Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 70 άτομα (1 μέλη και 69 επισκέπτες)

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.149
Κριτικές
174
Like
119.311
Πόντοι
46.423
Η Νοτιγχαμ να είναι καλά
received_497914236657878.jpeg

Δυστυχώς το πολύ χρήμα πάει εκεί.

:confused:
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
Δεύτερο ο ΠΑΟ, αφού χάνει η ΑΕΚ στο πρώτο που ήταν καλύτερη
Το γκολ ήταν εντελώς κόντρα στη ροή του αγώνα η ΑΕκ παίζει μονότερμα να και δεν έχει ένα επιθετικό να βάλει γκολ
Η επιμονή στον Στρακοσια είναι εκτός λογικής ας του κόψει το ποδόσφαιρο ο πάγκος θέλει να κάνει ψυχικό σε ένα παίκτη και θα χάσει μέχρι και τα πλέι οφ με αυτόν
Ιωαννιδης άοσμος πάλι θα βγει πρωταγωνιστής από το πουθενά.
Ναι οκ καλός παίκτης θεωρητικά αλλά 30 εκατομμύρια χωρίς να μπορεί να δημιουργήσει σοβαρές ευκαιρίες δηλαδή ο Κωστουλας πόσο κάνει 100?
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
Δυστυχώς το πολύ χρήμα πάει εκεί.

:confused:
Σε μερικά χρόνια όλο εκεί θα πηγαίνει
Με τα ψέμματα του έκατσε να ορωταγωνιστησει η ομάδα.
Αυτό ήταν τα έσοδα είναι πολλά πλεον
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
Στο μεταξύ έχουμε φτάσει όλοι μας να λέμε γαμησε μας ρε χοντρέ με τα παραμύθια περί Άντονι κτλ φέρε τον Warda κτλ
Αριστερό μπακ και μπακ και μόνος ο Ορτέγκα κι αρχιδια τον Αθανασίου εκεί να τον βλέπουμε.Ας σκουπιζει πάγκο σε εμάς.Δηλαδη άμα μείνει ε μήνες έξω ο Ορτέγκα με τραυματισμό τι θα έχεις?
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Με νευριάζετε βραδιατικα και πενθεί και η Αγγελική να δούμετα βυζγια της σε Κάμα ινστα
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.784
Like
57.735
Πόντοι
12.756
Στο μεταξύ έχουμε φτάσει όλοι μας να λέμε γαμησε μας ρε χοντρέ με τα παραμύθια περί Άντονι κτλ φέρε τον Warda κτλ
Αριστερό μπακ και μπακ και μόνος ο Ορτέγκα κι αρχιδια τον Αθανασίου εκεί να τον βλέπουμε.Ας σκουπιζει πάγκο σε εμάς.Δηλαδη άμα μείνει ε μήνες έξω ο Ορτέγκα με τραυματισμό τι θα έχεις?
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Με νευριάζετε βραδιατικα και πενθεί και η Αγγελική να δούμετα βυζγια της σε Κάμα ινστα
Πες τα ρε νικ με τους κωλομπαραδες
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.174
Πόντοι
16.411

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
Δεν γίνεται να μην νικήσουμε αυτόν τον Παθαναικο δεν γίνεται
Και δυστυχώς δε μας βλέπω
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.582
Κριτικές
42
Like
50.047
Πόντοι
28.246

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.511
Κριτικές
207
Like
67.549
Πόντοι
48.917
Δεν γίνεται να μην νικήσουμε αυτόν τον Παθαναικο δεν γίνεται
Και δυστυχώς δε μας βλέπω
Μη μασάς ρε !!!


Ο Θεός υπέγραψε το πρωτάθλημα φέτος στο θρυλο και δεν παίρνει πίσω την υπογραφή του..​

 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.582
Κριτικές
42
Like
50.047
Πόντοι
28.246
Εγώ φταίω???
Από το 2021 έχουμε ΜΙΑ ΝΙΚΗ
ΜΙΑ
Με Παθανικο πεθαμενο
16 Μαιου ειχε μαζεψει τεσεερα στην Λεοφωρο. Μετα εχασε το πρωταθλημα στο Καραισκακη με Ρεαμπτσιουκ.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom