nickpie2008
Μέγας
- Εγγρ.
- 15 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 12.414
- Like
- 11.460
- Πόντοι
- 3.656
Χοντρέ Βαγγελα
Άραξε η ομαδαρα τα σπάει εγώ θα έλεγα να πουλήσεις και τον Τζολακη μα βγάλεις κάνα φράγκο και είναι σίγουρο το Μπιλμπάο.
Για τα 100 χρόνια κουτί θα έρθει το 3 στα 3
Άραξε η ομαδαρα τα σπάει εγώ θα έλεγα να πουλήσεις και τον Τζολακη μα βγάλεις κάνα φράγκο και είναι σίγουρο το Μπιλμπάο.
Για τα 100 χρόνια κουτί θα έρθει το 3 στα 3


