nickpie2008
Μέγας
- Εγγρ.
- 15 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 12.414
- Like
- 11.460
- Πόντοι
- 3.656
Next Goal ΑΕΚ βάλτε σπίτια γκομενες
Και υπογειαNext Goal ΑΕΚ βάλτε σπίτια γκομενες
Δεύτερο ο ΠΑΟ, αφού χάνει η ΑΕΚ στο πρώτο που ήταν καλύτερηNext Goal ΑΕΚ βάλτε σπίτια γκομενες
Η Νοτιγχαμ να είναι καλά
![]()
Το γκολ ήταν εντελώς κόντρα στη ροή του αγώνα η ΑΕκ παίζει μονότερμα να και δεν έχει ένα επιθετικό να βάλει γκολΔεύτερο ο ΠΑΟ, αφού χάνει η ΑΕΚ στο πρώτο που ήταν καλύτερη
Σε μερικά χρόνια όλο εκεί θα πηγαίνειΔυστυχώς το πολύ χρήμα πάει εκεί.
![]()
Πες τα ρε νικ με τους κωλομπαραδεςΣτο μεταξύ έχουμε φτάσει όλοι μας να λέμε γαμησε μας ρε χοντρέ με τα παραμύθια περί Άντονι κτλ φέρε τον Warda κτλ
Αριστερό μπακ και μπακ και μόνος ο Ορτέγκα κι αρχιδια τον Αθανασίου εκεί να τον βλέπουμε.Ας σκουπιζει πάγκο σε εμάς.Δηλαδη άμα μείνει ε μήνες έξω ο Ορτέγκα με τραυματισμό τι θα έχεις?
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Με νευριάζετε βραδιατικα και πενθεί και η Αγγελική να δούμετα βυζγια της σε Κάμα ινστα
Θα με φιλοξενήσεις για σήμερα ;;Βάλτε σπίτι αυτοκίνητα εξοχικά ψησταριες Χ το βαζελο
Ασφαλως απλά στρώματσαδα θα τη βγάλουμε εδώ σε μια γέφυρα παρακατωΘα με φιλοξενήσεις για σήμερα ;;![]()
Θα ερχόταν στο τσακ αν ο Λαμέλα έβαζε την κεφαλιά στο 93'Ασφαλως απλά στρώματσαδα θα τη βγάλουμε εδώ σε μια γέφυρα παρακατω
Άμα είναι έτσι πάω να μείνω στον @enduroΑσφαλως απλά στρώματσαδα θα τη βγάλουμε εδώ σε μια γέφυρα παρακατω
Απογοητοψωμο τρως καθε μερα ρε συ;Δεν γίνεται να μην νικήσουμε αυτόν τον Παθαναικο δεν γίνεται
Και δυστυχώς δε μας βλέπω
Εγώ φταίω???Απογοητοψωμο τρως καθε μερα ρε συ;
Μη μασάς ρε !!!Δεν γίνεται να μην νικήσουμε αυτόν τον Παθαναικο δεν γίνεται
Και δυστυχώς δε μας βλέπω
Θέλω να γράψει το κοντέρ Ολυμπιακαρα Παθαναικος 4-0Μη μασάς ρε !!!
Ο Θεός υπέγραψε το πρωτάθλημα φέτος στο θρυλο και δεν παίρνει πίσω την υπογραφή του..
16 Μαιου ειχε μαζεψει τεσεερα στην Λεοφωρο. Μετα εχασε το πρωταθλημα στο Καραισκακη με Ρεαμπτσιουκ.Εγώ φταίω???
Από το 2021 έχουμε ΜΙΑ ΝΙΚΗ
ΜΙΑ
Με Παθανικο πεθαμενο