Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 66 άτομα (0 μέλη και 66 επισκέπτες)

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
θα πω μονο την τελευταια φραση και συνπληρωστε μαζι μου
ΒΑΖΕΛΑ ΠΟΥΣΤΑΡΑ. :coffee:
οχι ρε ....καπου ακουσα ενα καλο καινουργιο...νομιζω ακουγοταν πισω απο την ωρα που εδινε συνεντευξη ο μουζα
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
ενωμενοι....ανικητοι
αδελφια ζειτε ....
475743216_1578119056200797_1586783134975829917_n.jpg
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.519
Κριτικές
42
Like
49.984
Πόντοι
28.246

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.519
Κριτικές
42
Like
49.984
Πόντοι
28.246
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.263
Κριτικές
47
Like
17.806
Πόντοι
13.116
Παντως ρε σεις δεν ειναι σωστο αυτο που κανετε.... Μπαινετε ολοι μαζι για κατουρημα στο νημα των ακατανομαστων κ μετα δεν μπορει να μπει κανεις χωρις να πιασει τη μυτη του. Βρωμαει κ ζεχνει!!
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.519
Κριτικές
42
Like
49.984
Πόντοι
28.246
Παντως ρε σεις δεν ειναι σωστο αυτο που κανετε.... Μπαινετε ολοι μαζι για κατουρημα στο νημα των ακατανομαστων κ μετα δεν μπορει να μπει κανεις χωρις να πιασει τη μυτη του. Βρωμαει κ ζεχνει!!
Δεκαρα δεν δινουμε, αδερφε. Να καθαρισουν.
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Παντως ρε σεις δεν ειναι σωστο αυτο που κανετε.... Μπαινετε ολοι μαζι για κατουρημα στο νημα των ακατανομαστων κ μετα δεν μπορει να μπει κανεις χωρις να πιασει τη μυτη του. Βρωμαει κ ζεχνει!!
Τυπε εγώ μέχρι το ρέμα στους κορμορανους πήγα :confused:
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
Μαρτίνς πολλές τριπλές ουσία μηδέν, οι άλλοι ταμπούρι όλοι πίσω..
καλά ξεμπερδεματα ...
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.139
Κριτικές
174
Like
119.256
Πόντοι
46.423
Μία απο τα ίδια.

:confused:

Να δω ποιός θα μας ξελασπώσει σήμερα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom