Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 80 άτομα (4 μέλη και 76 επισκέπτες)

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.174
Πόντοι
16.411
Τι πιστεύετε θα έρθει αύριο το παιχνίδι στο μπάσκετ.?
Έχουμε το momemtum,αλλά είναι ντέρμπι και ας έχουν προβλήματα οι άλλοι.
Αν παίξουμε όπως πρέπει ,κανονικά 20+ έτσι όπως είναι οι τριφυλλοφόροι.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.586
Κριτικές
42
Like
50.048
Πόντοι
28.246
Έχουμε το momemtum,αλλά είναι ντέρμπι και ας έχουν προβλήματα οι άλλοι.
Αν παίξουμε όπως πρέπει ,κανονικά 20+ έτσι όπως είναι οι τριφυλλοφόροι.
Εμεις το momemtum αυτοι πανε για εξιλεωση...

Θα δουμε.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.512
Κριτικές
207
Like
67.551
Πόντοι
48.917

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
16 Μαιου ειχε μαζεψει τεσεερα στην Λεοφωρο. Μετα εχασε το πρωταθλημα στο Καραισκακη με Ρεαμπτσιουκ.
Το 1-4 λες
Μετά ξανακερδισαμε με Ραμπτσιουκ αλλά στα καμμια 10ρια παιχνίδια σύνολο όλα ήρθαν ήττα μας ή Χ
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.586
Κριτικές
42
Like
50.048
Πόντοι
28.246
Δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τπτ σε τέτοια ματς
Εγω το ξερω. Γι αυτο ειπα πριν για την μπαλα, τα δυσκολα περασανε σημερα και ας φερει οποτε του καβλωσει μεταγραφες.
Τα ντέρμπι στην κανονικη διάρκεια ειναι περισσοτερο το γοητρο, δεν κρινονται σε αυτα πρωταθληματα.
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.174
Πόντοι
16.411
Εγω το ξερω. Γι αυτο ειπα πριν για την μπαλα, τα δυσκολα περασανε σημερα και ας φερει οποτε του καβλωσει μεταγραφες.
Τα ντέρμπι στην κανονικη διάρκεια ειναι περισσοτερο το γοητρο, δεν κρινονται σε αυτα πρωταθληματα.
Ε,ναι
Χάσουμε κερδίσουμε,το ζευγάρι των τελικών το γνωρίζουν όλοι.
Και οι έδρες δεν παίζουν ρόλο όπως έχουμε δει.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.586
Κριτικές
42
Like
50.048
Πόντοι
28.246
Ησυχια επικρατεί σε s(κατο)dna και sport fm.

Ολα πηγαν καλα, νταξ ενα πέναλτι δεν εδωσε στην Αεκ, αλλα δεν ηταν ο δραστης ο Τζολάκης για να υπάρξει γκρινια. Μεταξυ συνεταιρων τωρα γκρινια...
 

jason155

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Σεπ 2016
Μηνύματα
537
Κριτικές
41
Like
6.513
Πόντοι
5.636
Μας ζαλισαν τον πουτσο ποσες μερες για τα δηθεν αισχη τις διαιτησιας που εκαναν υπερ μας. Αν σημερα τους σφυριζαν κατα τετοιο πενανλτυ στο 95, το αυτογκολ δεν το εδιναν επιθετικο φαουλ, θα ειχε καει ολη Ελλαδα.

Παρτε τωρα τ αρχιδια του Τζολακη στο στομα για γαργαρα ολοι και την Κυριακη θα πεσουν και οι τιτλοι τελους για φετος.

Α και που ειστε
Τζολακης: 22
Πιρολα: 22 στα 23
Κοστινια: 24 στα 25
Εσε: 23
Κοστουλας: 17
Μουζακιτης: 18

Μ.Ο. ηλικιας 21 ετη ,6 παιχτων του βασικου ροτειτον και θα παρουμε πρωταθλημα περιπατο.

Παμε για διπλο στο Ντραγκαο και οτι γινει.
 

White Othellos

Σεβαστός
Εγγρ.
3 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.798
Κριτικές
9
Like
7.576
Πόντοι
2.036
Είδα το β' ημίχρονο των βαζελοχανουμιών . Τραγικοί επιθετικά και οι δύο .Διάβασα δηλώσεις Αλμέιδα και ο τύπος μιλάμε είναι αλλού νταλλού . Η πλάκα είναι οτι ακόμη νομίζουν πως έχουν ομάδα .
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
Είδα το β' ημίχρονο των βαζελοχανουμιών . Τραγικοί επιθετικά και οι δύο .Διάβασα δηλώσεις Αλμέιδα και ο τύπος μιλάμε είναι αλλού νταλλού . Η πλάκα είναι οτι ακόμη νομίζουν πως έχουν ομάδα .
Διάβασα τις δηλώσεις δεν κατάλαβα τίποτα
Παραιτήθηκε η οχι αι βγαλε ακρη
Προσωπικά θεωρώ πως ζητάει στήριξη (που δεν την χρειάζεται) και αύριο αυτά θα έχουμε
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.150
Κριτικές
174
Like
119.316
Πόντοι
46.423
Σκάει μπόμπα ...

:tooth:
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.150
Κριτικές
174
Like
119.316
Πόντοι
46.423

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.457
Κριτικές
67
Like
118.861
Πόντοι
39.911

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.075
Κριτικές
8
Like
32.332
Πόντοι
4.936
Μας ζαλισαν τον πουτσο ποσες μερες για τα δηθεν αισχη τις διαιτησιας που εκαναν υπερ μας. Αν σημερα τους σφυριζαν κατα τετοιο πενανλτυ στο 95, το αυτογκολ δεν το εδιναν επιθετικο φαουλ, θα ειχε καει ολη Ελλαδα.

Παρτε τωρα τ αρχιδια του Τζολακη στο στομα για γαργαρα ολοι και την Κυριακη θα πεσουν και οι τιτλοι τελους για φετος.

Α και που ειστε
Τζολακης: 22
Πιρολα: 22 στα 23
Κοστινια: 24 στα 25
Εσε: 23
Κοστουλας: 17
Μουζακιτης: 18

Μ.Ο. ηλικιας 21 ετη ,6 παιχτων του βασικου ροτειτον και θα παρουμε πρωταθλημα περιπατο.

Παμε για διπλο στο Ντραγκαο και οτι γινει.
Μην ξεχάσουμε τον μαλακα τον νεκροφιλο Hell που έλεγε ότι δεν κάνουν ο Κωστούλας και Μουζακίτης και ήθελε Φορτουνη, Ποντενσε που σέρνονται στην Αραβία. Έχει μάτι (τυφλό)ο τύπος
 
  • Like
Αντιδράσεις: Zebu

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom