οι μέσο επιθετικοί μας δεν σκοράρουν με τίποτα.
Εξτρέμ δεν έχουμε να μπουν στη περιοχή να σκάσουν 2 κλειστές ντρίμπλες έστω να πάρουμε ένα πέναλτι.
Μας έχουν πάρει χαμπάρι.
Νέλσον έτσι είναι δυστυχώς τη μπάλα γύρω γυρω και τελική επιλογή μηδένΝέλσον πολύ φλιαρος, κατοχή μπάλας, καμμία ουσία
Τουλάχιστον ο Βελντε είχε 2-3 τελικες

Άρχισαν την κλαψα για ένα πέναλντι λέει οι βαζελοι