Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 65 άτομα (1 μέλη και 64 επισκέπτες)

123BigGeorge

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.259
Κριτικές
17
Like
7.702
Πόντοι
3.446
Στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό

Κάτσε μη δεις πάλι τουρκαλά και Σλούκα να το σηκώνουν
Δεν παίζει αυτό που λες. Δεν είναι κάθε μέρα του Αϊ Γιαννιού. Με την όρεξη θα μείνουν να ξέρεις. Δε θα΄χει πάλι Ντιφαλά και Μπελόσεβιτς όπως πέρσι να τους περάσουν νταηλίκι
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411
Στο s(κατο)dna έχουν ξεκινήσει την κλαψα οτι χασανε καλπικα.

:bigdick::bigdick::bigdick:
SVzm5.gif
 

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.975
Πόντοι
6.056
Δεν παίζει αυτό που λες. Δεν είναι κάθε μέρα του Αϊ Γιαννιού. Με την όρεξη θα μείνουν να ξέρεις. Δε θα΄χει πάλι Ντιφαλά και Μπελόσεβιτς όπως πέρσι να τους περάσουν νταηλίκι

Το θέμα είναι στον ημιτελικό του f4,ο Βεζενκοφ κι ο Φουρνιές να μην σπάσουν τα καλάθια.Ένα κωλοματς κρίνει τη χρονιά,και το επόμενο ο τελικός.
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.285
Like
19.215
Πόντοι
2.606
Είναι μια τεράστια συγκυριακή ευκαιρία στα 100 χρόνια του συλλόγου αυτά τα παιδιά από τα σπλάχνα του να πρωταγωνιστούν ο γέρος είναι λατρεία και θα βάλει και τον παπάκανελλο στην εξίσωση σε λίγο
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.923
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.925
Πόντοι
17.085
Το θέμα είναι στον ημιτελικό του f4,ο Βεζενκοφ κι ο Φουρνιές να μην σπάσουν τα καλάθια.Ένα κωλοματς κρίνει τη χρονιά,και το επόμενο ο τελικός.
Αυτό ακριβώς θα γίνει. Αλλά στα παπάρια μας.
 

123BigGeorge

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.259
Κριτικές
17
Like
7.702
Πόντοι
3.446
Το θέμα είναι στον ημιτελικό του f4,ο Βεζενκοφ κι ο Φουρνιές να μην σπάσουν τα καλάθια.Ένα κωλοματς κρίνει τη χρονιά,και το επόμενο ο τελικός.
Μην αγχώνεσαι το΄χουμε φέτος!!! Το 4ο στη συλλογή μας!!! Τώρα αν διαψευστώ στην πρόβλεψή μου όλοι κάνουμε λάθη
 
Εγγρ.
20 Σεπ 2023
Μηνύματα
824
Κριτικές
30
Like
10.530
Πόντοι
4.646
Αφήνουμε τη Φενέρ να περάσει πρώτη, για να λουστεί την κατάρα και κατεβαίνουμε Αμπου Ντάμπι για να στεφθούμε Σεήχηδες, να μας φορέσουν κι εκείνη την κελεμπία που φόρεσαν στο Μέσι (παίζει να βγάζει τρελά γούστα η κελεμπία)
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
Θα έχουμε να διαλέξουμε με ήττα από Μπασκονια μεταξύ Ρεαλ και Βιλερμπαν και ο δικός μας θα αρχίσει τις μαλακιες
Θα ψοφήσουν να περάσουν και στον ημιτελικό με τον τίτλο του φαβορί θα βαράνε τα περιστέρια
 

KabamaruIgano

Ανώτερος
Εγγρ.
3 Φεβ 2012
Μηνύματα
5.091
Κριτικές
44
Like
11.011
Πόντοι
6.727
Μουζακίτης ΟΕ ΟΕ ΟΕ ...!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Θα έχουμε να διαλέξουμε με ήττα από Μπασκονια μεταξύ Ρεαλ και Βιλερμπαν και ο δικός μας θα αρχίσει τις μαλακιες
Θα ψοφήσουν να περάσουν και στον ημιτελικό με τον τίτλο του φαβορί θα βαράνε τα περιστέρια
Φέρτε την Ρεάλ στα πλέι οφ. Να τελειώσει...!
 

bixterious

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Ιουν 2013
Μηνύματα
4.246
Κριτικές
44
Like
10.506
Πόντοι
9.086
Τωρα μετα απο ψυχραιμη αναλυση εχω να πω οτι ο Μουζα ειναι σα να βγηκε απο εργοστασιο. Δεν εχει να διδαχτει απολυτως τιποτα. Μονο να δυναμωσει το σωμα του. RESPECT. :hi:
Xαλάρωσε λίγο...όχι μόνο να δυναμώσει το σώμα του αλλά και να παίρνει περισσότερες πρωτοβουλίες στον χώρο του κέντρου μιας και "βλέπει" γήπεδο, είναι γρήγορος στη σκέψη και έχει όλη την βασική πρώτη ύλη για να γίνει πολύ καλός πραγματικά και στο επιθετικό κάθετο παίξιμο με την μπάλα....πρέπει να βελτιώσει πολύ την ταχύτητά του και να απειλεί απέξω με σούτ όπου η μπάλα δεν θα είναι στον αέρα από κόντρα όπως του ήρθε σήμερα....αλλά από δική του πρωτοβουλία με ξερό δυνατό σούτ. Δεν ξέρω αν μπορεί να το φτιάξει αυτό....θέλει δουλειά πολύ και ταλέντο για να τα πετύχεις όλα αυτά....όπως και να έχει όμως είναι όντως "εργοστασιακός" ως προς τις θέσεις που παίρνει στο γήπεδο παρα το πολύ νεαρό της ηλικίας του και δεν πανικοβάλλεται κάτι που μου αρέσει πολύ και δείχνει παίκτη με εμπιστοσύνη στον εαυτό του και ποδοσφαιρικό εγωισμό.
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.266
Κριτικές
47
Like
17.807
Πόντοι
13.116
Φαντάζεσαι να ξεφυγει δυο τρεις βαθμους απο αεκ και βαζελο και να ριξει μεσα και Παπακανελλο;
Αυτος επειδη νομιζω εχει κατι απο Καστιγιο μεσα του, θα μπει του χρονου..... Του κανει ειδικη προετοιμασια ο παππους.... Μπινελικια, καψωνια κλπ... :grin::grin::grin:
 
Τελευταία τροποποίηση:
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.266
Κριτικές
47
Like
17.807
Πόντοι
13.116
Xαλάρωσε λίγο...όχι μόνο να δυναμώσει το σώμα του αλλά και να παίρνει περισσότερες πρωτοβουλίες στον χώρο του κέντρου μιας και "βλέπει" γήπεδο, είναι γρήγορος στη σκέψη και έχει όλη την βασική πρώτη ύλη για να γίνει πολύ καλός πραγματικά και στο επιθετικό κάθετο παίξιμο με την μπάλα....πρέπει να βελτιώσει πολύ την ταχύτητά του και να απειλεί απέξω με σούτ όπου η μπάλα δεν θα είναι στον αέρα από κόντρα όπως του ήρθε σήμερα....αλλά από δική του πρωτοβουλία με ξερό δυνατό σούτ. Δεν ξέρω αν μπορεί να το φτιάξει αυτό....θέλει δουλειά πολύ και ταλέντο για να τα πετύχεις όλα αυτά....όπως και να έχει όμως είναι όντως "εργοστασιακός" ως προς τις θέσεις που παίρνει στο γήπεδο παρα το πολύ νεαρό της ηλικίας του και δεν πανικοβάλλεται κάτι που μου αρέσει πολύ και δείχνει παίκτη με εμπιστοσύνη στον εαυτό του και ποδοσφαιρικό εγωισμό.
Αν τα ειχε ολα αυτα ηδη στα 17, θα κοστιζε 80 εκατομυρια κ θα επαιζε στη Μπαρτσα.... Στα 19 θα κοστιζει τοσο.. Λιγο υπομονη κ γερο να ειναι το παιδακι να το καμαρωνουμε ολοι μας...
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.526
Κριτικές
42
Like
49.986
Πόντοι
28.246
Αυτος επειδη νομιζω εχει κστι απο Καστιγιο μεσα του, θα μμπει του χρονου..... Του κανει ειδικη προετοιμασια ο παππους.... Μπινελικια, καψωνια κλπ... :grin::grin::grin:
Καμια σχεση με τον Νερι. Ο Νερι εβγαζε πολυ τσαμπουκά και εξω αγωνιστικο.
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.266
Κριτικές
47
Like
17.807
Πόντοι
13.116
Καμια σχεση με τον Νερι. Ο Νερι εβγαζε πολυ τσαμπουκά και εξω αγωνιστικο.
Εννοω επειδη εινσι ντριμπλαδορος κ τρεχει σαν αλογο θα τους σπαει τον μπουτσο κ θα τρω κλωτσιδι συνεχεια..... Πρεπει να μαθει να αντεχει το παλικαρι μας..... Μετα θα αρχισει το σοου..... :hi:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.526
Κριτικές
42
Like
49.986
Πόντοι
28.246
Εννοω επειδη εινσι ντριμπλαδορος κ τρεχει σαν αλογο θα τους σπαει τον μπουτσο κ θα τρω κλωτσιδι συνεχεια..... Πρεπει να μαθει να αντεχει το παλικαρι μας..... Μετα θα αρχισει το σοου..... :hi:
Δεν ξερω γιατι δεν τον εχει παιξει περισσοτερο και τον Πνευμονιδη καθολου.
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom