Manimal
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 9 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 26.204
- Κριτικές
- 7
- Like
- 51.174
- Πόντοι
- 16.411
ΤΕΤΟΙΟ ΓΑΜΗΣΙ ΘΕΛΑΝΕ ΟΙ ΚΑΡΙΟΛΕΣ.![]()
ΤΕΤΟΙΟ ΓΑΜΗΣΙ ΘΕΛΑΝΕ ΟΙ ΚΑΡΙΟΛΕΣ.![]()
Δεν παίζει αυτό που λες. Δεν είναι κάθε μέρα του Αϊ Γιαννιού. Με την όρεξη θα μείνουν να ξέρεις. Δε θα΄χει πάλι Ντιφαλά και Μπελόσεβιτς όπως πέρσι να τους περάσουν νταηλίκιΣτο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό
Κάτσε μη δεις πάλι τουρκαλά και Σλούκα να το σηκώνουν
Στο s(κατο)dna έχουν ξεκινήσει την κλαψα οτι χασανε καλπικα.
![]()
Δεν παίζει αυτό που λες. Δεν είναι κάθε μέρα του Αϊ Γιαννιού. Με την όρεξη θα μείνουν να ξέρεις. Δε θα΄χει πάλι Ντιφαλά και Μπελόσεβιτς όπως πέρσι να τους περάσουν νταηλίκι
Αυτό ακριβώς θα γίνει. Αλλά στα παπάρια μας.Το θέμα είναι στον ημιτελικό του f4,ο Βεζενκοφ κι ο Φουρνιές να μην σπάσουν τα καλάθια.Ένα κωλοματς κρίνει τη χρονιά,και το επόμενο ο τελικός.
Μην αγχώνεσαι το΄χουμε φέτος!!! Το 4ο στη συλλογή μας!!! Τώρα αν διαψευστώ στην πρόβλεψή μου όλοι κάνουμε λάθηΤο θέμα είναι στον ημιτελικό του f4,ο Βεζενκοφ κι ο Φουρνιές να μην σπάσουν τα καλάθια.Ένα κωλοματς κρίνει τη χρονιά,και το επόμενο ο τελικός.
Φέρτε την Ρεάλ στα πλέι οφ. Να τελειώσει...!Θα έχουμε να διαλέξουμε με ήττα από Μπασκονια μεταξύ Ρεαλ και Βιλερμπαν και ο δικός μας θα αρχίσει τις μαλακιες
Θα ψοφήσουν να περάσουν και στον ημιτελικό με τον τίτλο του φαβορί θα βαράνε τα περιστέρια
Xαλάρωσε λίγο...όχι μόνο να δυναμώσει το σώμα του αλλά και να παίρνει περισσότερες πρωτοβουλίες στον χώρο του κέντρου μιας και "βλέπει" γήπεδο, είναι γρήγορος στη σκέψη και έχει όλη την βασική πρώτη ύλη για να γίνει πολύ καλός πραγματικά και στο επιθετικό κάθετο παίξιμο με την μπάλα....πρέπει να βελτιώσει πολύ την ταχύτητά του και να απειλεί απέξω με σούτ όπου η μπάλα δεν θα είναι στον αέρα από κόντρα όπως του ήρθε σήμερα....αλλά από δική του πρωτοβουλία με ξερό δυνατό σούτ. Δεν ξέρω αν μπορεί να το φτιάξει αυτό....θέλει δουλειά πολύ και ταλέντο για να τα πετύχεις όλα αυτά....όπως και να έχει όμως είναι όντως "εργοστασιακός" ως προς τις θέσεις που παίρνει στο γήπεδο παρα το πολύ νεαρό της ηλικίας του και δεν πανικοβάλλεται κάτι που μου αρέσει πολύ και δείχνει παίκτη με εμπιστοσύνη στον εαυτό του και ποδοσφαιρικό εγωισμό.Τωρα μετα απο ψυχραιμη αναλυση εχω να πω οτι ο Μουζα ειναι σα να βγηκε απο εργοστασιο. Δεν εχει να διδαχτει απολυτως τιποτα. Μονο να δυναμωσει το σωμα του. RESPECT.![]()
Αυτος επειδη νομιζω εχει κατι απο Καστιγιο μεσα του, θα μπει του χρονου..... Του κανει ειδικη προετοιμασια ο παππους.... Μπινελικια, καψωνια κλπ...Φαντάζεσαι να ξεφυγει δυο τρεις βαθμους απο αεκ και βαζελο και να ριξει μεσα και Παπακανελλο;
Αν τα ειχε ολα αυτα ηδη στα 17, θα κοστιζε 80 εκατομυρια κ θα επαιζε στη Μπαρτσα.... Στα 19 θα κοστιζει τοσο.. Λιγο υπομονη κ γερο να ειναι το παιδακι να το καμαρωνουμε ολοι μας...Xαλάρωσε λίγο...όχι μόνο να δυναμώσει το σώμα του αλλά και να παίρνει περισσότερες πρωτοβουλίες στον χώρο του κέντρου μιας και "βλέπει" γήπεδο, είναι γρήγορος στη σκέψη και έχει όλη την βασική πρώτη ύλη για να γίνει πολύ καλός πραγματικά και στο επιθετικό κάθετο παίξιμο με την μπάλα....πρέπει να βελτιώσει πολύ την ταχύτητά του και να απειλεί απέξω με σούτ όπου η μπάλα δεν θα είναι στον αέρα από κόντρα όπως του ήρθε σήμερα....αλλά από δική του πρωτοβουλία με ξερό δυνατό σούτ. Δεν ξέρω αν μπορεί να το φτιάξει αυτό....θέλει δουλειά πολύ και ταλέντο για να τα πετύχεις όλα αυτά....όπως και να έχει όμως είναι όντως "εργοστασιακός" ως προς τις θέσεις που παίρνει στο γήπεδο παρα το πολύ νεαρό της ηλικίας του και δεν πανικοβάλλεται κάτι που μου αρέσει πολύ και δείχνει παίκτη με εμπιστοσύνη στον εαυτό του και ποδοσφαιρικό εγωισμό.
Καμια σχεση με τον Νερι. Ο Νερι εβγαζε πολυ τσαμπουκά και εξω αγωνιστικο.Αυτος επειδη νομιζω εχει κστι απο Καστιγιο μεσα του, θα μμπει του χρονου..... Του κανει ειδικη προετοιμασια ο παππους.... Μπινελικια, καψωνια κλπ...![]()
Εννοω επειδη εινσι ντριμπλαδορος κ τρεχει σαν αλογο θα τους σπαει τον μπουτσο κ θα τρω κλωτσιδι συνεχεια..... Πρεπει να μαθει να αντεχει το παλικαρι μας..... Μετα θα αρχισει το σοου.....Καμια σχεση με τον Νερι. Ο Νερι εβγαζε πολυ τσαμπουκά και εξω αγωνιστικο.

Δεν ξερω γιατι δεν τον εχει παιξει περισσοτερο και τον Πνευμονιδη καθολου.Εννοω επειδη εινσι ντριμπλαδορος κ τρεχει σαν αλογο θα τους σπαει τον μπουτσο κ θα τρω κλωτσιδι συνεχεια..... Πρεπει να μαθει να αντεχει το παλικαρι μας..... Μετα θα αρχισει το σοου.....![]()