Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 72 άτομα (0 μέλη και 72 επισκέπτες)

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
O μουνης ο Ζελσον Μάρτινς δεν έδωσε το χέρι στον παππού ή δεν είδα καλά?
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.126
Κριτικές
16
Like
19.150
Πόντοι
9.345
Νικολακόπουλος

Η ομαδα κουρασμένη ήθελε φρεσκατισμα που δεν έγινε

Ο Ελ Καμπί δεν είναι στα καλύτερά του

Ο Νέλσον επί 80 λεπτα τριπλές γύρω απ' τον εαυτό του και τη μπάλα πίσω....
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.718
Πόντοι
5.006
Νικολακόπουλος

Η ομαδα κουρασμένη ήθελε φρεσκατισμα που δεν έγινε

Ο Ελ Καμπί δεν είναι στα καλύτερά του

Ο Νέλσον επί 80 λεπτα τριπλές γύρω απ' τον εαυτό του και τη μπάλα πίσω....

ναι αλλα κερδισαμε τον βαζελο τυπε...:confused:
οταν σε ενα μηνα εχεις δωσει 15 ματς και επιλεγεις να βαλεις τους βασικους σου στο πιο αδιαφορο ματς της χρονιας, τοτε καλα να παθεις...
τουλαχιστον σπασαμε το σερι του βαζελου, ξεφτυλισαμε το σανοδνα και χαρηκαν οι μπουφοι συνοπαδοι μας...:headbang:
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.125
Κριτικές
174
Like
119.229
Πόντοι
46.423
Τι να λέμε τώρα.

Τα έχουμε πει χίλιες φορές.

Ένα έργο που επαναλαμβάνεται καταντάει το λιγότερο κουραστικό.

Οι μέσο επιθετικοί μας δεν σκοράρουν με τίποτα.

Εξτρέμ δεν έχουμε να μπουν στη περιοχή να σκάσουν 2 κλειστές ντρίμπλες έστω να πάρουμε ένα πέναλτι.

Μας έχουν πάρει χαμπάρι.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.469
Κριτικές
42
Like
49.882
Πόντοι
28.246
Ο Γιαρεμτσουκ καλύτερος είναι ως αλλαγή παρα ως βασικός. Πρέπει να τον βάζει νωρίτερα ο παππούς μέσα. Και γενικά πολύ κρατάει και όχι μόνο απόψε τον Ζέλσον μέσα στον αγώνα. Πολύ φλύαρος ο μοϊκανας.

Ο Βελντε έχει πιάσει επιτέλους τι θέλει ο προπονητής του να κάνει και προσφέρει περισσότερα.
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Νικολακόπουλος

Η ομαδα κουρασμένη ήθελε φρεσκατισμα που δεν έγινε

Ο Ελ Καμπί δεν είναι στα καλύτερά του

Ο Νέλσον επί 80 λεπτα τριπλές γύρω απ' τον εαυτό του και τη μπάλα πίσω....
Άσε μας ρε μαλακά Νικολακοπουλε μετά Χριστόν προφήτη
Ξαφνικά έχει αρχίσει τα υπονοούμενα για τον Μεντιλιμπαρ και δεν του αρέσουν οι παίκτες που εκβίαζε και λιβανιζε
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Θα βάλει ένας το Var για τον Ζελσον στην αλλαγή?
Δεν μπορεί ο πιο ευνοημένος παίκτης του προπονητή να κάνει μαγκιες ημαρτον
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Επίσης τον Γιαρμετσουκ που τον έβριζε έχει δείξει πως με 10λεπτα είναι πάντα μέσα στις φάσεις
Δεν λέω πως είναι ο παικταράς αλλά αυτό δεν μπορεί να είναι τυχαίο
Επίσης άμα είναι μάγκας όπως το παίζει ξαφνικά που είναι η κριτική για Μπετανκορ????
Προφανώς για τον Μπετανκορ θα έβαλε όρο για καλοκαίρι η ομάδα του αλλά είναι ξεκάθαρο πως αν είχε προτεραιότητα κάτι θα ήταν του Μπετανκορ πάρα η κατάληξη του Παλμα
 

White Othellos

Σεβαστός
Εγγρ.
3 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.798
Κριτικές
9
Like
7.576
Πόντοι
2.036
Η ομάδα έπαιξε ,έτρεξε ,προσπάθησε παρόλα τα συνεχόμενα παιχνίδια .Είχε απενάντι της την ευχάριστη έκπληξη του πρωταθλήματος εως τώρα .Προσωπικά είμαι ικανοποιημένος απο την θέληση που υπήρξε ,παρά την βαθμολογική απώλεια .Πάμε για το επόμενο ,,,,
 

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.975
Πόντοι
6.056
Άσε μας ρε μαλακά Νικολακοπουλε μετά Χριστόν προφήτη
Ξαφνικά έχει αρχίσει τα υπονοούμενα για τον Μεντιλιμπαρ και δεν του αρέσουν οι παίκτες που εκβίαζε και λιβανιζε

Πρώτη φορά που σε γκέλα δεν είπε λέξη για τη διαιτησία :tooth:
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.126
Κριτικές
16
Like
19.150
Πόντοι
9.345
Τι να λέμε τώρα.

Τα έχουμε πει χίλιες φορές.

Ένα έργο που επαναλαμβάνεται καταντάει το λιγότερο κουραστικό.

Οι μέσο επιθετικοί μας δεν σκοράρουν με τίποτα.

Εξτρέμ δεν έχουμε να μπουν στη περιοχή να σκάσουν 2 κλειστές ντρίμπλες έστω να πάρουμε ένα πέναλτι.

Μας έχουν πάρει χαμπάρι.
Τυπε με ομάδες που παίζουν ταμπούρι 90 λεπτά με πεσιματα κάτω που κόβουν το Ρυθμό, θες μισό γκολ

Το μεγάλο λάθος ήταν που το φάγαμε...
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.126
Κριτικές
16
Like
19.150
Πόντοι
9.345
Νέλσον πολύ φλιαρος, κατοχή μπάλας, καμμία ουσία
Τουλάχιστον ο Βελντε είχε 2-3 τελικες
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Νέλσον πολύ φλιαρος, κατοχή μπάλας, καμμία ουσία
Τουλάχιστον ο Βελντε είχε 2-3 τελικες
Νέλσον έτσι είναι δυστυχώς τη μπάλα γύρω γυρω και τελική επιλογή μηδέν
Απλά στην ανυπαρξία των πάντων των έχουμε κάνει Θεό
Εντάξει δεν είναι αμπαλος αλλά σε ματς τσμπουρια δηλαδή 3 στα 4 παιχνίδια θες παίκτες να τρυπανε το ταμπούρι
Δεν είναι δυνατόν ο Κοστινια και ο Παλμα να βγάλουν καλύτερες σεντρες στο μεταξυ
 
  • Like
Αντιδράσεις: geoMan
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.262
Κριτικές
47
Like
17.806
Πόντοι
13.116
Κουρασμενη η ομαδα, θελει λιγο να ηρεμησουμε το Φλεβαρη γιατι απο τον Μαρτη κ μετα, αρχιζει το χεβυ μεταλ....λογικα ο Μαρτινς θα αρχισει να ζεσταινει τον παγκο οταν βρει ρυθμο ο Παλμας. Πολυ φιοριτουρα κ οταν φτανει στο τερμα τα κανει σαλατα. Συμφωνω για Γιαρεμτσουκ, να μπαινει νωριτερα, και Βελντε αρχιζει να βρισκει τον εαυτο του.
Καλοι ημασταν ας χασαμε βαθμο. Στα πλεη οφ θα παιζουμε με τα βαζελοχανουμα κ τους μπουγατσαδες, δεν μας τρομαζει τιποτα. Στο χερι μας ειναι. :hi:
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.126
Κριτικές
16
Like
19.150
Πόντοι
9.345
Άρχισαν την κλαψα για ένα πέναλντι λέει οι βαζελοι
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.126
Κριτικές
16
Like
19.150
Πόντοι
9.345
οι 2 ομαδες που επαιξαν μεταξυ τους κυπελλο γκελαραν :embarrased:

συμπερασμα
επρεπε να κανει μεγαλυτερο ροτεσιον ο παππους :confused:
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.718
Πόντοι
5.006
διεκδικητής πρωταθληματος....:coffee:
GjRsZZ-WAAAjaGD
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom