You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
ανετα και εχει φαει πολυ πουστριλικη απο εμας εδω....ειναι παιχτουραΓκος MVP
baros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 84.911
- Κριτικές
- 31
- Like
- 15.861
- Πόντοι
- 7.265
ειναι καλος τελευταια μην ειμαι αδικος.Γκος MVP
Annapurna
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 7 Μαΐ 2020
- Μηνύματα
- 32.149
- Κριτικές
- 174
- Like
- 119.301
- Πόντοι
- 46.423
Ρε παίδες αυτόν που παραθέτω καταλαβαίνει κανείς τί γράφει;
Άστο πάνω μου ...
Manimal
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 9 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 26.204
- Κριτικές
- 7
- Like
- 51.174
- Πόντοι
- 16.411
Γιατί κάνει μαλακίες ολκής,αλλά όταν είναι σοβαρός είναι εκτελεστής-ορχήστραανετα και εχει φαει πολυ πουστριλικη απο εμας εδω....ειναι παιχτουρα
nickpie2008
Μέγας
- Εγγρ.
- 15 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 12.414
- Like
- 11.460
- Πόντοι
- 3.656
1
Η ομάδα είναι πολύ σκληρή ακαταβλητη και με φοβερή φυσική κατάσταση.Θα πνίξει τον αντίπαλο μέχρι τέλους.
2
Μπιανκον παίκτης από τα σπλάχνα της Θύρας 7 λες και πήγαινε στο 1ο Λυκείο στα Ταμπουρια.Ειναι συνεχώς στις στημένες φάσεις πρωταγωνιστής
3
Ζελσον κουβαλάει μπάλα οκ αλλά δυστυχώς οι τελικές μεταβίβασεις ή προσπάθειες δεν είναι επιπέδου μεγάλου παίκτη
4
Στα πιτσιρίκια δεν παίρνεις μπάλα ούτε με σφαίρες
5
Ο ερχομός του Ορτα δεν είναι ότι πήραμε τον τεράστιο παικταρά είναι πως πήραμε παίκτη εκεί που πρέπει και κυρίως να ενισχύσει το παιχνίδι πιο μπροστά του Τσικινιο.
6
Όποιος Βαράει πέναλτι για να το βγάλει στο ινταγραμ σε παγκόσμιο επίπεδο πρέπει να πληρώνει 500.000 πρόστιμο. Τραγική εκτέλεση είναι το 3ο που χάνει ο αρχισκορερ μας αλλά πρέπει να αλλάξει ο εκτελεστής καλώς ή κακώς
7
Μεντιλιμπαρ κλείνει ένα χρόνο. Τι Λόττο ήταν αυτό που πιάσαμε αντε βρες
Bonus
Βαγιανιδης σοβαρός καλός παίκτης
Ιωαννιδης υπερτιμημένος φουλ για κάναν Πανιώνιο και καμμια Προοδευτική τον θες?
Συγκρίνεται ο Κωστουλας ή ο Μουζακιτης με αυτόν???
Η ομάδα είναι πολύ σκληρή ακαταβλητη και με φοβερή φυσική κατάσταση.Θα πνίξει τον αντίπαλο μέχρι τέλους.
2
Μπιανκον παίκτης από τα σπλάχνα της Θύρας 7 λες και πήγαινε στο 1ο Λυκείο στα Ταμπουρια.Ειναι συνεχώς στις στημένες φάσεις πρωταγωνιστής
3
Ζελσον κουβαλάει μπάλα οκ αλλά δυστυχώς οι τελικές μεταβίβασεις ή προσπάθειες δεν είναι επιπέδου μεγάλου παίκτη
4
Στα πιτσιρίκια δεν παίρνεις μπάλα ούτε με σφαίρες
5
Ο ερχομός του Ορτα δεν είναι ότι πήραμε τον τεράστιο παικταρά είναι πως πήραμε παίκτη εκεί που πρέπει και κυρίως να ενισχύσει το παιχνίδι πιο μπροστά του Τσικινιο.
6
Όποιος Βαράει πέναλτι για να το βγάλει στο ινταγραμ σε παγκόσμιο επίπεδο πρέπει να πληρώνει 500.000 πρόστιμο. Τραγική εκτέλεση είναι το 3ο που χάνει ο αρχισκορερ μας αλλά πρέπει να αλλάξει ο εκτελεστής καλώς ή κακώς
7
Μεντιλιμπαρ κλείνει ένα χρόνο. Τι Λόττο ήταν αυτό που πιάσαμε αντε βρες
Bonus
Βαγιανιδης σοβαρός καλός παίκτης
Ιωαννιδης υπερτιμημένος φουλ για κάναν Πανιώνιο και καμμια Προοδευτική τον θες?
Συγκρίνεται ο Κωστουλας ή ο Μουζακιτης με αυτόν???
Τελευταία τροποποίηση:
Annapurna
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 7 Μαΐ 2020
- Μηνύματα
- 32.149
- Κριτικές
- 174
- Like
- 119.301
- Πόντοι
- 46.423
Κάνε με Διαχειριστή εδώ στο Στοίχημα για να δίνω κανένα προγνωστικό σε τακτικότερη φάση.
Άν έχεις αντιρρήσεις, ανοίγω αύριο ψηφοφορία (φανερή μάλιστα) να ψηφίσει όλος ο λαός!
Πολλαπλασίασε 2.43 με το 3.74 να δεις/δείτε πόσο κοντά είναι στο 10 καθώς και 2.43 με 8.39 στο 20...
Τόσο το 1-0 αλλά και το 2-0 δεν είχαν ως τελικά σκορ ινδικές τιμές (τα έχω εξηγήσει κατά κόρον τι είναι - ρωτήστε τη Μάγκυ έλεος) αλλά ως γινόμενα ημιτόνων/συνημιτόνων είχαν
Το 3-1 (ως τελικό) είχε μια (έστω μικρή) πιθανότητα να βγει και η μέση τιμή του ήταν γύρω στο 15 (κοντά κάπως στο 13)...
Τώρα το ότι δεν βγήκε, ε είναι και θέματα συγκυριών, δεν θα αρχίσουμε τι και πώς και αλλιώς και αλλιώτικο και πασαλιμανιώτικο...
Ώρα για ξεκούραση, τέσπα με αυτά ΠΡΟΣΟΧΗ και πάντα παίζουμε όσα μας περισσεύουν, ασχέτως γνώσεων, λογισμικού, βάσεων δεδομένων.
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.563
- Κριτικές
- 42
- Like
- 50.022
- Πόντοι
- 28.246
Αστο να παει στο διαολο...Ρε παίδες αυτόν που παραθέτω καταλαβαίνει κανείς τί γράφει;
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.563
- Κριτικές
- 42
- Like
- 50.022
- Πόντοι
- 28.246
Πιες και ενα για εμενα ρε αδερφι.
λαιλαπα σημερα ρε πουστη....
αντε να κοιμηθης
παω για ποτο
Αρσεναλάκιας exAragorn135
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 1 Μαρ 2015
- Μηνύματα
- 4.266
- Κριτικές
- 47
- Like
- 17.813
- Πόντοι
- 13.116
Τωρα μετα απο ψυχραιμη αναλυση εχω να πω οτι ο Μουζα ειναι σα να βγηκε απο εργοστασιο. Δεν εχει να διδαχτει απολυτως τιποτα. Μονο να δυναμωσει το σωμα του. RESPECT. 

Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.563
- Κριτικές
- 42
- Like
- 50.022
- Πόντοι
- 28.246
Φαντάζεσαι να ξεφυγει δυο τρεις βαθμους απο αεκ και βαζελο και να ριξει μεσα και Παπακανελλο;Τωρα μετα απο ψυχραιμη αναλυση εχω να πω οτι ο Μουζα ειναι σα να βγηκε απο εργοστασιο. Δεν εχει να διδαχτει απολυτως τιποτα. Μονο να δυναμωσει το σωμα του. RESPECT.![]()
123BigGeorge
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 26 Σεπ 2024
- Μηνύματα
- 2.259
- Κριτικές
- 17
- Like
- 7.702
- Πόντοι
- 3.446
Μέσα σε 3 μέρες με 2 γκολάρες του μας έδωσε δύο τεράστιες νίκες!!! ΕΚΛΕΙΣΕΣ ΤΟΥ ΒΑΖΕΛΟΥ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥΖΑΚΙΤΗ ΜΟΥΖΑΚΙΤΗΗΗΗ!!!
Αυτοί πού αμφισβητούσαν τον Μπαρτζώκα και τον Γκος, παρακαλούνται να δώσουν το παρόν
Αυτοί πού αμφισβητούσαν τον Μπαρτζώκα και τον Γκος, παρακαλούνται να δώσουν το παρόν
Συνημμένα
nickpie2008
Μέγας
- Εγγρ.
- 15 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 12.414
- Like
- 11.460
- Πόντοι
- 3.656
Ωραία μέρα σήμερα
Έχω την εντύπωση πως μπορούμε πλέον να διαλέξουμε αντίπαλο στο μπάσκετ και κυρίως να αποφύγουμε και ο κόουτς θα αρχίσει τις μαλακιες του δεν διαλέγουμε κτλ
Έχω την εντύπωση πως μπορούμε πλέον να διαλέξουμε αντίπαλο στο μπάσκετ και κυρίως να αποφύγουμε και ο κόουτς θα αρχίσει τις μαλακιες του δεν διαλέγουμε κτλ
Sub-Zero
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 10 Οκτ 2021
- Μηνύματα
- 18.212
- Like
- 22.975
- Πόντοι
- 6.056
Αυτοί πού αμφισβητούσαν τον Μπαρτζώκα και τον Γκος, παρακαλούνται να δώσουν το παρόν
Στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό
Κάτσε μη δεις πάλι τουρκαλά και Σλούκα να το σηκώνουν
Sub-Zero
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 10 Οκτ 2021
- Μηνύματα
- 18.212
- Like
- 22.975
- Πόντοι
- 6.056
Ωραία μέρα σήμερα
Έχω την εντύπωση πως μπορούμε πλέον να διαλέξουμε αντίπαλο στο μπάσκετ και κυρίως να αποφύγουμε και ο κόουτς θα αρχίσει τις μαλακιες του δεν διαλέγουμε κτλ
Λογικά Ρεαλ ή μελιτζάνα θα θέλει ο Μπιν
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 274
- Εμφανίσεις
- 13K
- Απαντήσεις
- 135
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 78
- Εμφανίσεις
- 31K
- Απαντήσεις
- 91
- Εμφανίσεις
- 36K

